Canlarım uzun bi aradan sonra sizinleyim . Umarım hikayemi okumaya devam edersiniz . Neyse fazla uzatmak istemiyorum ama lütfen yorum ve öte verin ki bölümü beğenip begenmediginiziyaret anlayım . İyi okumalar .
Sabah burnuma gelen güzel kokularla uyandım desem inanmayın çünkü bunu bir beton yığınının yapması için ineklerin uçması , fillerin ip atlaması gerekir . Bu yüzden erkenden uyanıp dün buzluktan çıkardığım tavuk etini küçük küçük kestim . Domates , biber , soğan doğrayıp tavaya kestigim tavukla koydum . Tavaya yağ koymayı tabiki unutmamıştım .Tavaya bi miktar kekik , pul biber ve tuz koymayı ihmal etmedim . Tavadaki su çekince tavadaki karnımın 'ben açım!' anonsunu giderecek nefis yemeği iki tabağa koydum . Bu arada çayıda demlemiştim. Yemek masasına kahvaltılıkları da yerleştirdiğimde tam olmuştu . Aslında sabah sabah böyle bi yemek yapmak saçmaydı ama tek bildiğim şeyler bunlardı . Yurtta bize yemek yapmayı öğretmiyorlardı sonucta . Bi yumurtada mı yapamıyorsun derseniz yumurtayla kötü anılarım var da. Sıra Çağrıyı uyandırmaktaydı .
Çağrı hala öküz gibi uyuyordu . Yüzünü yastığa gömmüş yüz üstü yatıyordu . 'Acaba nasıl nefes alıyor ? ' diye aklımdan geçirmedim değil yani . " Çağrı . Kahvaltıyı hazırladım . Hadi kalk . " uyanmasını bekledim ama kımıldama bile yoktu . Omzuna dokunup hafif itelediğim anda saniyeler içerisinde elimi sırtımın arkasına getirmisti . " Ahh Çağrı ! Napıyorsun ?! " diye bağırdım acı çekerken . " İlk başta bana baktı sonra etrafa gözlerini gezdirip elimi bıraktı . " Üzgünüm yalnız uyumaya alışmışım. " diyerek yataktan kalktı . " Kahvaltı hazırlamıştım seni uyandırcaktımda " dedim sesimi azaltarak . Yemek masasının yakınına geldiğinde " Vaay senden beklenmiycek marifet " dedi tabaktakileri kastederek . " Evet benden beklenmez böyle şeyler sadece bunu yapabiliyorum zaten . Koray amca bize hep yapardı . " dedim sesim üzgün çıkmıştı . " Seni büyüten birini kaybetmek iyi bişey olmasa gerek " dedi üzgünce . Yüzündeki ifade de yaşamışlık var gibiydi.
" Tabiki . Sonuçta çocuk yaşıma kadar bakımımızla ilgilendı , yaramazlıklarımıza göz yumdu . Onun şuan yaşayıp yaşamadığını bile bilmiyorum . Belkide o adamlardan kurtulmuş yaşıyordur ama yaşasa yanımıza gelirdi . Bizi görürdü . Nasıl olduğumuzu sorardı , sonrada bize hep yaptığı gibi şefkatle sarılırdı . " yere akan göz yaşımı hızla silip " Herneyse , geçmiş geçmişte kaldı . Önümüze bakmalıyız ki başka kayıplar vermemeliyiz ." dedim kararlılıkla . Sandalyeye oturup elime bir dilim ekmek aldım . Ekmeği böldükten sonra tabaktaki yemeğe bandırdım . Ekmeği ağzıma atıp lokmayı çiğnediğimde gerçekten güzel yapmış olduğumu fark ettim . Çağrı da benden sonra yemeğe başlamıştı . Yüzündeki ifade beğendiğini ifade ediyordu .
Yemekten sonra bulaşıklari yıkadım. Çağrıdan beklenildiği gibi bana yardım etmemiş ve tv karşısında keyif sürmüştü .
Saat 09:30 olduğunda Çağrı hazırlanmamız gerektiğini söylemişti. Bende giysilerimi alıp banyoda giyindim. Banyodan çıktığımda Çağrı da giyinmişti.
Çağrıyla dışarı çıktık ve kulübelerin önünde bulunan kalabalığa yöneldik . Ekini görünce yanına gittim .
" Günaydın Esin " dedi beni görünce heyecanla .
" Sanada günaydın da güzel birşeyler olmuş sanki yüzünde güller açıyor ?"
" Off Esin neler oldu neler ! Size anlatmak için sabırsızlanıyorum . Ama bizim kızlarda bi gelsin . "
" Off meraklandim şimdi . He bu arada senin koruman kim ?"
" Anlatacağım şeyde bununla ilgili "
eliyle kimseye çaktırmamaya çalışarak beş altı kişilik gruptan krem rengi pantolonlu ve açık yeşil gömlek giymiş kumral , yapılı çocuğu gösterdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vamplar
Teen FictionOnların en büyük çılgınlıkları vampir olmaları ! İki kız kardeş ,vampir olduklarından habersizler, en önemlisi seçilmiş olduklarından ... Bu hikayeyi. wattpaddeki hiç bir vampir hikayesini okumadan yazıyorum . Kesinlikle okumalisiniz çünkü öyle umuy...