Lelaki di dlm bilik nya adalah brian. Sahabat karibnya.
Stelah pulang dari pejabat. Sedang Mell termenung memandang pintu biliknya,pintu dikuak pelahan. Pandangan Mell tertumpu pada Puan Maria. "Mell dah mkn? Papa ngn Mama ade something nk ckp" Mell hanya mengiyakan aja. Badanya yg penat itu dilemparkn diatas tilam. Kata2 ibunya sebentar tadi x dihiraukn. Makin seronok dia memejamkn mata lalu terus tertidur di buai mimpi.
Semasa turun kebawah Mell melihat papa dn Mamanya. Dia hairan Mengapa Fie dan Am duduk dihadapan Papa dan Mamanya. Bila pula abg angkat kembarnya yg membenci dirinya pulang? Pening kepala Mell memikirkn nya. "Mell? Awk wt pe kat situ? Turunlah sayang." Kata2 Fie membuatkn Mell mengerutkan dahinya. Kenapa plk musuh panggil dia mcam tu? Sungguh hairan. "Oi! Pahal kau panggil aku mcm tu? Tetiba sayang? Otk ko trencat? " Marah Mell kepada Fie. "Knape kamu ckp cm tu ngn suami kamu? Mell,Mell sedar x nie suami Mell? " Kata2 Puan Maria Membuatkn Mell mengerutkn dahi. "Suami? Bila aku kawen? Suami? Arggghhh!"
Mel pov
Huishh! Ape nie? Aku mimpi? Aduhaii. Bebel Mell. Pintu bilik nya dibuka perlahan. Mell melihat kelilingnya. Mencari kembarnya iaitu Ell. "Kau cari ape?" Sergah Ell yg berpakaian agk seksi. "Pale bapak kolah bodo! Kau x geti bagi slam ke huh? Papa mane? Mama? Diorang kluar ea? " Tanya Mell. "X. Diorang kat bawah. Line is clear. Cpat siap aku tunggu kau kat bwah. Aku dh ckp ngn Papa yg Delly buat birthday parti." Terang Ell. "Ko ckp ke ngn Papa yg Dell wt birthday kat club? " Tanya Mell untuk kepastian. "Nope. Aku tipu. Aku kata yg Dell buat birthday kat umh dia. Hahahaha😂😂. Kalau papa tahu mati lah x leh kluar.Phm kembar ku? Cpat siap. Lembab btol kau nie" Kata Ell.
Makeup yg dipakai Mell
Baju yg dipakai Mell
"Dah lah tu Mell! Dh lmbat nie. Kau sempat lagi nk colour kuku tu! Aku wrna putih jer. X payah hias lah! Adohhh!!" Bebel Ell. Namun x diendahkn oleh Mell.
Wrna kuku Mell.
Stelah di bawah.
"Nak gi mane?" Sergah Tuan Hasyim. Anak mata Mell memandang Ell. Rupa2 nya,Ell x beritahu Tuan Hasyim bahawa mereka mahu keluar. Setelah berbincang,akhirnya Tuan Hasyim membenarkn mereka keluar. Semua nya ats tipu helah Mell.
Di club
Lagu yg menyeronokn mula kedengaran.Macam2 jenis lelaki dn wanita disitu. Yg pendek yg gemok yg kurus yg tinggi smua ade. Pondan mkyah,gay,lesbian smua ade. "Guys,sini.." jeritan Dell kedengaran. Ell mula meneguk air yg x sepatutnya. Namun tidak bagi Mell. Dia risau kerana nnti pasti dia yg memandu kereta. Jadi dia x mahu minum walaupun dh dipelawa oleh rakan2 nya.
Di kaunter minuman
"Joe. Bagi jus orange secawan." Pinta Mell. Mell meneguk jus perlahan. Tetiba sahaja matanya tertumpu pada jejaka yg disebelahnya. Putih,ensem yg paling penting x gemok. Tengok gaya macam ade six pack. Mata Mell mula bertentangan dengan mata lelaki sebelah. "Hi. My name is Mell. You?" Kata2 Mell x dihiraukan. Lelaki tadi hanya tersenyum. Mell terasa dengan tingkah tadi. Bingkas dia bangun dari tempat duduk nya dn ingin berlalu pergi. Namun,, Lelaki tadi menarik Mell kedalam pelukan nya. Mell duduk diatas peha lelaki tadi membuatkn Mell rasa bahagia. Kerana dia telah berjaya membuat lelaki itu tunduka padanya. Jari jemari Mell mula bermain di bahu lelaki itu. Bibir lelaki itu dibelai perlahan. Butang baju lelaki itu dibuka perlahan lahan. Matanya memandang tepat ank mata lelaki tadi. Tiba2.......
"Mell,kalau nk buat something bkn kat sinilah." Bisik Ell. Bkn Mell x mahu mengajak lelaki itu ke bilik khas,namun dia hanya mahu permainkan lelaki itu. Saja mahu melepaskn nafsu dengan belaian. Mell turun daripada peha lelaki tadi. Dengan memberi alasn nk pergi kat kawan.Stelah tiba dirumah
Badanya di hempaskn di tilam. Dia sudah dibuai mimpi. Mell mimpi benda yg sama iaitu sambungan dia terkejut dpat tahu dia dh kawen.