Akira: Nu se poate... Au prins-o din nou...
Apare o umbră ce îl atacă pe Akira.
Akira ţipă : Tu! Unde ai dus-o pe Jessica?!
Îi blochează lovitura şi îi trage un picior la coaste de îl zboară drept în perete
Jessica ţipă din spate.
Jessica : Akira stai!
Locul se umple de demoni care investigheză ca nişte poliţisti.
Akira se uită la ea cu o privire de îngrijorat.
Akira se îndreaptă spre ea şi o ia în braţe.
Akira : Unde ai fost? Ce-i tot dezastrul ăsta?
Jessica: Calmează-te! Nu-i nimica.Acasă era doar o capcană .Era plin locul de demoni. Ei doar m-au salvat.
Akira cade pe gânduri.
Akira : Dar oare de ce? Ce cautau aceşti demoni?
Akira găseşte ceva.
Akira : Doar dacă...
Jessica: Doar dacă ce?
Akira : Aceia erau oamenii fratelui meu.
Akira : Exact cum mă aşteptam.Fratele meu s-a gândit la tot!
Jessica dă din cap : Aha....
Akira : Ah!
Jessica : De ce eşti aşa încordat? Totul va fi bine. (îl ţine de mână)
Akira se linişteşte .
Akira : În regulă.
Un necunoscut dintre cei de acolo se apropie.
Necunoscutul : Hey,Akira
Akira : Mă scuzi.Te cunosc?
Necunoscutul : Mă numesc Albert Alfa .Fac parte din echipa de Vânători de Demoni.
Jessica : Vânători de Demoni?
Akira : Vânătorii de demoni sunt demoni ce asigură siguranţa în lumea oamenilor şi faptul ca demonii să nu îşi facă de cap.
Albert : Această pană apariţie celui ales....
Akira : Cel ales?
Albert : O legendă spune că atunci când toţi demonii vor fi eliberaţi din iad ,va apărea o persoană cu puteri divine ce va asigura protecţia lumii oamenilor.
Jessica se uită la Akira
Jessica : Dacă o să fi tu?
Akira: Nu ai auzit? O persoană cu puteri divine .Eu nu sunt o persoană .Sunt un demon, iar puterile mele sunt încătuşate.
Albert : Exact .Dar totuşi.. te-am urmărit de ceva vreme şi am văzut că ai potenţial... Şi vrem să îţi oferim un post.
Akira : Refuz.(o prinde pe Jessica de mână şi o trage cu el)
Albert : Te rog mult Akira, este vorba despre fratele tau.
Akira se opreşte brusc.
Akira : Ce şti tu despre fratele meu?
Albert: Fratele tau a facut o groaza de ilegalităţi.Nu a respectat legile inter-lumilor . A atacat Raiul .A distrus o padure .A ucis pe cel ce trebuia să fie preşedinte şi a influenţa preopti şi a convins mulţi oameni să se alature unei secte, iar el si-a facut o armată formată din cei mai puternici demoni din iad .Zvonurile spun că şi Lucifer ar putea fi implicat. Trebuie să îl capturăm!