Aye.
Eli öö, tää kirja on lähinnä sellanen päiväkirja tapanen, mut puran tänne MUN aivan ikiomia ajatuksia.Tänne saattaa paikkapaikoin tulla jotain juttuu mun kirjoihin liittyen.
Kirjotan aika varmasti puhekielellä, sillä nää on mun omia ajatuksia, harvemmin tulee ajateltua kirjakielellä.
Myös muutenki huonoo kielenkäyttöö löytyy.Ja mä tiiän et siel ruudun takana on muutama ihminen, jotka varmaan toivois et avautuisin niille, mut täs perustelut:
Nää asiat mitä tänne tulee, en osaa sanoo niitä teille, jos luette ne täältä, nojaa sit luette ne täältä.Älkää kiitos vetäkö mitään showta tonne kommentteihin et vaan dramatisoin asioita ja muutenki ketää ei kiinnosta tai miten vaan, sillä nää on MUN omia ajatuksia.
Kiitos.Kuulumisia, "Päiväkirjaan" 7.12.2017
Ylhäällä fiiliksii kuvaava biisi :)Musta tuntuu silleen jännästi tosi yksinäiseltä.
Hylätyltä?
Mulla on sellane fiilis, että mä en riitä. Kun löytyy joku parempi, mulla ei oo enää mitää merkitystä.
Musta alkaa tuntua tältä joka vitun paikas, aivan oikeesti, sählyjoukkuees, koulus ja ylipäätään muissakin kaveripiireis.Musta tuntu hetki sitte niin hyvältä.
Koin että oon tärkee ja mul on merkitystä, olin enkeli.
Nyt musta tuntuu, et oon sama enkeli, maassa, ilman siipiä.Mä en todellakaan ymmärrä, oonko tehny jotain väärin.
Mitä mä tein väärin?
Teinkö mä ees mitään väärin?
Mulla on ikävä niitä ihmisiä.
Musta vaan tuntuu et kaikki ignooraa mua.
Mitä väliä siinä vaihees enää on, yrittääkö vai eikö yritä kommunikoida?
Mä oon niin pahoillani, mä en vaan tiiä mitä tein väärin.Edit:
Tuntuu, et oon yksinäisempi ku ikinä ennen.
Kaikki on nii vitun lähellä, toisaalta iha perkeleen kaukana.Kiitos.
-☁
VOCÊ ESTÁ LENDO
Minä.
Não FicçãoTähän kirjaan tulee mun omia ajatuksia, suoraan ja puhtaasti. Musta tuntuu vaan helpolta sanoo tänne asioita joita en muille pysty sanomaan, voin sanoo asiani täysin anonyymisti. Ja tähän kirjaan lukuja voi tulla lukuja päiväs kaks tai kaks miljoona...