~ 1. Bölüm ~

64 4 8
                                    

Merhaba arkadaşlar! Bu benim ilk hikayem.
Eğer yazım hatalarım olursa affola
Umarım güzel bir hikaye olur
Güzel Yorumlarınızı bekliyorum
Iyi okumalar dilerim :) :)

Son zamanlarda alışkanlık haline getirdiğim şekilde; yine yağmurun altında kulağımda ki dinlendirici melodi, ve üzerime düşen su tanecikleriyle koşabildiğim kadar koşuyordum. Bazen yağmur dinene kadar, bazense dindikten sonra da devam edebiliyordum. Şimdiyse....hâlâ koşuyordum.

Saçlarım ıslanmış,yüzüme yapışmış, ayakkabılarımsa çamura bulanmıştı.  Yağmurun yavaşlaması üzerine, bende yavaşladım. Sahil kenarına kadar ulaşmıştım.

deniz dalgaları şiddetli bir şekilde kıyıya vururken, boş bulduğum bir banka oturdum. Doğrusu hepsi boştu da neyse. Yağmur hafiflemiş, ara ara atıştırıyordu. Cadde boştu, hava kararmak üzereydi ve yolum uzundu.

Peki bu benim umrumda mıydı?

Tabiki de hayır! 

Akşam da koşardım. Hatta en güzeli oydu, karanlıkta yağmur eşliğinde koşmak....

Eylül ayındaydık ancak sonbahar erken gelmiş gibi gözüküyordu. Hergün değişen hava, insanların akıllarını ne kadar karıştırsa da kimsenin taktığı yoktu.

Cebimde ki telefonumu elime alıp ekran kilidini açtığımda, hiç şaşırmayacağım bişey oldu!
Hiçbir mesaj ya da aramam yoktu. Gülümsedim. Yağmur yağdığı zaman bana ulaşamadıkları için o zamanlarda benle olan iletişimi keserlerdi. Yavaşça ayağa kalktım ve telefonu tekrar  cebime koydum. Uzun bir yolum vardı...

---------------

" Geç kaldık sanırım " diye mırıldandım ve yanımda yürüyen  Zeyneple gizeme  baktım. Koridor boştu. Ders başlamış olmalı diye geçirdim içimden. 

Zeynep  " Ilk günden geç kaldık ya! " diyerek söylenirken,Gizemse hocaya söyleyeceği mazereti düşünmekle meşguldü. Bense...ben ne yaptığımı bilmiyordum doğrusu. Herşeyi akışına bırakmıştım.

Kapının üzerinde yazan 12/C adlı sınıfı bulduğumda kızlara döndüm. Elimi havaya kaldırmışken zeynep daha fazla dayanamayarak çalmadan açıvermişti.

Kapı tamamen açılıp tahtada ders anlatan bayan hoca görüş alanımıza girdiğinde gizem sıçtık bakışları yolluyordu bana. Gözlerim bayan hocayla buluştuğunda kaşları çatılmış üç idiyot gibi kapıda bekleyen bize baktı. " kapı çalmayı size öğreten olmadı mi çocuklar ? " dedi tek kaşı havaya kalkarken. Gizem mahcup bir şekilde  başını öne eğdiğinde, sorun çıkmaması için dua eden zeynepe, sanki uzaylıymış gibi bakmaya başlarken hocanın tok sesiyle irkilmiştim. " geçin, bir daha geç kalmayın yoksa aksi taktirde derse almam " diyerek tahtaya dönmüştü. Zeynep ve ben derin  bir  nefes verirken,zeynep hızla yanı boş olan birinin yanına oturmuştu. Gizemle bense orta sıralardan birine oturduk gizem kulağıma yaklaştı

" bu hoca yeni sanırım " 

                                          ****
Matematik dersi yeni bitmişti ve kantine inip birer tost ve ayran almış ve bahçede ki banklardan birine oturmuştuk. Hoca bizi ilk günden bakışları ile sınarken, bu hocayla iyi anlaşamayacağımızı tahmin etmek pekte güç  değildi.  umursamadım ve ayranım dan bir yudum aldım.

Zeynep gizem ile bana yaklaşmamızı işaret edince ikimizde merakla ona baktık. Işaret parmağı ile karşıyı gösterince yoğunlaşarak parmağını takip ettim ve gösterdiği 3 erkeğe baktım. Ortada ki esmer erkeği gösterdiğini fark ettiğimde, iğrenircesine geriye yaslandım. Zeynep büyülü gözlerle esmer çocuğa bakarken " çocuk yakıyor yanlız  " demişti. Gizemse " kaslarını buradan görebiliyorum! " diyerek yanında ki siyah gözlü erkeğe bakıyordu. " bunlar mı yakışıklı? ciddi misiniz ?  " dedim ve alayla elimi döndürdüm. Gizem  kaşlarını çatarak bana bakarken 'ne var' dercesine kafamı salladım. Bakışlarını tekrar çocuğa çevirdiğinde kollarımı göğsümde birleştirdim. 

Ben daha çok beyaz tenli kahverengi gözlü, siyah saçlı erkeklerden hoşlanırdım. O yüzden pek ilgimi çekmemişti.
Zil çaldığında ayağa kalktım ve onlarında kalkmalarını bekledim. Zeynep bana ölümcül bakış atarken hızla sınıfa girdik.

Sırada ki yerimizi alırken, sınıfa edebiyat hocası girmişti. Ders anlatmaya başladığında derin bir nefes verdim. Başımın hafif ağrısı kendisini gösterdiğinde dersi dinlemeyi bırakmıştım, zaten baştan beri dinlemiyordum ya neyse..

Kafama çarpan kağıt parçasını elime aldım ve sınıfa göz gezdirdim. Cam kenarında oturan, dışarıda gördüğümüz grupta ki erkeklerden birisiydi. Gözlerimi devirdim ve elimdeki kağıdı buruşturup  çöpe attım. Yerime oturduğumda ise sadece eve gidip sıcak yatağımda uyumak istiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KURALSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin