2

1.7K 30 1
                                    

Wstałam rano i wykonałam codzienną rutynę. Założyłam czarne spodnie z wycięciami na kolanach, szary crop top i jeansową bluzkę. Spakowałam do torebki kilka zeszytów, po czym zeszłam do salonu i wzięłam kanapkę, którą wcześniej przygotowała mi mama. Założyłam moje białe Huarache i wyszłam z domu. Wsiadłam w moje czarne BMW E46 i ruszyłam do szkoły, nie była ona daleko, więc po 10 minutach byłam na miejscu, zaparkowałam w przypadkowym miejscu po czym wysiadłam z auta i zobaczyłam że dokładnie 5 cm od mojego BMW zatrzymała się biała audi. Wysiadł z niej wysoki czarno włosy i dobrze zbudowany chłopak, zanim się zorientowałam stał tuż obok.

-Ej mała, co robisz na moim miejscu?-Warknął nieznajomy.

-A gdzie jest podpisanie, że to twoje miejsce lalusiu?-Próbowałam jakoś odpowiedzieć.-A tak ogólnie to mała może być twoja pała, ja mogę być niska.-Wiem że słaby tekst ale to pierwszy jaki mi przyszedł do głowy.

-Widać że jesteś nowa, ale zapamiętaj sobie że te miejsce zawsze było i będzie moim miejscem.-Powiedział z ironicznym uśmieszkiem co bardzo mi się spodobało.- Tak w ogóle Alan jestem.-Zaczął być podejrzanie miły.

-Bella.-Odparłam-Ale auta i tak nie przeparkuje.-Dodałam z uśmiechem i ruszyłam w stronę szkoły na co on się zaśmiał.

Weszłam do budynku i kompletnie nie wiedziałam, w którą stronę iść. Idąc korytarzem spojrzałam na karteczkę z planem lekcji po czym wpadłam na kogoś i upadłam na podłogę. Gdy uniosłam głowę zobaczyłam wysoką, zgrabną szatynke, dziewczyna szybko pomogła mi wstać.

-Przepraszam Cię bardzo!-Widać że się przejęła.

-Nic się nie stało, spokojnie.-Powiedziałam z uśmiechem, próbując ją uspokoić.

-Uff...-odetchnęła z ulgą.- A tak w ogóle jestem Stella, miło mi.-dodała z uśmiechem, podając mi rękę.

-Bella.-odwzajemniłam uśmiech i również podałam jej rękę po czym spojrzałam na karteczkę i zauważyłam że mam chemię.

-Wiesz może gdzie sala chemiczna?-Zapytałam mojej nowej towarzyszki.

-Jasne, mam tam teraz lekcje, chodź pójdziemy razem.-Powiedziała z uśmiechem, idąc w stronę sali a ja razem z nią.

Weszliśmy do sali i Stella od razu zajęła miejsce A ja podeszłam do nauczyciela i podałam mu karteczkę z nazwiskiem.

-Słuchajcie, to jest wasza nowa koleżanka, Bella. Bądźcie dla niej mili.-Wstał i zwrócił się w stronę klasy, wskazując na mnie palcem.-Zajmij wolne miejsce.-Tym razem zwrócił się do mnie z uśmiechem.

Usiadłam obok Stelli, lekcja skończyła się dość szybko. Na przerwie Stella poznała mnie ze swoimi przyjaciółmi. Z Dorianem, Braianem i Cleo. Gdy skończyła się ostatnia lekcja ruszyłam do swojego auta i pojechałam prosto do domu.

✴SEX SHOW®✴Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz