POV Jeremy
Ik zit naast Link hij is net terug van een zware operatie. Joost is er niet hoewel ik zijn steun nu wel kan gebruiken.. .
Ik pak Link zijn hand vast "blijf bij me.." fluister ik "j..jeremy.." hoor ik zacht iemand zeggen "Link?" Zeg ik verbaasd "OMG Link je bent wakker!" Vul ik dan aan "J-jeremy? w-wat is er gebeurd?"
Vraagt Link slaperig
"Uhmm nou is niet zeker..." zeg ik. Dan komt Joost opeens binnen stappen "Hey jer ben er!" Zegt hij "h-Hey Joost Link is.." ik kan m'n zin niet afmaken of... "omg LINK! Je bent wakker!" Zegt Joost enthousiast. Dan krijg ik opeens een berichtje van m'n moeder
Chatgesprek jeremy(j) en mama(m)
M: jeremy ik kreeg net een bericht van het weeshuis iets van een vogel ofzo
J: oohja Link heeft een vogel die ze daar tijdelijk hebben opgenomen wat is er over?
M: je mag die vogel komen halen van het weeshuis!
J: ben je akkoord dat we hel gaan houden
M: ja Tuurlijk het is Link zijn vogel!
J: OMG Link zal zo blij zijn! Ik ga meteen naar het weeshuis!
Einde chatgesprek.
"OMG Link!" Zeg ik enthousiast "wat is er Jer?" Zegt Link slaperig "we kunnen Coco halen!" Zeg ik Link gaat rechtop zitten "echt!?" Zegt hij "ja!" Antwoord ik "Link echt leuk voor je!!" Zegt Joost dan nog "ik haal even een dokter om te zeggen dat je wakker bent!" Vult Joost nog snel aan en stapt dan de kamer uit.
En minuutje later is hij daar met een dokter "en hoe is het met je Michael!" Zegt de dokter. "Wel goed! Maar wel slaperig." Zegt LinkPOV Link
Wel goed! Maar wel slaperig." Zeg ik
"Je kan vandaag nog naar huis als je wilt." Zegt de dokter. Hoorde ik dat nu goed mag ik naar huis! "Echt!?" Zeg ik verbaasd. "Ja maar je ouders moeten wel akkoord zijn." Er loopt een traan langs m'n wang Zegt de dokter "dokter... hij heeft geen ouders..." zegt Joost. "Oh sorry wist ik niet..." zegt de dokter "maar waar woon je dan?" Vraagt de dokter nog snel "B-bij hem.." zeg ik terwijl ik naar Jeremy wijs "wat is jou naam?" Vraagt de dokter tegen Jeremy "Jeremy." Antwoord Jeremy "Jeremy. Beloof dat je hem goed verzorgt! En jij daar andere jongen zorg ook maar goed voor hem!" Zegt de dokter "kom in orde!" Zeggen Joost en Jeremy tegelijk. "Mooizo Michael pak je spullen maar! Je mag naar huis!" Zegt de dokter en stapt dan de kamer uit.POV Joost
Als Link zijn spullen heeft gepakt stappen we naar Jeremy's huis en daarna naar het weeshuis. Als we aan de balie staan zegt een mevrouw "Ah Michael jij komt zeker voor je vogel!"
"Ja inderdaad." Antwoord Link "volg me maar." Zegt de mevrouw. We volgen haat en komen in een kamer terecht met best wel wat dieren "daar is Coco!" Zegt Link terwijl hij naar een gele vogel wijst. Het is raar maar ik heb Coco alleen nog maar op foto gezien nooit in het echt. Link pakt de kooi waar Coco in zit en bedankt de mevrouw. Dan stappen we weer naar Jeremy's huis. Link is in slaap gevallen op Jeremy's bed "he Joost ik heb en idee!" Zegt jeremy "wat dan?" Vraag ik "ik ben al een tijdje bezig met die lege kamer van ons de kamer van Link te maken! Je kunt me nu even meehelpen!" Zegt Jeremy "dat is een geweldig idee jer!" Zeg ik enthousiast. Ik stap met Jer naar die kamer, hij ziet er al mooi uit Jer heeft echt zijn best gedaan. Dan horen we de deur opengaan "Jer? Ben je hier al?" Hoor ik iemand zeggen "Jaa boven!" Roept Jer. Nu heb ik pas door dat is EnzoF. De broer van Jeremy. Hij komt naar boven "he Joost! Leuk je te zien!" Zegt Enzo "ook leuk jou te zien" lach ik "ben je weer met deze kamer bezig Jer?" Vraagt Enzo "altijd toch het wordt gewoon perfect voor Link!" Antwoord Jeremy "Jer! Waarom zet je Coco niet in zijn kamer!" Zeg ik "goed idee Joost!!" Zegt Jer "oohja Coco is die vogel toch? Mama stuurde me erover!" Zegt Enzo "Jepp Coco is Link zijn vogel!" Zegt Jeremy terwijl hij de kooi den mooi plaatsje geeft in de kamer.Sorry voor een tijdje niet posten..
Hier heb je een deel!
En jaaaa
Weet eigelijk niets meer te zeggen...
dus JaaLaterzzzz
Woorden: 749