28. 28 Januari

91 4 1
                                    

POV Jeremy
Ik loop zo snel mogelijk naar het park van Den Helder het is pittig laat maar ik zou alles doen voor mijn vrienden. Aangekomen bij het park staan Joost en Enzo er "weten jullie dat theater zijn?" Vraag ik "ja ik weet het zijn volg me!" Zegt Enzo en we volgen hem "Ssst ik hoor stemmen" zegt Joost "we komen morgen beter terug jongens.." zegt Enzo "..misschien beter ja.. ik hoop dat er niets erg is met Link!"
*ping*
"Wat is dat?" Vraag ik
"M'n telefoon" zegt Joost
*ping*
*ping*
"Jongens is het bij jullie ook een mail van school?" Vraagt Enzo
" 28/01 en 29/01 zal de school gesloten zijn wegens bloedsporen in de toiletten. Dat staat er." Zeg ik "ja bij ons ook!" Zegt Joost "morgen spreken we 11:00 hier af!" Zegt Enzo "isgoed!" Zeggen Joost en ik tegelijk

POV Link *1 uur later*
Ik word wakker en zie een persoon voor me.. h-het is Milan "M..Milan?" Vraag ik "onze Prooi is wakker" zegt Milan grijnzend "wat bedoel je?" Vraag ik "je blijft hier zitten en gaat nooit weg!"

"M'n vrienden komen me heus wel halen!" Schreeuw ik
"Als dat zo is waarom zijn ze hier dan nog niet!" Zegt Milan en laat het gesprek zijn van de groep. Ik ben sprakeloos "geef mijn telefoon terug!" Schreeuw ik "liever niet!" Zegt Milan en smijt mijn telefoon op de grond.

POV Jeremy (volgende dag)
Het is 28 januari. Ik word wakker met de gedachte dat dit de slechtst verjaardag ooit wordt. M'n ouders die pas super laat thuiskomen m'n beste vriend die in gevaar is..

POV Joost
Het is 28 januari. Jeremy zijn verjaardag volgens mij is dit niet bepaald de verjaardag die hij had gewenst..

POV Enzo
Het is 28 januari. Jeremy is jarig! Ondanks alles hoop ik dat hij nog wel een leuke dag van maakt... okal is dat heel moeilijk.. Ik denk dat Milan hier achter zit hij is deze nacht niet thuisgekomen....

POV Harm
Het is 28 januari. De verjaardag van Jeremy. Joost had gevraagd om rond 13:00 bij hel te zijn voor Jeremy zijn verjaardagfeest. Maar ik ga nu al vertrekken als ik de groep moet geloven is et iets erg met Link!

POV Link
Het is 28 januari. Mijn beste vriend is jarig.. en ik lig hier nutteloos ik kan niets doen.. misschien verdien ik het ook niet om te leven...

POV Milan
Het is 28 januari. Wat ik weet is dat Jeremy jarig is. En Link ligt hier nutteloos op zijn beste vriend zijn verjaardag. Wat ben ik goed bezig! Ik ben gisteren super laat thuisgekomen. En nu moet ik snel naar het verlaten theater Duncan en Emre komen daar ook naartoe.

Mensen dit is best toevallig dat dit het 28ste deel is op 28 januari over een deel dat gaat over 28 januari jaaa xD

Niets te zeggeeen

Laterzzz

Woorden: 487

Anders dan Andere || ~Voltooid~||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu