Ceren'in kabusu

49 0 0
                                    

Eve girdim anneme "selam!" dedikten sonra odama çıktım. Hemen duşa girdim heryerim çamur olmuştu. Gece yatağıma uzandım ve çalarsaatimi izlemeye koyuldum. Saat 23.59 u gösteriyordu. Birazdan 00.00 olacaktı. Bu en sevdiğim zaman dilimiydi. Neden bilmiyorum..

Yatağımda dönüp duruyordum, saat 01.17 yi gösteriyordu. Hala uyuyamamıştım. Aklım hep bu akşam orman yolunda olanlardaydı.

Sıfatı, sesi aklımdan çıkmıyordu. hele o boğuk sesi kafamda yankılanıyordu.

~~~~~~~~~

08.10

Sıçrayarak uyandım, çok terlemiştim. nabzım deli gibi atıyordu. Gece gördüğüm kabus.. öyle sarsmıştı ki beni.

Herşey aklıma parça parça geliyordu. dişler,Can, yağmur , Derin bakan bir çift göz.. deliricek gibiydim.

Hemen hazırlandım , tezgahtan bi elma aldım ve okula doğru yola çıktık annemle. sabahları annem 1990 model vosvosuyla beni okula bırakıyordu.

Lanet olsun!! ders programına baktığımda ilk dersin kimya olduğunu gördüm. Gece gördüğüm rüyadan sonra Can'ı görmek istemiyordum.

"Kendine gel ceren!! o bir rüya !! o bir rüya..!!" Diye sayıklaya sayıklaya girdim sınıfa.

Aman tanrım!? Can'ı benim sıra arkadaşımın yerine oturmuş vaziyette görünce şoka girdim. amacı neydi bu çocuğun? o sıraya nasıl oturucaktım ben şimdi? off!!

Şelale hocanın çıkışması üzerine -istemeye istemeye- yerime geçtim.

Gözlerini bana dikmiş bakıyordu, kıpkırmızı olduğumu hissettim, gerildiğimi hissettirmemek için "Günaydın!" dedim ama sesim titremişti , kahretsin yine rezil olmuştum.

Cool bir tavırla başını sallayarak cevap verdi. bende umursamaz bir şekilde dersi dinliyormuş gibi yaptım , aslında bakışlarım onun üzerindeydi.

Tenefüs zili çaldığında Can kolunu omuZlarıma dolamıştı. "gecen nasıl geçti?" diye sordu hislerimi okumuş gibi. "İyi." Diyerek yalan attım, "hmm, gördüğüm üzre kimyan pek iyi sayılmaz hatta hiç iyi sayılmaz, bu gece seni çalıştırmamı istermisin?" dedi. bir süre kararsız kaldım 1/2 dakika düşündükten sonra "elbette, çok iyi olur." diyiverdim. -gerçekten kimyam berbattı ama bunun Can'la ileri düzeyde tanışmak için fırsat olduğunu düşündüm ve kabul ettim.-

Bir "Can" vakâsıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin