no one pov
"Lek ah hyung. Kangmin tipu je pasal Kangmin dengan Jiheon tu. Ei sape nak dia?" tanya Kangmin.
"Haah, Jiheon pun tak kenal dia." kata Jiheon.
"Ha ye lah. Kau bukan takat tipu aku je, kau pun buat bini aku pengsan. Kau tolong sedarkan dia balik!" arah Jaemin.
"Beb, adik kau kot. Ni bukan kat kem askar. Berhati perut sikit." pesan Jinyoung.
"HAEUN BANGUNLAH!!!!!" teriak Yoojung.
Jiheon terkulat-kulat tengok Jaemin.
"MINTAK MAAF SKANG." arah Jaemin.
"Saka dah keluar cemtu ah." kata Johnny.
Jaehyun mengangguk.
"Takbaiklah hyung. Jaemin frust sebab bini dia pengsan." kata Renjun
"Sebab?"
"Satu, Haeun noona tak tau yang Kangmin acah hensem tu adik tiri Jaemin."
"Dua, sebab tetiba Jiheon muncul then cakap dia dengan Kangmin couple. Sedangkan Jiheon tu cuma sedara Jaemin yang lost bertahun-tahun dulu."
"Tiga, sebab dia penah terpeluk Kangmin yang dia ingat tu Jaemin. Bangang kan?"
hujah Jisung.
"Macam mana kau tau?" tanya Jaehyun.
"Ni Jisunglah. Takkan lah tak kenal sape." katanya.
"EI SETAN. AKU TANYA KAN MACAM MANA KAU TAU." kata Jaehyun.
"Macam ni ke perangai ustaz?
macam ni ke?
awak depan saya pijak semut pun tak mati.
Mampuslah awak Jaehyun!!" sampuk Yoojung.
"EMO LAH TU. NAMPAK SANGAT PERIOD HMMPH!" bentak Jaehyun.
"Tak masalahnya skang ni, kenapa keluarga J ni prob sesangat?" tanya Taeil.
"Mean?" tanya Taeyong
"Kau tengok Johnny, dia pegi gelak² dengan doraemon tu. Padahal dia tak bercakap pun."
"Yoojung dengan Jaehyun ni kenapa lak? Emo lepas gaduh ei. JANGAN BERCINTA DAH!"
"Jaemin, Haeun tak habis² gaduh. Sampai Haemin pun terpaksa ikut aku tido ngn aku." keluh Taeil.
tabahlah Taeil.
"GAIS!" jerit Taeyong.
semua memandang.
"Mohon kembali kepada asal pls." arah Taeyong.
Semua buat muka HAAAAAA?
"I mean, lepas ni kita takkan gaduh sampai gila. JOHNNY, JAEHYUN, JANGAN BUAT PERKARA KHURAFAT KALAU TAK MAKCIK ROASTMAH SUNATING KORANG!" amaran Taeyong.
YOU ARE READING
chemistry ➸ na jaemin
Randomstatus ➮ complete "Ha jawablah soalan tu minah oi" - Na Jaemin, 2017 🍯 [Re-write ver 🤗] start ; 24/04/2017 end ; 12/12/2017 ©nct fanfiction's by jae 🦋