2

41 2 3
                                    

Erkeklerin kampına gelmiştik ! Ahhh biz ve rezilliklerimiz ! Lanet olsun !  Şimdi biz bunlara ne diyecektik !

Ben bunlara ne diyeceğim diye düşünürken sağ taraftakinin geçen gün karşılaştığımız Savaş denen çocuk olduğunu fark edince " Savaş !" diye bir tepki verdim.

Savaşta ilk başta ki şaşkın ifadesini bozup sinsice sırıtmaya başladı ve " Ne oldu cazibeme dayanamayıp kapıma mı geldiniz ?" dedi. Bunu söylerken Ekine bakmıştı.

Ben şaşkınlıkla " Ne ? Saçmalama ! Sen ne kadar kendini beğenmiş ukala birisin böyle ya ! Sen kendini ne zannediyorsun ki cazibeden bahsediyosun !? " diye sitem ettim. " Eee o zaman burda ne işiniz var ? " " Yaa ormanda kaybolduk işte! Karanlıkta da burayı bizim kamp sandık. "

Savaşın yanındaki " Savaş gel götürelim şunları kampına yarın erken kalkıcaz ayrıca uykum var " dedi yorgun bi sesle. Savaşta " Yaa Orkun bana ne ! Ne uğraşçam şunlarla ya ! Kendi başlarının çarersine baksınlar !" dedi sitemle.

Melis araya girip " Bizi götürmenizi isteyen olduğunu zannetmiyorum !" dedi.Orkun ise yorgun ifadesini hiç bozmayarak Melise bakıp " Tatlım burada siz kaybolmuş, çaresiz kişiler oluyorsunuz tavır koyacak kişiler değil. "

Savaşa dönüp " Hadi koçum uykum var diyorum itiraz etmede götürelim şunları " dedi. Savaş söylenerek de olsa kabul etti ve yola çıkmıştık.

Bu arada Melis yediği laftan dolayı Orkuna bi hayli kızgındı. Ama o da biliyordu ki kampa gitmemiz için onlara ihtiyacımız vardı. Yol boyunca Savaşın söylenmelerini dinledik ve kampa ulaştık.

Orkuna bizi kampa getirdiği için teşekkür eden tek  kişi ben olmuştum. Diğerlerini bu konuda dürttüm ama bişey demediler. Ekinle kulubeye geldik ve üstümüzü değiştirip yataklarımıza yattık.

Yarın erken kalkıcaktık.Yarın olacak şeyleri çok merak ediyordum. Biz gerçekten vampir ailelerinden miydik ? Ve gerçekten vampad mı olacaktık ? Bütün herşey çok saçmaydı . Bunlar olağanüstü şeylerdi. Sadece filmlerde yaşanan ama nasıl oldu da bizi buldu ki? Ha bir de eğitim konusu var . Eğitmenler falan bu konu bu kadar ciddi bişey mi böyle ? Vampad olmak zor olacak gibi gözüküyor umarım zorlanmayız.

Yatakta bi yarım saat dönüp durdum ama uyuyamadım. Sanki beni izleyen birileri varmış gibi hissediyordum. Yataktan kalkıp bir bardak su doldurdum doldurduğum suyu içerken  açık olan pencere dikkatimi çekti.

Ne zaman pencereyi kapatsam açılıyordu.Pencerenin önüne gelip dışarı baktım bir grup çekirgenin ezgisinden ve ağaçların yapraklarını hışırdatan rüzgârdan başka bir ses yoktu. Pencereyi kapatıp bardağı mutfak tezgahına bıraktım. Yatağıma geçerken pencerenin ardında bir kıpırtı hissedip  pencereye doğru yavaş adımlarla ilerledim. Hızla pencereyi açtım ama hiç kimse yoktu. Pencereyi tekrar kapayıp yatağıma yattım. 

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Yüzümü yıkayıp kahvaltılık bişeyler hazırladım. Ekin de bu arada uyanmıştı.Beraber kahvaltımızı yaptıktan sonra üstümüzü giyinip dışarı çıktık.

Bütün kızlar şelalenin orda toplanmıştı. Herkes Ogünü bekliyordu. Ogün de gelince bütün kızları saydım hepsi tamdı. Ogünü takip etmeye başladık ama bu sefer daha farklı bir yoldan gidiyorduk. Hepimiz heyecanla  çevreye bakıyorduk.

Geldiğimiz  yer kocaman yeşillik bir yerdi ve beyaz çizgilerle büyük bölümler çizilmişti. Tahtadan insan modelleri ve tanımlayamadığım bir çok eğitim aleti vardı. Burası muhteşem bir yerdi . Eğitim almak için sabısızlanıyordum. Diğerlerininde benden farkı yoktu . Ogünle hala ilerliyorduk. A1 yazan bölümün önüne geldiğimizde

Ogün durdu ve "A1 bölümünde  olanların ismini okuyorum ............- bir kaç isim saydı -"

Sonra biraz daha ilerleyip A2 yazan bölümün önüne geldik. Ogün yine bazı isimler saydı.

Sonra A3 yazan bölümün önüne geldik ve bu sefer benim , Ekinin, Melisin ve Çisemin ismini saymıştı.

Sonra A4 ve A5 bölümünün önünden geçtik ondan sonrada eğitmenlerin ve dün ki konferanstaki adamların kürsü gibi yüksekte durduğu bir yere geldik. 

Dün ki konferansta konuşmayı yapan adam mikrofonu önüne aldı ve " Vampadlar ve vamperler ... Bugün A gruplarının ilk eğitim günü . Eğitmenleri ile ilk eğitim günleri olacak Bu arada D grubu söz verdigim gibi bir ara A gurubunun eğitimine katılabileceksiniz . " Arka taraftaki topluluktan  alkış ve ıslık sesleri geldi ." Tamam D grubu abartmayın . Bir de bu sene bildiğiniz üzere vampadlarida eğiticez . Vamperlere söylüyorum vampadlara iyi davranın . Bir ısırık alayım falan yok ona göre . " Gülme sesleri yükselirken biz kızlar biraz huzursuz olmustuk . " Her neyse fazla uzatmayalım herkes hangi grupta olduğunu biliyor .Herkes yerlerine . "

Ogün bize " Kızlar az önce isimlerinizi saydığım gruplara geçin . Egitmenleriniz sizi orada karşılayacak . "

Ekinle beraber A3 bölümüne geçtik. Alan dörde ayrılmıştı .

En küçük alanda yaklaşık 20 tane dolap vardı üzerindede kilitleri falan. 

Bu alandan biraz daha  büyük olan alanda ise yaklaşık 20 tane sandalye bulunuyordu ve sandalyelerin ön tarafında da  büyük bir masa ve sandalye duruyordu . Duvarsiz bir sınıf gibiydi.

Bu alandan daha büyük olan alandaysa eğitim eşyaları duruyordu . Burda bir sürü eşya vardı.

En büyük alan ise bomboştu hiçbir eşya yoktu ve dümdüz bir yerdi . Sadece alanın köşe tarafında bir duvar vardı ve duvarda yere paralel olarak saplanmış çubuklar vardı.

Melis ve Çisem de geldi ve ardından sekiz kişilik bir vamper grubu geldi . Grubu incelemeye başlarken rastlantıyada bakın (!) Savaş ve Orkunda bu grup içerisindeydi . Biz kızlarla şaşkınlıkla onlara bakarken onlarda bizi görünce şok oldular . Hicbirsey söylemeden bize bakıyorlardı . Kızlarla offlamaya başlarken egitmenimiz geldi. "Merhaba vamplar ben eğitmeniniz Ulaş . Kişisel yetenek derslerini ve ana eğitim derslerinize giricem . Bana Ulaş diyebilirsiniz . Hoca , eğitmen vs yi boşverin . İsterseniz sınıfa geçelim "

Ulaş bize sınıf gibi olan yeri gösterip oturmamizi işaret etti. Önden iki sıraya biz kızlar geçtik.  Bizim arka sıramızda ise Savaş ve Orkun vardı diğerleri ise kafalarına göre dağılmışlardı. Eğitmen karşımızda ki masaya oturdu ve isimlerinizi sordu. Biz isimlerimizi söyledik ve ardından ' Savaş , Orkun , Barış , Can , Özberk , Yiğit , Ayaz , Oğuz ' 

Ne ?!?!?  Bir dakika Oğuz mu !?!?! Bütün kızlar aynı şeyi düşünmüş olucaz ki hepimiz başımızı arka taraftaki Oğuza çevirdik ve ... Ohaaa ! Bu gerçekten oydu !

Canlarim biliyorum kısa bir bölüm oldu ama yb yolda kısa bir süre sonra geliyor

vamplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin