"Bu çocuk doğarsa herşeyden güçlü olacaktı!"

36 0 0
                                    

Ceren'in bakış açısından

Kendimden nefret ediyordum. Şimdiden 2 erkek benim sayemde milli olmuştu. 19 yaşında hamile kalmak istemiyordum. Metecem'den mesaj gelmişti.

"Koruyucumu takmıştım merak etme!" dye.

O yüzden Mete'den yana korkmuyordum. Ama Can.. Ya o gün koruyucusunu takmayı unuttuysa!

Miğdem bulanıyordu. Koşarak tuvolete gittim. Kusuyordum. Midemi birşeyler kemiyirordu!

Hemen Can'ın numarasını tuşladım.

"Koruyucunu takmışmıydın lanet olası kaltak!"

"Hey,hey,hey sakin ol küçük kız. Ne koruyucusu?"

"Sevişirken diyorum sikinde prezervatif varmıydı?!"

"Y-yoktu ama rahat olabilirsin, hamile kalmazsın."

"Can, midemi birşeyler kemiriyor, midem bulanıyor ve ikide bir kusuyorum!"

"B-bu olamaz, imkansız! benden hamile kalamazsın."

"Kısırmısın?"

"Hayır ama benden hamile kalman olanaksız!"

"Can.. anne olmak istemiyorum.!" dedim ve telefonu kapattım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.

~

Can'ın bakış açısından

Bu imkansız. Ben bir vampirim.

Hemen Alaska'ya gidip vampir kuruluna bu soruyu sormalıydım.

Ilk önce bir hastaneye uğrayıp birkaç poşet kan çaldım. Yolda lazım olacaktı.

Alaska'ya gelene kadar bu kan poşetlerinin yanında birkaç ceylanın da kanını emmiştim.

İşte Alaska'daydım. Vampirlerin memleketi! Kökenlerim buraya dayalıydı.

Kurula vardığımda , en üst kurul başkanı Jeremy'e gittim.

"Hoşgeldin John Drew. Seni görmeyeli ne kadar da uzun zaman olmuş!"

"Evet efendim, sırada Türkiye var. İstanbul'un kanını emmeye gitmiştim ki.."

"Açık konuş John!"

"Bir kızla bütünleştim, koruyucu takmamıştım. Kız şuan hamile. Bu çocuk benden olamaz değilimi , ben ölüyüm?"

"Ahh John, sen ne yaptın! Senin kökenlerin yarı vampirlere yarı insanlara dayanıyor. Şimdi sen dünyaya yarı insan yarı vampir olan bir çocuk getireceksen bunun cezasını çekiceksin!"

"Cezası?" dedim korkarak.

"Hayatına devam etmiyceksin John. Vampir olarak ta insan olarak ta sen yok olacaksın!"

"Peki ya bu lanet olası çocuğu yok etsem?"

"Zaten hayatta kalmamalı, yoksa hepimizden hızlı büyüyecek, o kızın midesini kemirip kanını emicek ve hepimizden güçlü olucak! şimdi git ve bunun olmamasını sağla. Yoksa bedelini çok ağır ödersin. Sana 2 hafta müddet veriyorum. Zaten çocuk vampir olduğundan 1 ay geçmeden doğacak. Iki haftada onu öldürmezsen seni maffederim!"

Sessizce dinlemiştim. Gözlerim titriyordu. "tamam efendim." dedim ve İstanbul'a doğru yola çıktım.

Bu çocuk doğarsa herkesten ve herşeyden güçlü olacaktı!

Bir "Can" vakâsıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin