Dneska je úterý máme odpoledku (neboli máme po 5 hodině přestávku. A jdem ven) jde semnou Camm a pak náhodou potkáme Joshe Petra a Harryho. Petr je můj dobrý kámoš i Josh. Petr mě furt obijmal mě to nevadilo já a Petr jsme jako sourozenci a Harry najednou začal trochu zuřit tak řekl Petrovi ať toho nechá "Kamo jestli nechceš dostat jednu bombu do nosu tak Jess pust!!" Řekl hodně rozzuřene a Petr dal ruce do obraně pozice nad hlavu."Okey brácho klid!" A zasmál se pak už jsme šli do školy a já si dala do třídy tašku měli jsme hudební výchovu a potom vytvarku no před hudebníků jsem šla dolů za klukama a ty necvičili tak jsem jim nabídla jestli nechtěj m nám do třídy aby nemuseli koukat na cvičící spolužáky. " Hele Péťo a Harry když necvičite tak můžete být s náma na hudební a vytvarku?" Zeptala jsem se kamarádsky. " Hele to není špatný nápad!" Řekli oba na stejnou radostné tak jsme ještě byli na chodbe a čekali než zazvoní .
No a najednou se stalo tohle."Hele Jess pojď semnou" řekl Harry a táhl mě do prázdný ucebny. Já jen šla a mlčela pak mi bylo divný když zavřel a sundal si školní tasku." Hele Harry co se tady deje? " Zeptala jsem s ironickým smíchem " no hele Jess dozvěděl jsem se že mě miluješ je to pravda a po pravdě prosím!" Řekl velmi ale velmi zvědavě " no jako jo" zamumlala jsem. Harry se ke mě přisunul a dal mi ruce na boky a zeptal se "nezkusime to spolu?" a najednou mě začal vášnivě líbat já se odtrhla " hele možná harry."
Na sama vím proč jsem to udelala protože jsem mu dávala 4 roky šanci a už čtvrtinu těch citu k němu moc nemám a nevím co mám dělat.Samozřejmě zazvoní a jdeme do třídy sedím zas věděl Camm tak ji včetně napíšu na papir aby jsme nedostali poznámku z kecani ó hodine. "Coooo!!!!" Zajecela Camm přes celou tridu. "Jessico a Camilo nekecejte furt!!!" Upozornila nás ucitelka.
My už mlčeli a pak si všechno řekli ó přestávce na záchodech. Když jsme měli vytvarku tak Petr a Harry si prisedli ke mě protože Camm se vždy otočí do zadu ke klukům a já akorát vždy poslouchám písničky a kreslím a tak si ke mě prisedli prolévali jsme celou hodinu a pomáhali mi tečkovat obrázek na vytvarku.
Konec školy a já se šla s Camm přezout a převléct na Camm Péťa a Harry jsme šli na nádraží.
Když už jsme byly na nadru tak mě harry objal a sáhl na zadek. Petu jsem objala já a oni šli pryč my čekali pořád na vlak.
A když jsem dosla domu lehla a konečně si sundala tasku.
ČTEŠ
jednostranna laska ❤
Romanceje to ó dívce jess je jí 14 a miluje jednoho kluka už víc než 4 roky...