part5

7 1 0
                                    

Di waktu malam

Mell dan Ell sudah bersiap sedia untuk ke club. Tapi mereka tersangkut oleh Tuan Hasyim pula. Ell memikirkn cara untuk keluar namun,hanya Mell yv mampu bantu. "Igot an idea,but.. Its up to you lah." Kata Ell. "What?" Soal Mell yg sedang mengenakn gincu berwrna merah.

 "What?" Soal Mell yg sedang mengenakn gincu berwrna merah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Baju Mell

"I think,kau patut gi pujuk Fie. Sbb dia jer yg rapat ngn Papa. Kalau Am jarang." Idea Ell membuatkn Mell berfikir lama. Akhirnya Mell terpaksa menyerah diri juga. Mell berjalan perlahan. Sesekali dia menoleh ke bawah. Kelihat Tuan Hasyim yg seronok membaca surat khabar. Dia mengetuk bilik Fie perlahan. Fie membuka pintu perlahan. Tanpa berfikir panjang,Melp yerus masuk ke bilik Fie. "Ya allah" mengucap Mell semasa masuk ke bilik Fie. Fie ketawa kecil. Dengan boxer nya. Dengan air yg masih di badanya. Dengan rmbut yg basah memang membuatkn jantung Mell berdegup laju. "Nak ape dtg bilik aku nie?" Soal Fie. Sambil mengelap rambut nya yg masih basah. "Aku nk mintak tolong bleh? " Mell membuat muka comel.

Malam itu semakin gelap,Mell masih menunggu jawapan Fie. Sambil menunggu jawapan dia mewarna kukunya. "Kau nk gi mane?" Soal Fie. "Aku nk gi club. Skang nie aku asyik sangkut ngn papa. Phm x? Sbb tu aku sanggup buat ape sahaja asl kn kau tolong aku. Ok?" Kata2 Mell membuatkn Fie tersenyum. "Boleh. Aku boleh tolong kau. Tapi dengan satu syarat." Fie plk bleh bagi syarat. Geram btol Mell bila dia bagi syarat. Dia pikir dia ape? Terpaksa lah Mell bagi muka kat si Fie. "So ape syarat yg kau nk bagi huh?" Soal Mell. "Kau kena buat ape jer yg aku mintak. Kira kau jadi hamba aku lah. Seumur hidup! Kalau kau x bagi,ape yv aku nk,aku bocorkn smua rahsia kau. Especially,kau mintak tolong aku tipu papa sebb nk kluar gi club!" Fie sudah ketawa kemenangan. Tapi dalam satu saat dia telah kalah dengan Mell. "Kalau cm tu,papa mesti marah kau skali sbb kau jadi tali barut aku." Akhirnya Mell sudah mencium bau kemenangan dlm diri nya. Tapi kalah balij sebab,,, " kalau cm tu x dpt lah aku tolong kau wahai ADIKU MELL!" Fie sengaja menekankn perkataan Adik ku Mell. Mell sudah membuat muka ingin menangis,, Fie pula sudah mula resah.. "ok2 aku tolong kau. Janji kau jadi hmba aku? Kalau x aku bagi tau Mama. Kalau ngn Mama mesti mama x mara cuma mama sedih. Cam mane?" Akhirnya Mell tumpas juga. "Yer aku terima syarat kau." Ucap Mell perlahn. "Aku nak kau cium pipi aku." Terkejut Mell bila Fie berkata begitu. "Cepat. Kau nk kluar ke x?" Sengaja Fie berkata begitu. Pipi Fie dicium perlahan. Merah pipi Mell dibuatnya. Dengan pntas Mell keluar dari bilik Fie. Setelah beberapa minit akhirnya Tuan Hasyim tertidur. X tau lah ape yg Fie buat smpai tertidur Tuan Hasyim. Fie menunjukkan tanda 👌pada Mell. Dengan pntas Mell dan Ell mengambil kunci kereta masing2. Ell keluar lebih awl, lalu dengan cepat dia memecut lambhorgini nya. Mell pula....

Fie berdehem dengan kuat. "Hukherm! Ingat Mell! Kau x buat ape aku soh siap kau!" Ugut Fie. "Aku taulah! Bye." Mell mencium pipi Fie. "Aku x suruh pon kan?" Kata Fie. Mell mengangkat tangan nya untuk mengelap semula pipi Fie namun pergelangan tangannya di pegang oleh Fie terlebih dahulu. Tangan Fie bergerak pantas mengalihkn rambut Mell lalu bibirnya menindih bibir Mell yg berwrna merah. Fie melepaskn tangan Mell perlahan. Mell menarik tangannya,lalu tersenyum sinis. Mell mula memecut ferarinya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PERANG CINTA KEMBARWhere stories live. Discover now