Melody
Konečně zpátky v Konoze. Portnu se do Kazekanclu a tam sedí.. no tvl.. tam sedí Tsunade!
(Melody - M, Tsunade - T)
M - ,,Yo Tsunade."
T - ,,Melody? Jsi to opravdu ty?"
M - ,,Hai. Co se tu děje za tu dobu co jsem byla jinde?"
T - ,,Zítra je 4.ninjovská válka proti Madaře Uchihovi a Obitovi Uchihovi. Pokud se nepletu tak oba si znala, ne? Ale teď se tě zeptám - Pomužeš nám?"
M - ,,To si piš, že pomohu. A ano znala."
T - ,,skvěle."
Usmáli jsme se na sebe. Vstala a objala mě. Objetí jsem jí vrátila.
M - ,,Pověz mi něco nového."
Začali jsme si povídat. Po chvíli jsem přivolala In v menší verzi. Začali jsme si povídat o boji. Zjistili jsme, že Akatsuki zebral životy jinnchuriků. Takže poslední dva ještě žijí. A to je Naruto a Bee. Asi po hodině někdo zaklepal. Odvolala jsem In, abych jí nepozradila do doby než bude čas.
T - ,,Dále."
Otevřel/a dveře.
T - ,,Aa.. Cole. Chtěla bych ti představit tady tuhle osobu."
M - ,,Já ti dám osobu a umím se představit sama, Tsunade a nezapomínej, že jsem starší než ty."
T - ,,Promiň."
M - ,,Ahoj. Jsem Melody Dark a ty?" milé se usmějí.
(C - Cole)
C - ,,Cole Turner."
Cítila jsem ten chlad, který z něho vychází. I ta vražednost.
M - ,,Ráda tě poznávám, Cole."
Byl potichu. Pokrčila jsem ramenami. Tsunade a Cole začali něco řešit, ale já jsem neposlouchala. Přišel mi takový divní a divně pachnul. Ne jako ostatní shinobi a nebo jako Jinnchurik, ale úplně něco jiného. Hm.. divný. Po chvíli odešel.
M - ,,Tsunade?"
T - ,,Ano?"
M - ,,On není tak úplný člověk, že?"
T - ,,Ano.. není tak zcela člověk. Je napůl démon a napůl člověk."
M - ,,Takže je něco skoro něco jako já?"
T - ,,Přesně."
M - ,,Dobře.."
-------------
Yoho lidí! Jak se vám daří? Budete mít ve škole mikulášskou besídku? Jen bych chtěla upozornit, že kapitoly budou krátké a někdy dlouhé. Budu sem přidávat nepravidelně kapitolky, tak se nezlobte. Jinak děkují za komenty či kritiky a hvězdičky. A omlouvám se za pravopisné chyby a gramatické chyby. Mám vás ráda.Loučí se WinterBeard.
ČTEŠ
Jiná
FanfictionJsem jiná než ostatní. Všichni mi nadávají, že jsem špína, démon, odpad, zrůda a všechno možného. Ne.. já jsem padlý anděl. Jsem jiná a tak to je.. já jsem si tenhle život nevybrala.