Metecem ve Can'ın ısırığı

44 0 0
                                    

"M-metecem?!"

Gözlerimi ovuşturdum , inanamadım. Metecem bu sene yurt dışına taşınmıştı. hatta onunla taşındığı için ayrılmak zorunda kalmıştık. şimdi ise karşımda durmuş gülüyordu!

Bu nasıl olur? buraya nasıl? neden geldi?!

"Sensizliğe dayanamadım ve geldim ahaahaj" diyerek bir kahkaha patlattı.

"Şakacı olma Metecem, neden geldin birşey mi oldu?"

Hüzünlendi, "ceren.. babam..öl-.."

"Tamam sus gel buraya!" dedim ve sıkıca sarıldım.

Mete babasıyla yaşıyordu , babası da ölünce kiraları ödeyememiş burdaki yaşamına geri dönmüştü.

Birden titredim. telefonum çalıyordu. cebimden çıkardım arayan Can'dı! açtım ve Mete'den uzaklaşarak konuştum.

Bu gece buluşmak istiyormuş , tabiki kabul ettim. 21.00 da beni orman yolundan alıcaktı.

Mete'ye daha sonra görüşürüz diyip el salladıktan sonra eve döndüm.

Hemen ne giyeceğime baktım.

~

Can'ın bakış açısından;

O kız benim olmalı. o kızı seviyorum. Ama ben bir VAMPİRİM. O asla benim olamıyacak, boşuna hayallere kapılmamalıyım.

onu gerçekten seviyorum ama ben lanet olasıca bir yaratığım onu kullanıp yaşananları unutturuyorum.

Bu böyle de devam edicek, o benim olucak ama bunu bilmiycek..

~

Ceren'in bakış açısından

İşte buldum siyah deri şortumu ve göbeği açık siyah swit t-short ümü giydim. abartısız makyajımı yaptım, işte hazırdım!

Orman yolunda buluştuk, beni gördüğü gibi belime elini attı ve yanağıma öpücük kondurup "naber prenses?" dedi.

Sanırım flört ediyorduk.

Arabasına bindik, aşırı hızlı gidiyordu. Ilk başta biraz ürksem de alıştım. Bu gece eğlenmeme bakıcaktım!!

İyiki annem iş için yurt dışına çıkmıştı. Zamanlamalarını seviyorum annecim!

Barın önünde durduk. içeri yine eli belimde bir şekilde girdik.

İçeri girdiğimiz gibi bana içki verdi ve "Bugün seni uçurmak istiyorum!" dedi.

Hiç şüphesiz "Uçur o zaman!!" dedim ve dans etmeye başladım.

Elimdeki votkayı dökmemek için dikkatlice dans ediyordum.

Can elini tekrar belime dolamıştı beraber dans ediyorduk. saat 23.19. Şimdiden 7 duble içmiştim. kafam kazan gibiydi.

Can hadi eğlenmemize evde devam edelim dedi.

Cevap varmeden sadece seksi bir şekilde gülümsedim. Ve elinden tuttuğum gibi çıkışa çektim. arabaya bindik. Audisinde son ses DJ şarkı açmıştım. Arabanın üzeri açık olduğundan o arabayı deli gibi hızlı kullanırken bende ayağı kalkmış dans ediyordum.

Evine vardığımızda çok sarhoştum tam hatırlamıyorum. kahkahalarla gülüyordum. Evine onun kucağında girdim...

~

Uyandığımda başka evde, başka yataktaydım. yanımda Can yatıyordu

En kötüsü de ben ÇIPLAKTIM !

Tek hatırladığım çok içmiştim ve can beni kucağında eve getirmişti gerisi yok..!

Hemen yerden kıyafetlerimi topladım ve sessizce giyindim. Uyanmaması için ultra çaba harcıyodum. Yatağın karşısındaki Aynaya baktığımda Can yatakta yoktu ve boynum kanıyordu!

Evden koşarak çıktım ve Annem eve gelmiştir diye düşünüp direk okula gittim.

~

Can'ın bakış açısından

Dün Cerenle feci halde seviştim. Onu altıma alıp dilediğimce uçurmuştum onu. Harika çıplak hali aklımdan çımmıyordu. Seksi inlemeleri.. O kadar baştan çıkarıcı inliyordu ki dayanamadım ve tekrardan milli oldum.

Saat 07.00 gibi uykuya daldığında (anlıyacağınız sabaha kadar seks yapmıştık!) boynu öyle güzel görünüyordu ki! çok açtım ve boynunu ısırdığım gibi kanını emdim.

Kanı öylesine lezzetliydi ki ! kendime karşı koymakta güçlük çektim. Ama onu öldürecek kadar emmedim kanını.

Aman tamrım! ben bir canavarım.

Onun kanını emdim ve sonra sadece onu ısırdığımı unutturdum. Boynumdaki ısırık yarası hala vardı ve yaşadığımız sevişmeleri hala hatırlıyordu! seni aptan Can!

~

Ceren'in bakış açısından

Okulda onu gördüğümden yanına koştum ve bir (dudaktan) öpme hamlesi yaptım sonuşta o artık benimdi. benim sayemde milli olmuştu?

Ana o kendini geri çekti ve soğuk bir yüz ifadesiyle "dün çok sarhoştum, yaşadıklarımız tamamen hataydı. Kusura bakma biz sevgili değiliz." dedi ve gitti.!

Dünyam başıma yıkılmıştı! nasıl olur, o sürtük beni kullanım gitti! piç kurusu!!!

Moralim çok bozulmuştu.

Tüm derslerde uyudum. Telefonuma baktığımda 52 cevapasız arama 17 sesli mesaj vardı. Annem...

Kendimi kullanılmış hissediyordum. Annemi bu gece de takmadım. Okul çıkışı direk bara gittim ve sarhoş olmayacak kadar içtim.

Bardan çıktığımda Metecem geldi aklıma. ve onun evine gttim.

Kapıyı açtığı gibi dudaklarına yapıştım.

"Hop,hop,hop yavaş ol cici kız , anladım beni özlemişsin ama emin ol ben seni daha fazla özledim. gel buraya !" dediği gibi kıkırdadım.

KENDİMİ ONUN KOLLARINA BIRAKTIM!!

Bir "Can" vakâsıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin