Po škole jsme šli s Camm na nádraží ale Camm jela 1 vlakem takže spěchala a já jela druhým když jsem čekala na Jay to je druhá má kámoška trochu černá aa malá má černo hnědé vlasy a oříškové oči.
Jay mi pak řekla že nejede autobusem z nádraží ale jde k Anet její kamosce je to holka z hodně krátkýma Vlasama které má zelene.
Tak jsem šla sama na nádraží najednou slyším běžet někoho zamnou otočím se a vidím Harryho nejdřív myslím že běží za někým na nádraží aby tam byl rychle ale zastaví se u mě a uslibnese pak až se vydýchá řekne"Ahoj Jess vážně mi chceš utikat??" A zasmál se skoro lapál po dechu.
Já jen rekla "Je ahoj Harry proč bych ti měla utíkat jen jdu na nadrazi." "No právě chci jít s tebou." Jen mrkněte a usměje se tím nejhezčim úsměvem a na vykulila oči a jen že sebe vyprsknu."Nespletl jsis mě vzdyt se spolu skoro nebavíme." "No právě a to mě mrzí k tomu ti něco potřebuju říct." Na konci to trochu zamula a konečně jdeme směr nadrazi.
"No tak povídej." Reknu zvědavě."no víš jak jsme se nebavili a takhle já nevím proč ale..." Já jen poslouchám a zastaví se uprostřed věty "co ale ?!?!" Řeknu vážně."ale už přes rok tě mám rad!" Vyhrkne že sebe a já se zastavím a vykulim oči."C-c-o??" Vykoktam. " No zacala jseš mi líbit jak jsi jednou u nás byla když vaše třída byla na nějakým výletů a ty jsi nejela zamiloval jsem se do tebe jak jsme spolu seděli na každý hodině a kecali."
"Aha mě bylo nějak divný že se semnou bavíš ó klucich a že jsem prej i docela dost hezká atd.." hele nechtěl bys v pátek na moji oslavu 15 narozenin??". Zeptám se z kamarádskym úsměvem "No hele promiň ale už tenhle pátek něco mám jdu s kamosem na party." Ja jen ztratila úsměv a obličej šel dolů k zemi."hele to nevadí tak příští rok." Už jsme byli na nadrzai a mě jel vlak domu zapla jsem mobil a zavolala Camm Ta jen mlčela. Všechno jsem ji řekla ó Harrym s nadšením az na jeden dech ale ten konec už trošku smutne. Když jsem už byla doma tak jsem si udělala cereálie s jogurtem a šla do pokoje byla jsem sama doma tak jsem si pustila film.Toto je můj další díl tak se těšte na další dil....❤❤
ČTEŠ
jednostranna laska ❤
Romanceje to ó dívce jess je jí 14 a miluje jednoho kluka už víc než 4 roky...