Aaron Johnson - Pietro Maxsimoff- Quicksilver
Pietro'yu unutmuşum.Mackenzie uyandı. Peter hala uyuyordu. Mackenzie "Çok tatlı" dedi. Peter böyle demesiyle uyandı. Peter "Sana da günaydın" dedi. Mackenzie "Hadi kalk uykucu" dedi ve yataktan fırladı. Peter gözünü ovalıyarak yataktan kalktı. Mackenzie "Peter Hadi çık ta üstümü değiştiriyim." dedi. Peter başıyla onayladı ve dışarı çıktı. Mackenzie üstünü giyindi.
Çantayı saymayın.
Herkesin olduğu masaya geldi. Yerine geçti. Steve ve Tony tartışıyorlardı. Mackenzie "Tony sarışın kocana böyle bağırman ne ayıp" dedi sırıtarak. Steve tek kaşıntı kaldırmış Mackenzie'ye bakıyordu. Tony "Ne?" dedi. Nathasha "Tony Steve'le evlendiğini bilmiyordum." dedi. Tony "Zaten evli değiliz. Hem ben gay değilim." dedi. Steve "Bende." dedi başını sallayarak. Peter "Mackenzie koyu bir Stony hayranı." dedi. Steve , Thor ve Bucky aynı anda "Stony de ne ?" dediler. Pietro "Sizi moruklar Stony Steve ve Tony'nin sevgili olmasına denir. Ve dünyada çok fazla Stony hayranı var." dedi. Wanda "Bu doğru. Biz bu birleştirmeye shipleme diyoruz. Ve Mackenzie Tony ve Steve'in shipliyor. "dedi. T'challa "O zaman düğün de benden." dedi. Sam "Düğünde size çok güzel bir gösteri hazırlarım. "dedi. Clint "Tony'nin gelinliğini ben seçeceğim." James "Müzikler benden" dedi. Thor "Asgard'dan size düğün hediyesi getiririm." Bucky "Yüzükleri ben tutarım. " Scott "Çiçek benden" Natasha "Tony'e tacını ben alacağım" Peter "Düğün yazısını ben yazacağım. Mackenzie "Düğünü ben organize ediceğim. " Nick "O zaman bana da gelmek düşer." dedi. Tony "Kapatın çenelerinizi sizi sefiller." dedi ve odadan çıktı. Mackenzie "Hey Ben zenginim KAPA ÇENİ TONY!" Peter Mackenzie'ye baktı. Peter "Biraz anlamsız oldu." Mackenzie "Haklısın. Hemde Steve sesini çıkarmıyor." dedi sinsi bir gülüşle. Steve "Ben olayı algılamaya çalışıyorum. " dedi.
***Nick "Göreve çıkmanız lazım. Birisi Tony'i çağırsın. " dedi. Pietro "Bu ani oldu Fury" dedi. Nick "Seni bide hızlı sanırdım." dedi. Pietro "Bondo sono hozlo sonordom." dedi dudağını eğerek. Wanda güldü. Nick "Oyalanmayın." dedi. Herkes dağıldı. Peter "Mackenzie Senin kıyafetin var mı?" dedi. Mackenzie "Tabikide." dedi ve odasına girdi. "Mackenzie anime duygularını güçlendir. En güzel kahraman kıyafetleri animede oluyor." dedi Mackenzie. Birşeyler buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Güç # Avengers #
Фанфик"Sen benim tutsağımsın!" "Hayır! Hiç kimsenin tutsağı değilim"