"Kahretsin burada neler oluyor?" demesiyle içerdekiler Mackenzie'ye baktı. Peter "Mackenzie!" diyerek Mackenzie'ye sarıldı. Mackenzie ona karşılık verdikten sonra Peter'i kendinden yavaşça çekti. Mackenzie "Neler oluyor burada? Niye grubun yarısı burada?" Tony ayağa kalktı "Önlem amaçlı." Mackenzie Tony'e değişik bir şekilde bakıyordu. Bucky "Yani özetle sen kontrolünü gene kaybedersen biz müdahale edelim diye. " dedi. Mackenzie endişeyle"Ne yaptım ben?" Natasha "Dışarı bak istersen." demesiyle Mackenzie yerinden fırladı. Hemen pencereye koştu. Her yer harap içindeydi. Yerler kabarmış ,binaların camı patlamış, yerinde olması gereken objeler yerinde değil, arabalar ters dönmüş ve geri kalan Yenilmez'ler de insanlara yardım ediyor. Mackenzie ağlamaya başladı. "Neler yaptım ben?"
Sam pencerenin önünde durdu. "Çocuklar polisler Mackenzie'yi buldu onu buradan çıkarmanız lazım." dedikten sonra geri uçmaya başladı. Steve "Tamam Mackenzie buradan çıkıyoruz." dedi ve elini Mackenzie'ye uzattı. Mackenzie kendini ağlayarak geriye doğru çekti. "Hayır Steve. Hayır." Peter "Neden Mackenzie?" Mackenzie duvara çarpmasıyla durdu. "Çünkü ben insanlara zarar veriyorum. Etrafı dağıtıyorum. Bırakın da alsınlar beni." T'challa "O zaman da zarar verebilirsin. Ama onlar seni önleyemez Mackenzie. Sadece biz önleyebiliriz."Birden televizyon açıldı. Herkes kafasını o tarafa çevirdi.
"Mackenzie Yancy'e yardım eden suçlu burada. O onun annesi. Söylentilere göre kızını da böyle yapan o. Bu akşam mahkemede yargılanacaktır. O zamana kadar göz altında tutulacaktır." Mackenzie öylece duruyordu. Peter "Bak Mackenzie sâkin olmalısın. Eğer-" Herkes pencereden dışarıya baktı. Deniz kabarmış, hava bozmaya başlamıştı. Rhodey "Tanrım biri şu kıza güçlerini kullanmayı öğretsin." dedi. Steve "Çocuklar herkesi şehirden uzaklaştırın. Wanda ve Peter siz burda kalın. Diyer kalanlar da dışardakilere yardım edelim." dedi. Herkes başıyla onayladı. Tony hariç herkes çıktı. Tony "Peter onu anca sen sakinleştirebilirsin." Peter başını salladı. Tony de odadan çıktı.
Yenilmezler insanlara yardım ediyordu. Peter ve Wanda Mackenzie'ye dil döküyorlardı. Deniz dalgaları gittikçe büyüyor ve daha insanların çeyreği anca tahliye edilmişti. Wanda "Çocuk sen burada kalabilir misin? Aşağıda yardıma ihtiyaç var. Peter "Evet. Sen gidebilirsin." dedi. Wanda güçleriyle pencereden uçtu. Peter "Bak Mackenzie sâkin olmalısın. Yoksa insanlara zarar vereceksin. Ayrıca Paul istediğine kavuşmuş olacak." Mackenzie sanki Peter'i dinlemiyormuş gibi gözüküyordu. Peter tam Mackenzie'ye dokunacakken birden geri itildi. Mackenzie'nin etrafında kalkan vardı. Peter pencereden dışarı baktı. Çok geçti. Mackenzie bir tsunami yaratmıştı bile. Ama tsunami daha karaya ulaşmamıştı. Steve konuştu "Hemen bizimde burayı tahliye etmemiz gerekiyor. Peter Mackenzie'yi al." "Ama ben Mackenzie'ye dokunamıyorum." Pietro oradan atladı "Merak etme Mackenzie seni ırz düşmanı olarak görmez." Peter gözlerini devirdi. "Hayır ben o anlamda demedim. Mackenzie'nin etrafında bir kalkan var ve ben ona dokanamıyorum." Tony "Ha içine!" Steve "Çok ayıp Tony" Tony bu sefer sadece göz devirmekle yetindi. Clint "Deja vu yaşadık."
Birden odada Paul belirdi. "Buradan gitmelisin evlat." dedi. Peter "Onsuz biyere gitmiyorum. Ayrıca nasıl kurtuldun sen?"
Paul omuz silkti "Ne kadar da sıkıcısın. Herneyse Mackenzie'yle konuşmam lazım. "
"Seni parampirçik eder."
"Sen çekil de konuşiyim."
"Rüyanda görürsün" Peter ağ fırlattı. Paul elini kenara doğru çekti ve ağ duvara yapıştı. "Sen kimle uğraştığını bilmiyorsun evlat." dedikten sonra elini şıklattı ve Peter bayıldı.
"Mackenzie?" Mackenzie Paul'a döndü. "SENİ ADİ ŞEREFSİZ!" diye bağırdıktan sonra Paul'a yumruk attı. Paul "Hadi ama Mackenzie." Elini kenara savururken Mackenzie de savruldu. "Şu dışarıya bir bak kızım. Tsunami öndeki binalara ulaştı bile." Mackenzie dışarıya baktı. "Sen o gücü kullanamıyorsun. İnsanlara zarar veriyorsun. Gücün onu kullanabilecek bir kişide olmalı." Mackenzie Paul'a baktı. "Canın cehenneme" dedi ve elini savurdu. Paul'u pencereden dışarı çıkardıktan sonra 150 metrelik suların arasına daldırdı. Ellerini iki yana doğru açtı ve öne doğru itti. Tsunami geri çekilmeye başladı. Scott "Vay canına Mackenzie sakinleşti." dedi.
Mackenzie Peter'in yanına gitti ve onu güçleriyle uyandırdı. Peter "Mackenzie iyi misin? " Elini Mackenzie'nin yanağına koydu. "İyiyim. Asıl sen iyi misin?"
"İyiyim Mackenzie endişelenme."
"Ne kadar tatlı." Sesin geldiği yöne baktılar.
"Kızım aşık olmuş."Uzun bir süre oldu. Lütfen kitapları kütüphaneden çıkarmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Güç # Avengers #
Fanfic"Sen benim tutsağımsın!" "Hayır! Hiç kimsenin tutsağı değilim"