12. Vrienden met de vijand!? (XL)

200 10 0
                                    

POV Milan
"MILAN MILAN!" Hoor ik Enzo roepen "ik slaaap nog!" Zeg ik slaperig terug "hoe was het nablijven" zegt Enzo met een grinnik "hou je mond erover de ergste uren van men leven!"
"We kunnen wraak nemen" ik zit meteen rechtop en zeg "en hoe wil je dat doen broertje!" Enzo antwoord "Nou Jeremy tweette straks leuke namiddag in het park met Link en Joost!"
"Wij zijn daar ook aanwezig, doe je jas aan Enz." Zeg ik.

POV Enzo K.
Ik doe men jas aan en stap naar de deur "wij zijn even weg mam!" Roep ik
"Is goed" roept onze moeder terug. We stappen naar het park en zien Joost, Link en Jeremy stappen "14 uur" zeg ik "wat zeg je nou het is fk 12uur" zegt Milan "niet die 14 uur. DIE 14 uur." Zeg ik terwijl ik Milan zijn hooft draai naar Link, Joost en Jeremy. "Oh Slachtoffers in zicht" zegt Milan en pakt een mes uit zijn zak "wat doe je met dat mes?!" Zeg ik verbaasd "hetzelfde als ik op school ging doen duhh" zegt Milan "Wacht ik dacht dat je dat deed om ze bang te maken!" Zeg ik "Tuurlijk niet joch ik heb een hekel aan die Link!" Zegt Milan weer "Dan doe ik niet meer mee!" Zeg ik eigenwijs "WAT! Waarom!" Vraagt Milan "Nou ik haat ze ook enzo he maar dat is het toch niet waard om iemand te vermoorden !" Zegt ik "Ga dan naar huis he broertje als je toch niet wilt!" Milan lijkt boos op me te zijn maar maakt me niet echt uit "Nou Oke handel dit maar alleen af!" Zeg ik terwijl ik Milan duw.
Terwijl ik naar huis stap denk ik
Wil ik dit wel mensen pesten. Ik bedoel ik zou het ook niet leuk vinden. En ik heb er trouwens niet eens voor gekozen Milan I ouder dan mij. En soms ben ik wel bang voor hem.. maar als ik hem laat inzien hoe het voelt om gepest te worden! Daarvoor moet ik het vertrouwen hebben van Link enzo. Oke ik zei net men eigen naam soms haat ik dat echt!
Maar Oke hoe krijg ik het vertrouwen van hun?
POV Jeremy
"Doet toch deugt zo een dagje park" zeg ik tegen de jongens "zekers!" Zeggen Joost en Link tegelijk. "Jongens is dat nou Milan?" Vraagt Link een beetje ongerust. Ik zie een beetje angst in zijn ogen "Link wij zijn hier wees gerust!" Zeg ik om hem gerust te stellen. "Link! Ik zweer als ik zeg dat er niets gaat gebeuren!" Zegt Joost ook om Link gerust te stellen. Opeens zien we Milan niet meer. En dan zie ik pas de angst in Link zijn ogen. Waar hangt die kl00tz4k nou uit. "JER KIJK UIT!" Hoor ik Joost nog zeggen maar dan wordt alles zwart.
POV Joost
"JER KIJK UIT!" Zeg ik maar het is te laat "MILAN! WAAROM DOE JE ONS ZOIETS AAN!" Schreeuw ik "Uhmm voor de Lol" grijnst hij "DIT IS NIET GRAPPIG MILAN!" Schreeuw ik nogmaals "nou jij hebt jezelf er ik gewikkeld door je vriend te berschermen!" Zegt hij "nou ik heb teminste vrienden! En waar is Enzo dan heeft die je ook kn de steek gelaten!" Zeg ik eigenwijs "helemaal juist Joost!" Hoor in opeens achter me "Enzo w-wat die je hier?" Vraag ik "je helpen!" Zegt Enzo "zo zo dus mijn broertje hoort dus bij die kant! Hier ga je spijt van krijgen Enzo!" Hij pakt een mes en wilt het in Enzo steken tot opeens iemand hem tegenhoud "Link!" Roep ik "Ik ben misschien degene die gepest wordt die beschermd wordt door mijn vrienden! Maar dat wil niet zeggen dat ik andere mensen niet mag beschermen!" Roept Link tegen Milan. Ik zie Jeremy wakker worden "gaat het Jer?" Vraag terwijl ik naar hem toe stap. "Ja alles is Oke! Is er iets gebeurt?" Vraagt Jeremy "leg ik je straks wel uit! We moeten nu Link en Enzo helpen!"
Milan is veel sterker dan Link. Hij gaat dit niet lang meet volhouden denk ik. Milan rukt zijn pols uit de hand van Link en pakt hem dan en houdt het mes bij zijn keel.  "Milan wacht! Neem mij niet Link!" Zegt Jeremy. En knipoogt dan naar Enzo. Wat zijn ze van plan?
POV Jeremy (ja alweer ja)
Wat ik zei was een afleiding zodat Milan op mij zo focussen. Ik geef Enzo een knipoog hij snapt wat ik bedoel! "Nou weet ik niet zo goed?" Zegt Milan. Dan wordt het mes uit Milan zijn hand gerukt door Enzo. "Sorry Milan maar ik aanschouw je niet echt meer als een voorbeeld!" Zegt Enzo tegen Milan. "Jullie zijn nog niet van mij af en jij zeker niet Enzo!" Zegt Milan en stapt dan weg. "Logeer maar bij mij mijn ouder zijn toch 5 dagen weg!" Zegt Joost "Thnx Gast!" Zegt Enzo vriendelijk "En Link bedankt om m'n leven te redden! En.. en sorry voor wat er in het verleden is gebeurt." Zegt Enzo. "He Joost we kunnen anders een sleepover houden men ouders zijn  3 dagen weg!" Zeg ik "dus wordt dat een 2 nachten 3 dagen sleepover!" Zegt Joost enthousiast "ZEKER WETEN" zeggen Enzo en Link tegelijk. "Dan zien we jullie zo!" Zeg ik "tot zo gasten!" Zegt Joost

HOOOII MENSJES
De Sqaud is vriendjes met Enzo Knoll
Enzo Frieser komt ook belangrijk in het boenkie! Wat vinden jullie XL deeltjes leuk? Zo ja ga ik men best doen langere delen te maken 😊 nou ja! Jet zijn maar 925 woorden
Later!

Anders dan Andere || ~Voltooid~||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu