Jakej kluk?!?!

5 0 0
                                    

Harry se rozpovídal...
"Ahoj jess"usmál se na mě jemně já jen na něj koukala vykulené a vykoktala jsem zrovna ze sebe "A-a-hoj Harry ráda tě vidím po dlouhé době " pozdravila jsem ho ale to ostatní jsem trošku zamumlala."hele Jess ty máš kluka?" Zeptal se zvědavě a zároveň trochu naštvaně."Já vybuchla smíchy jenže on neví že jeho miluju už přes 4 roky a ani to vědět nesměl věděla to jen Camm "Či tě to napadlo?!? Nemám ale jednoho miluju." Harry koukal a pak mi začal klást otázky kdo, jak, kolik mu je, kam chodi na školu atd.... "Takže je od nás ze školy a jemu 15 má krásný hnědý vlasy a oříškovým oci" Harry koukal nastvane protože hodně žárlil cos se u něj nevidu.Kdyby zjistil že je to on tak by byl asi rád.
Camm s Markem už šli a pak Marek s Harrym šli na pizzu a mi na kebab a hned jsem začala Camm vyslichat jako co říkal atd....
"No tak co ?!?!" Zeptala jsem nedočkavě "Nooooo..... Asi budeš ráda ale nwm?" Napínala mě čím dal tím víc "no tak kdo sakra!?!?"už jsem řekla trochu naštvaně. "Jess je to harry" trochu se styděla to říct a proto to zamumlala já vyskocila radosti a objala ji až jsem ji malém uskrtila.
Pak ve škole byla nuda akorát se na mě párkrát harry usmála a koukal takovým pohledem jako kdo je ten kluk já to zjistim.
Škoda že mu nemůžu říct prvadu. Ve škole mám kamarádku která mi pomůže dobře rozhodnout abych neudělala blbost.
Ta kámoška se jmenuje Sára když jsem jí řekla ó Harrym tak si myslela že mezi námi neco je ale nechtěla to řešit a bála se že nemá pravdu kdyz jsem ji viděla tak jsem jí řekla "Ahoj Sáro musím ti něco rict" zamumlala jsem Sára jen netrpělivě cekala"no Jess co se stalo?" Řekla vážně ale i trochu smutné."vis já miluju Harryho ale nwm jestli on ne." Sára vykulila oči a rekla."Víš já si to ó vás myslela ale nechtěla jsem to řešit protože jsem se mohla zplect" Sára je holka s krátkýma hnědýma vlasy a modrozelené oči je menší než ja.chodi do jiný tridy.
Pak už jen zazvonilo a já šla na češtinu.

Vím že dělám krátký příběhy ale to je tak nějak jeden můj den tak se nedivte

jednostranna laska ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat