"Öğkhöm! Öğkhöm!.."
"Öğkhöm! Öğkhöm!!!!!"
Öksürük sesiyle uyandım. Jimin olamazdı değil mi? İnşallah o değildir.
Baktığımda Gi olduğunu gördüm.
"Sana da günaydın Gi..."diyerek gözlerimi ovuşturmaya başladım.
"ÖĞKHÖM!"
"Aish... Ne oldu?"
"Bana söyleyeceğin birşey var mi Sun Lee'cim?"dedi tatlı tatlı.
"Yoo, ne söyleyeyim ki sana ben?"
"Bilmem. Mesela oda arkadaşından bahsedebilirsin? Ha, ne dersin?"dedi ve yatağıma oturdu.
Bu Jimin'in erkek olduğunu anlamış olmasın? Allahhhh, öğrenirse işim bitti benim!..
"Ha, şey, onu tanıyorsun. Daha ne söyleyebilirim ki hakkında? Ayrıca sessiz ol, uyanacak..."
"Hmmmm, ben söyleyeyim o zaman; Senin oda arkadaşın olan Jimin, BTS grubunun üyesi olan Jimin. Ayrıca ERKEK!.."
"Yaaa, öyle miymiş? Ahaha şansa bak seen!"
"Beni yeme Sun Lee!"
"Çok açım valla, yiyebilirim seni"
"Sun Lee... Neden benden sakladın?.."diye soluyarak sordu.
"Aish... Aslında herkesten sakladım. Birileri duysa ne olurdu biliyor musun? Jimin buradan giderdi. Kimseye söylemeyeceğime dair söz verdim."dedim pes ederek.
"E gitsin, n'olacak?"
"Y-yok ahahaa aslında, şey yani, şey-"
"Anladım... Sen bu çocuğa karşı birşeyler mi hissediyorsun?"
"HAYIR! BENIM SEVDIĞIM VAR ZATEN!.."dedim ve kocaman bir salaklık yaptım.
Tebrikler banaaa! Artık yalan havuzu içinde güzel güzel yüzeceğim! Ne güzel öyle değil mi?!
"Ya! Kim o?"
"Ya, yok canım ağzımdan çıktı bir-"
"Geçen gece buluştuğunuz çocuk mu yoksa?"dedi heyecanla.
"Geçen gece buluştuğum çocuk mu? Kimseyle buluşmadım ki ben. Ha, Sung Jong'umu diyorsun?"
"Evet, o olabilir"
"Arkadaşız ya biz onla-"
"Ne demek arkadaşız, sarıldığınızı gördüm!"
"O bana sarılınca ben de sarıldım yani, ne yapayım..."
"Neden sarıldınız peki?"
"Aish, daha kahvaltı edeceğim. Okula geç kalacağım senin yüzünden, çekil üstümden Gi!"
"Bugün hafta sonu."
"Hafta sonu mu? Ağh, bırak ta yatayım o zaman"dedim ve yüzümü yastığa gömdüm.
O sırada Jimin'in esneyerek uyanışını duydum.
"Ayhhhhhh!"
Ayak seslerini duymaya başladım, yaklaşıyor, sanırım mutfağa gidecek. Dışarı da çıkacak olabilir. Durdu.
"Gi?"dedim.
"No vor?"dedi. Galiba birşeyler yiyordu.
Kafamı yastıktan kaldırdım.
Jimin'e baktım. Yoktu, galiba banyoya girmişti.
Herneyse...
Sıkıldım artık bu durumdan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be A Good Kid This Year |Park Jimin|
FanfictionYeni yılıma yeni bir insan, yeni bir şans yeni bir aşk katıldı. Ben bu yıl yenilendim. Benim sayemde o da yenilendi. Aşk insanlara yarıyor. Size tavsiyem, gidin ve aşkınızı bulun.