o 4 roky pozdeji

10 0 0
                                    

Zajímá vás co se ty 4 roky odehrálo z harrym jsme si už vůbec nenapsali ale neřešila jsem to.
Už jsem v 8 třídě a je mi 14  všichni říkali jak jsem zhezcila a zhubla jako taky mi to tak pripadalo.
Ale harrym jsme už se vůbec nebavili ani na chodbách.
Jednou jsem kámoše Marka z Harryho třídy pozvala na moji oslavu 👌 15tych narozenin "ahoj Marku " usmála jsem se a objala ho "Ahoj Jess" usmál se a objetí mi oplatil.""Nechceš na oslavu mych 15tych narozenin" milé jsem se zeptala."jasny a můžu vzít sebou kámoše??" Zeptal se "Jo jasny čím vic lidi ttim lepší party vem nějaký chlast jestli chceš?" Koukala jsem na něj min roztomilim obličejem "jasný neboj a ten kámoš no...ehm" zakoktal se "Co ten kámoš ?" Zeptala jsem se szvedave "No on tě miluje" zamumlal Marek "c-c-o " vykoktala jsem ze sebe a zacervenala jsem se "no takže nevadí když prijde?" Zeptal se zvědavě Marek "sice nevím kdo to je ale každý je vítán" řekla a jelikož už začlo zvonit na hodinu běžela jsem do třídy.Meli jsme matiku hrozná hodina.
Moje nejlepší kámoška jménem Camila jsem o tři měsíce starší ale i větší i když ona je ona silnějš.Ale mám ji moc ráda bavíme se až od 6.tridy dřív jsme si ó sobě mysleli že jsme krávy atd... Ale už ne už jsme se poznali tak jsme kecali a já jen rekla*"hej camm mám suprovej nápad!!" (Jinak Camm je její přezdívka) "No?!?!" Řekla zvědavě."půjdeme o odpoledce za Markem a ty ho dokážeš prekecat aby ti řekl kdo chce jít na mou party!!" Řekla jsem na jeden dech.Camm jen vykulila oči ale nakonec kývla.A čekali jsme než bude 5hodina a 6hodinu bude odpoledka ❤.
Ok najednou byla odpoledka a běželi jsem za Markem kterej šel s Harrym na pizzu a šli rychlím krokem.Jen tak tak jsme je dohnali já stuhla když jsem uviděla usmívat se Harryho ❤.
Camm hned začala "hele Marku pojď semnou a ty Jess a Harry zůstaňte tady hned jsme tady" Camm na mě měkká a lisacky se ušklíbla já se koukala kolem možná a Harry do zeme. Pak se Harry nějak semnou zapovidal❤

T

oto je má první kniha přesně do písmena a do čárky můj život jinak❤❤

jednostranna laska ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat