Canlarım geçen bölümde multideki Esin di ve şarkıyıda bölüme göre seçmedim açıkçası salladım. Biliyorum çok salağım sizde salbeyaz. Biliyorum bu iğrençti özür . Umarım yb yi beğenirsiniz .
Sabah kalktığımda Ogüne o çocuğu söyleyip söylememek arasında kaldım . Ama söyleyemedim çünkü bu çocuğun kim olduğunu çok merak ediyordum. Beni nasıl tanıdığını , beni neden gözetlediğini ,veya benle neden uğraştığını . Nedense bilinmeyenler hep beni mıknatıs gibi çekmiştir . O çocuğa karşı bir merakım vardı. Gizemliliği beni kendine çekiyordu sanki. ,
Kafamı iki yana sallayıp kendimi toparlamaya çalıştım. Ne diyodum ben ya ! Neymiş gizemliliği beni çekiyormuş . Off telefonsuzluk kafa yaptı herhalde . Hem zaten bugün yine karşıma çıkacağını söylemişti. Ogün bizi o büyük eğitim alanına bırakınca kızlarla A3 bölümüne geçtik. Sınıf gibi olan bölüme geçip ön sıradan ikincisine oturdum. Ön sıramdada Melis ve Ekin vardı ama Çisem Oğuzla oturduğu için tek oturuyordum.
Sınıfa sert bakışlı bir adam girdi. "İsmim Vedat genel yetenek derslerinize giriyorum. Ders boyunca dikkatle dinlemenizi öneririm çünkü bunlardan birini bile kaçırırsanız sizin açınızdan kötü olur . Bu dersi tüm vampirlerin bilmesi gerekir. Aralardada öğrettiklerimle ilgili sınav vb şeyleri yapıcam... "
Dersin sonlarına doğru gelmistik . Aslında tam olarak ders olduğu soylenemezdi . Hoca önemsiz seylerden bahsediyordu . Arkadaki erkekler konuşmaya başlayınca "Hey susun bakıyım ! " En arakada ki erkeklerden birini işaret edip " Kalk bakalım sen ordan " Benim yanımı işaret edip " Geç otur şuraya . " Çocuk mal mal sırıtıp arkadaki arkadaşlarına beni işaret edip lezzetli işareti - bir elin tüm parmak uçlarını birleştirmek -yapıp yanıma oturdu. Bu çocuğun hiç mi utanması yoktu. Hadi sınıftakiler neysede eğitmen buradaydı. Sıralar tekli de değildi. İki kişi aynı yere oturduğundan çok rahatsız olmuştum. Birde oturduğu yerde yayılıp kolunu sırtımı yasladığım yere uzatınca 'Yok artık !' diye isyan etmemek için kendimi zor tutmuştum. Bu çocuk gerçekten beni rahatsız ediyordu. Hoca ders anlatmaya çoktan başlamıştı. Çocuk bunu fırsat bilerek biraz daha yanıma ilişti .Kolunu da omzuma atınca bildiğin çocuğun omzuna başımı yaslamış gibi gözüküyordum. Oturduğum yerde ondan uzaklaşa uzaklaşa kıçımın yarısı sıranın dışarısındaydı. En sonunda onu ittirip " Ne yaptığını zannediyorsun sen ya !" diye diğerlerinin duyamayacağı şekilde bağırdım. O ise daha memnun olmuşbir şekilde sırıtıp beni belimden tutup kendine çekti. " Şişşt sessiz ol dersi dinleyemiyorum ama " " Çek şu kolunu belimden !" " Ben böyle çok rahatım güzelim. Sende rahat olmaya bak . Artık her ders benimle oturacaksın.En arka sırada. " " Sen kime emir verdiğini zannediyorsun ! Öyle bişey olmayacak ! " " Evet . Kesinlikle olacak . " " Kendinden bu kadar emin olma !" "Emin olurum çünkü ben ne istersem o olur . " " Sen ego çöplüğünden başka bişey değils-"
" Eveeet ders bitmiştir arkadaşlar çıkabilirsiniz. " Bu sesle oturduğum yerden hızla kalktım . Tam bizim kızların yanına gidecekken kolumdan tutup " Ben Can . Yarın görüşürüz . " diye kulagima fısıldayıp kolumu bıraktı . Onun yanından uzaklaşıp kızlarla Ogünün bizi alacağı yere geçtik . Herkes toplaninca yola çıktık .
Ogün farklı bir yola gecince " Ogün kampa gitmiyor muyuz ? "diye sordum . " Kampa gitmiyoruz . Gittiğimiz yerde anlatılacak şeyler olacak ve bir tür program değişikliği olacak.Orda öğreneceksiniz . "
Biraz daha yürüdükten sonra bir kamp alanına vardik. Kampın önümdeki boş alana sıralar konmuştu ve sıralarda vamperler vardı . Ogünün işaretiyle boş olan sıralara geçtik. Ben boş yer bulmakta zorlaninca bir vamperin yanına oturmuştum. Ama çocuğun yüzünü goremiyordum kafasını eğmişti . Ogün ve orta yaşlarda bir adam sıraların onun geçtiler .Orta yaşlardaki adam " Ben Arda . Buradaki vamper kampının rehberiyim . Malesef ani bir kararla yatma düzenini değiştirdik . Sizlere vamperlenden oylama yapıp koruma seçtik. Koruma size herhangi bir düşman adadan saldırıda sizi koruyacak ve egitiminizde size yardımcı olacak. Bu yeni düzende korumalarinizla aynı kulübede kalacaksınız . Haftada iki kere eski kampınıza geri dönüp kulubelerinizde kalabileceksiniz . Şimdi bir vampadla bir koruma söyleyeceğim buraya geleceksiniz ve kulübenizin anahtarını alıp kulübeye geçeceksiniz . Bu arada eşyalarınız buraya taşındı. Herhangi bir sorun olduğunda beni bulmanız yeterli. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vamplar
Teen FictionOnların en büyük çılgınlıkları vampir olmaları ! İki kız kardeş ,vampir olduklarından habersizler, en önemlisi seçilmiş olduklarından ... Bu hikayeyi. wattpaddeki hiç bir vampir hikayesini okumadan yazıyorum . Kesinlikle okumalisiniz çünkü öyle umuy...