Duyuru,tanışma.

10 1 0
                                    


Arkadaşlar öncelikle merhaba :)

Size biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Adım Kübra. 18 yaşındayım.Denizli'de yaşıyorum. Liseden mezun oldum ve hayal ettiğim bölümü kazanamadığım için tekrar sınava hazırlanıyorum.

Ben bu hikayeyi 04.08.2014'te yazmaya başladım. Bugünse tarih 04.12.2017 yani neredeyse üç buçuk sene olmuş. 14-15 yaşımda efsanevi olan Kötü Çocuk hikayesinden etkilenerek, hayranlık duyarak yazmaya başlamıştım. Tabi 14 yaşındaki bir çocuğun muhteşem ötesi bir çalışma çıkarması pek mümkün değil.

O yüzden bende bu hikayede ufak tefek değişiklikler yaparak tekrar yazmak istiyorum. Ufak tefek değişiklikler nedir peki? Şöyle ki çok fazla noktalama işareti yanlışlarım vardı, kelime yanlışlarım vardı, betimlemelerim neredeyse yok denecek kadar azdı ve olay örgüsü karışıktı...

Bunları göz önüne alarak daha güzel, okurken sıkılmayacağınız bir hikaye oluşturacağım. Hiç yanlışım olmayacak mı? Tabiki de olacak, sonuçta ben de bir insanım. Ve mükemmel değilim.

Konuyu çok değiştirmek istemiyorum çünkü bu hikaye ne kadar başarısız olsa da benim ilk kitabım. İlk hevesim. Açıkçası Kötü Çocuk kitabını hatırlamıyorum. Wattpad'te varken okumuştum, filmi çıktı onu da henüz izlemedim. Çünkü özgün olarak yazmak istiyorum. Yeni bir isim ve içime sinen bir kapak bulduğumda onları da değiştireceğim.

Umarım bu hikayeyi sizlerin desteğiyle, yorumlarıyla güzel bir şekilde sonlandırırız.

Tanıtımı bugün, birinci bölümün düzenlenmiş halini de yarın akşam yayınlayacağım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.


Sen Hep Mavi Kal~(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin