Melody
Smála jsem se jak blázen až jsem málem zpadla z lužka.
M - ,,Dobře.. to už stačilo. Vy dva si klidně povídej te a ne abys Kuramo začal zas útočit jako vždy.."
Ku - ,,Klid.."
M - ,,No jen aby.."
Když jsem se rozhlídla, tak všichni krom Tsunade byly zaražení. Tomu jsem se zas zasmála. Tím jsem si získala jejich pozornost.
M - ,,No co? Nejsem Jinnchurik, ale ona je moje kamarádka a rozhodla se semnou cestovat a díky tomu jsem umím ovládat její chakru.. jo je to divný, když nejsi jinnchurik.."
N - ,,To nemyslíš vážně, že ne?"
M - ,,Proč myslíš Naruto? A ano myslím to vážně."
Dívám se na ty dva jak si povídají. Podívám se okolo. Někdo sleduje Kuramu a In. A někteří se dívá jí na mě. Usmála jsem se. Odkryla jsem se a vstala jsem.. byla jsem je volném tílku. Pokrčila jsem rameny a šla ke svímu baťohu. Tam jsem vytáhla hůlku a mávla jsem. Na sobě jsem měla najednou černé tílko, uplé kalhoty, taky v černém. Boty taky černé. Když jsem se podívala okolo. Tak se na mě dívali s pusou někde na zemi, ale než začali na mě všichni ptát tak jsem je zarazila tím, že jím to povím až skončí válka.
M - ,,Jdeme.. do boje.. nemáme už moc času.. In! Už musíme jít!"
In - ,,No jo furt!!"
Prohodila ještě pár slov s Kuramou a pak puffla. Po ní i Kurama puffl. Podívali jsme se na sebe a vyrazili.
(Pozn.autorky: přeskočíme začátek boje a jdeme kde je už Obito a Madara + kdy se objevili už Hokage.)
M - ,,Hashimara! Tobimara! Minato! Sarutobi!"
Hash, Tob, Min, Sar - ,,Melody!"
M - ,,No kde ste?!"
Hash - ,,Klid Melody a krom toho víš moc co se teď stane i jak skončila válka. A přišli jsme právě v čas."
M - ,,Ty neumíš udržet tajemství Hashimaro Senju! A máš pravdu vím jak skončí tahle válka, ale zákon říká, že nikomu nesmím říct.."
Tob - ,,Nechceš už ukázat svojí podobu Melody?"
M - ,,Musím?"
Tob - ,,Ano, musíš."
M - ,,Tak fajn, no.."
Začala jsem fialově zářit. Díky té záři se mi změnila kůže, oblečení, že zad mám křídla a mám výraznější křivky. Než záře skončila tak jsem došla vedle Hashimara. Všichni se na mě dívají a když skončí záře, všichni vidí moji pravou podobu. Zalapou po dechu, ne fakt lidí! Oni zalapáli, že to musel slyšet Maďa.
------
Okey.. tak tohle je fakt má nejkratší kapitola, kterou jsem vydala. :DYoho lidí! Vítej te u mé další kapitolky! Vím, že dlouho nebyla, ale mě nějak nic nenapadalo co napsat. No nic.. děkují všem za komentáře a hvězdičky. Přijímám kritiku, i když trochu těžce, ale ano příjmů. Mám vás ráda.
Loučí se WinterBeard.
ČTEŠ
Jiná
FanfictionJsem jiná než ostatní. Všichni mi nadávají, že jsem špína, démon, odpad, zrůda a všechno možného. Ne.. já jsem padlý anděl. Jsem jiná a tak to je.. já jsem si tenhle život nevybrala.