11.

194 6 1
                                    


POV Link
*Het is jou keus Link je doet wat IK zeg en ik laat je vriend leven of je doet niet wat ik zeg en ik vermoord hem!*
Dat is wat de stem in men hoofd zegt maar ik zeg niets terug. Ik wil Jeremy niet kwijt maar ik weet niet wat de opdracht is als ik naar de stem luister. *HEB JE DAT BEGREPEN KNUL* ik blijf stil *Luister goed als je
Niets zegt vermoord ik AL je vrienden*
POV Jeremy
"NEE NEE NIET DOEN!" Zegt Link opeens "Link! Wat is er !" Vraag ik hij barst in tranen uit "ik wil dit niet meer!ik verdien het leven niet!" Zegt Link "W-wat Link hoe bedoel je! Hoor je me wel!" Hij kijkt me aan zijn ogen stoppen met rood gloeien "j-Jer.." zegt hij huilend "ja Link?"
"W-wat heb je gehoord wat is er gebeurd?!" Vraagt hij "Link! Moet ik dat niet beter aan jou vragen! Er spelen dingen af in je hoofd waar wij niets van af weten!"zeg ik een beetje boos.
Ik zie dat hij een beetje schrikt van m'n reactie "Laten we vertrekken naar school." Zeg ik om het wat rustiger te maken. "JONGENS WIJ GAAN OMA IS ER BINNEN 5 MINUTEN!" Roep ik naar men broertjes "JAJA DOEII!"  Roepen ze terug.

POV Joost
Ik zie Jer met Link de school binnen komen Link zijn ogen zijn helemaal betraand dan zie ik Milan en Enzo naar hun lopen.
Milan pakt zijn jas af en Enzo pakt zijn rugtas. Jeremy probeert hem te helpen maar wordt weggeduwen. Ik ga ze helpen! Ik wil niet dat men vrienden iets overkomt!
POV jeremy
We lopen de school binnen en Milan en Enzo komen naar ons stappen "wat doen jullie nou weer hier!" Zeg ik "nou gewoon een leuk spelletje spelletje spelen met dit jochie!" Zegt Milan gemeen "Dat Jochie heeft een naam En doe naam is Link!" Zeg ik boos .
Milan reageert niet en trekt Link zijn jas van hem af dan pakt Enzo Link zijn rugtas. Ik probeer hem terug te pakken. "Dat is niet voor kleine kindjes!" Zegt Enzo en schopt me naar achter. Ik zie dat Joost er aan komt. Hij duwt Enzo op de grond " waar denk jij wel niet waar je me bezig bent!" Zegt hij dan duwt Milan Joost op de grond "jij blijft van men broertje af of ik doe dit met je vriend" zegt hij terwijl hij een mes bij de keel van Link houdt
POV Link
Milan heeft me vast en houdt een mes voor m'n keel "jij blijft van broertje af of ik doe dit met je vriend!" Zegt hij maar dan zie ik de directeur komen "MILAN WAT IS HIER DE BEDOELING VAN!" Zegt de  directeur "uhm Link had een mes bij en wou me neersteken ik moest me toch verdedigen!" Liegt Milan "Link! Jij gaat nablijven 3 uur!" Zegt de directeur "Yess" zegt Milan "En jij ook Milan!"
Pov Joost

"Directeur! Ik zweer als ik zeg dat Milan liegt!" Zeg ik "Wat is jou verhaal dan Joost" zegt hij een beetje geiriteert "nou Uhm hoe leg ik het uit Enzo had Link zijn tas gepakt en ik wou hel terug pakken dus duwde ik hem op de grond toen duwde Milan mij op de grond en hield een mes voor Link zijn keel!" Zeg ik kort uitgelegd "dus jij hebt Enzo geduwd! Joost ik geloof  jou niet Enzo is hier niet waarom zou hij er iets me te maken hebben! Jij gaat ook nablijven Joost!" Zegt de directeur. Dat is waar Enzo is kunnen wegglippen! Wat een hond! "Bedankt jongens door jullie moet ik 3 uur nablijven!" Zegt Milan "WIE HIELD EEN MES TEGEN MEN BESTE VRIEND ZIJN KEEL !" Zegt Jer boos "Jer doe rustig!" Probeer ik te zeggen maar hij luistert niet. "MILAN IK KRIJG JOU NOG WEL EN JE BROERTJE!" Zegt Jeremy nogsteeds boos.
"Eerst schakel ik jeremy uit dan jou dan doe andere Harm en dan ga ik voor Link!" Zegt Milan. Wat bedoelt hij daar mee! "Jer waar is Link!" Zeg ik opeens hij is weg! "Uhm goeie vraag" zegt Jer "misschien is dit Wel mijn werk!" Zegt Milan en stapt daarna weg.
"Joost ik ben ongerust over Link er is iets met hem! En ik weet neit wat!" Zegt Jer bezorgd "Jer.. we lossen dat wel op! Geen zorgen" zeg ik en geef Jer een knuffel

Mensen ik weet geen titel😂
Help😂😂
Nouja nvm ik probeer zoveel mogelijk te plaatsen! Examens komen eraan! Bruh. Nouja
Btw don zijn disstracknis echt sick!
769 woorden

(Check de disstrack hierboven)

Anders dan Andere || ~Voltooid~||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu