🎭Görüldü (3)

186 18 0
                                    

Salak gibi attığım mesajdan sonra anonimi engellemiştim. Evet çünkü duygusal zamanıma denk gelen mesajı atmam . Bir saate kendimi toplayıp tanımadığım birine attığım mesajı kavramam ve mesajı nasıl geri alıcağımı bilmeyip engellememin üzerinden çok değil 1 saat geçmişti .

Bana kalsa engeli kaldırmayı düşünmüyordum ama merakım buna engel oldu ve tepkisini merak ederek engeli kaldırdım .

Bir çok cevap beklerdim . Hatta alay edip sadece dalga amaçlı yazdığını söylemesini bile . Ama görüldü nedir yahu . Hani bildiğimiz görüldü . Şu küfür gibi olanlarından . Watsaptan çıkıp telefonu yatağa fırlattım okuldan erken gelmiştim biraz dinlenicektim ama az önce yediğim görüldü içime oturmuştu . Alt tarafı bir çocuk tanımıyorsun kendine gel diyerek mutfağa yemek yemeye gittim . Evet hayat felsefem buydu üzüldüysen yemek ye .

________________________________

Tam olarak attığım mesajın üzerinden 6 gün geçmişti . Fakat anonim dair çevremdeki tek değişiklik bana bulaşan herkesin gözünün yada kaşının - bazılarının kolunda filan sargı da vardı .- oydu . Üstüme alınmam çok saçma olabilirdi ama bunlar ban bulaşan kişiler oluyordu . Hatta ertesi gün kötü durumda okula gelenler benden köşe bucak uzaklaşıyor du.
Yine pek düşünmedim ve anlık aklıma yatan fikirle anonime bu sefer ben mesaj attım .

Elif : Selam Anonim .

Elif : 6 gün geçti fakat mesaj atmadın.

Anonim : Bir saniye ...

Anonim : Beni mi özledin sen .

Elif : Ne ? tabikide hayır .

Anonim : Oha şuan çok mutluyum . VAY ANASINI !

Elif : O caps locku kapat .

Anonim : tamam sakinim baştan başlayalım .

Anonim: Selam Beril .

Anonim : Bu gün nasılsın ?

Elif : Garip bir şekilde bu gün iyiyim .

Elif : Belki de sana bu yüzden mesaj attım .

Beril: Eğer bizim okuldaysan ki bizim okuldasın okulda ki durumumu bilmen lazım .

ElİF :6 gün oldu fakat kimse bana bulaşmadı. hatta bir kaç kişinin ''esrarengiz'' bir şekilde yüzünün mor olup bir kaç kişinin de kolunun yada bacağının kırık olduğunu gördüm .

Elif: Ve yine gariptir ki bunlar bana bulaşan erkekler .



 Yağmurda Sevmek Başka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin