3 ay sonra/ Aralık
Jimin, tam üç aydır yok. Yok, gitti. Terk etti beni. Sanki hiçbirşey olmamış gibi gitti.
Her an geri gelecekmiş gibi hissediyorum. Sanki yine durduk yere beni tersleyecekmiş gibi hissediyorum. Keşke öyle olsa.
Onu o kadar çok özledim ki...
Bu kadar bağlanacağımı hiç düşünmezdim.Beni terk ettiği gün ne yaptım biliyor musunuz? Akşama kadar ağladım. Hatta bir ara Gi kapıya geldi. Açmam için ısrar etti, ama açmadım. Elim ayağım tutmuyorken bir de kapıyı mı açacaktım?
Bana yazdığı mektubu buruşturup bir köşeye atmıştım, ama onu sonra geri aldım ve düzleştirip bir kenara sakladım.
Ona hem kızıyordum, hem de... Ah, bilemiyorum...
Jimin'den sonra odamda, yurda yeni gelen bir kız kalmaya başlamıştı.
Onunla da normaldik işte, çok iyi anlaştığımız söylenemezdi. Gereğinden fazla fazla fazla fazla sinirliydi ve çok konuşmuyordu.
İletişim sorunu vardı aramızda.
Vee her zamanki gibi bugün de yeni yıla yalnız girecektim. Aslına geçen yılbaşı Jiminle öpüşerek girmiştim ama neyse tamam NERDEN GELDİ AKLIMA BU?
Artık bedenimden bir parça haline gelen yeşil montumu üzerime geçirdim ve telefonumu da alarak yurttan çıktım.
lığımı taktım ve Christmas Day şarkısını açtım. Jungkook ve Jimin söylüyordu. Jimin'in sesini duyduğum yerlerde içimde birşeyler cız ediyordu...
Yolların kenarında duran yeşil çam ağaçları çok güzel süslenmişti. Yerlerdeki beyaz karlarla çok uyumlu duruyorlardı.
(Burada medyaya koyduğump Christmas Day şarkısını isterseniz açabilirsiniz^__^ Açın bence daha güzel olur xdbpljjvsnnwn)
Yerdeki karlara bakarak yürürken iki siyah botun, tam önümde durmasıyla kafamı kaldırıp kim olduğuna baktım.
Sung Jong'du bu.
"Sung Jong!"diyerek sarıldım birden.
"Sun Lee..."dedi ve o da bana sarıldı.
"Nereye gidiyorsun böyle?"dedim geri çekildikten sonra.
"Arkadaşlarım çağırdı parti için, oraya gidiyordum, sen?"
"Tam bir parti adamısın Sung Jong, kkkkkk, alışverişe gidiyordum ben de"
"Hmmm, yine tatlıları gömeceksin midene anlaşılan."
"Hey, nasıl bildin?"
"Seni çok iyi tanıyorum o yüzden olabilir mi? Hadi gidiyorum ben, sen de bir an önce tatlılarını al ve ye"diyerek kahkaha attı.
"Tamam, görüşürüüz"dedim gülerek ve yürümeye devam ettim.
El salladım giderken.
Bilmediğiniz birşey daha söyleyeyim mi?
Sung Jong benim en yakın arkadaşlarımdan oldu. Hatta Gi'den bile biraz daha yakın belki. Ama bu bir sır, sakın Gi'ye söylemeyin!
Tanıştığımız günden bu yana, çok vakit geçirdik. Ona onu terk eden sevgilisini unutturmayı başardım. O günden beri daha yakınız. Bir sıkıntım olduğunda da sürekli yanımda oldu.
Yol kenarında duran satıcıların birinden atıştırmalık birşeyler aldım. Yiye yiye, yürümeye devam ettim.
AVM'ye geldim. Gerekli tatlıları filan aldım. Cips ve kola olmazsa olmazımdı, onları da aldım ve AVM'de gezmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be A Good Kid This Year |Park Jimin|
FanficYeni yılıma yeni bir insan, yeni bir şans yeni bir aşk katıldı. Ben bu yıl yenilendim. Benim sayemde o da yenilendi. Aşk insanlara yarıyor. Size tavsiyem, gidin ve aşkınızı bulun.