Öncelikle hepinize merhaba✋ Ben bu kitabımı yeni yazmaya başladım umarım beğenirsiniz ^-^
İyi okumalarr ^-^
Sabahın yedisiydi alarmın çalmasıyla birden irkilerek uyandım. Her zaman ki gibi sabah rutinlerimi yapmaya başlayacaktım. Sabahın yedisinde kalkmak adeta zulümdü benim için.
Artık yatakta daha fazla oyalanmamam gerektiğini düşünüp sıcacık yatağımdan kalktım ve melisa'yı uyandırdım. Melisa kim diyecek olursanız kardeşim, fakat aramızda çok da bir yaş farkı yok. Aramızda 1 yaş gibi bi süreyle ben büyüğüm. Yeri gelmişken biraz kendimizden bahsedeyim ben Esila 18 yaşındayım, Ankara'da yaşıyoruz, Hacettepe Üniversitesine gidiyorum. Melisa'da 18 yaşında o da Hacettepe'te gidiyor. İşte bu şekilde kitaba giriş yaptıkça nasıl biri oldıgumuzu göreceksiniz.
Annemin aşağıdan bizi çağırmasıyla aşağıya inmiştik. Her zaman ki gibi annem kahvaltıyı hazırlamış, babam da yanına oturmuş konuşuyorlardı.
-Günaydın Kızlar
- Günaydın Anne
Diyip kahvaltıya başlamıştım ki Melisa'nın "Hadi Geç Kalıyoruz" demesine kadar. Odama çıkıp hemen üzerimi değiştirip aşağıya indim. Melisa'nın beni çağırıp kendinin hazır olmaması gerçekten mükemmel :)
- Meliiisaaaaaa hadii amaaaaa
- Tamam Esila ya çatlama geldim
- Taksi bekliyor çabuk ollllll
- Geldim Geldim
İçimden bi "sonunda" çektim. Arabaya binip okula doğru gitmeye başladık. Melisa yine basmış parfümü bu kız beni bir gün Parfüm kokusundan öldürecek, hayır sevgilisi de yok neden bu kadar makyaj ve parfüm sıkıyor anlamıyorum.
İlk bölümü çok uzun tutmak istemedim, bu yüzden kısa yazdım iyi okumalar :)