Eerste dag single

13 0 0
                                    

Mijn eerste dag single... Ik kon het gewoon niet meer aan. Hij is gewoon een andere categorie. Ik snap zelf niet waarom ik verliefd ben geworden op hem. Op Darren. We zijn wel nog vrienden. Jah, hoe kan het ook anders. Ik speel nog in 2 films van hem en we zien elkaar bijna elke dag. Misschien lag het daar ook gewoon aan. Misschien zagen we elkaar te veel... Pfff ik weet het allemaal niet meer. Ik snap mezelf ook gewoon niet. Terwijl ik in bed lag te piekeren nam ik mijn gsm. Een bericht van Justin Bieber... Lang geleden dat ik hem heb gehoord. 

Justin: Ik geef een feestje vanavond om mijn relatie met Selena te vieren. Zin om af te komen?

Hup weer iemand die zijn leven op het juiste pad heeft kunnen krijgen. En zie mij hier zitten... Alleen. Ik legde mijn gsm terug op het nachttafeltje naast mijn hoofd. Tot die weer begon te trillen. Een bericht van Liam Hemsworth

Liam: Ik weet dat je nog maar juist terug single bent en je het vast moeilijk hebt maar je moet echt naar dat feestje van Justin gaan. Hij heeft mij en Miley ook uitgenodigd. En als je  er niet bent kom ik je halen in je pyjama. Want ik kan al raden dat je gewoon aan het luieren bent in je bed. Dus kleedt je aan of je gaat in je pyjama. Ik zal je om 8 uur ophalen vanavond. Zie je dan!

Hij kent me veel te goed. Pfff ik heb echt geen zin. Ik werd gebeld door Amy. Ik nam op.

"Heyyy girlll! Zin in het feestje vanavond?"vroeg ze te opgewekt. "Wat denk je zelf?" zei ik toonloos. "JA! Jij bent het grootste feestbeest ter wereld waarom zou je geen zin hebben!" zei ze. Toen ze dat zei realiseerde ik me dat ze nog niet wist van de relatiebreuk met Darren... Ik begon in tranen uit te barsten. "Wat is er?" vroeg ze voorzichtig. "Darren en ik..." kwam er al snikkend uit mijn mond. "Ohn nee schat! Ik vind het zo erg voor je! Wil je dat ik afkom?" vroeg ze bezorgd. "Pfff nee ik lig hier toch maar in mijn bed niks te doen en te realiseren dat ik een kutleven heb." zei ik met een misvormde stem door het verdriet. "Ik kan evengoed zelfmoord plegen... niemand ziet me toch graag..." toen die woorden mijn mond uitkwamen begon ik direct terug een hevige weenbui te krijgen. "Schatie, ik zie je doodgraag! Ik kom af! Ik zie je binnen een kwartiertje!" nadat ze dat zei legde ze direct af. Ik legde mijn gsm terug op mijn nachtkastje en kroop diep onder de donslakens om daar te huilen. Een kwartiertje later ging de bel. Ik bleef liggen. "JENNIFER!!! ALS JE DE DEUR NU NIET OPEN DOET RAM IK ZE IN!!!" hoorde ik Amy roepen. En als Amy zo iets zegt dan meent ze het ook. Ik riep terug: "Ik kom eraan!" Al slenterend ging ik naar de deur. Ik deed ze open. Vanaf dat de deur open was voelde ik de warmte van Amy haar lichaam tegen me omdat ze me omhelsde. Ik begon terug in tranen uit te barsten. "Schatie toch!" zei ze terwijl ze geruststellend over mijn haar wreef. We gingen naar de zetel. Ik lag in haar armen als een baby. "Wil je me vertellen wat er is gebeurd of liever niet?" vroeg ze. "Pfff ik heb het uitgemaakt omdat het niet meer hetzelfde was als vroeger. Ik voelde me te kinderachtig, te dom, gewoon alles dat je negatief kon bekijken ten opzichte van hem." ik begon bijna weer te wenen. "Hoe kwam dat? In het begin was je super gelukkig." vroeg ze. "Vooral door het leeftijdsverschil denk ik." zei ik. "Wat zei Darren ervan?" vroeg ze. "Wel een paar dagen geleden hadden we een ruzie omdat ik vond dat hij me te veel pushte. En toen vloog ik uit op hem en zei ik dat hij vond dat ik niet goed genoeg was voor hem. En dat hij me nooit aanvaardt heeft. Waarop hij antwoordde dat ik was verandert. Toen ben ik het afgebold en heb ik niet bij hem geslapen. Maar gewoon hier. Dan realiseerde ik dat ik inderdaad was verandert door hem en dat hij die persoon die ik was door hem niet leuk vond. Dus ben ik naar zijn huis geweest en heb ik gezegd dat het beter is dat we geen koppel meer zijn. We zijn wel nog vrienden..." zei ik. "Kom het is al 6 uur laten we ons klaarmaken op ons gemak voor het feest." stelde ze voor. Ik zuchtte. "Geen gemaar, we gaan!"zei ze beslissend. 

Ze keek in mijn kleerkast. En zag een mooi zwart, redelijk bloot kleedje. Het was het kleedje dat ik in Passengers aanhad. "Hier doe dit aan" beveelde ze me. "Euhm je kan mijn bh achteraan zien want het is een open rug" zei ik. "Ze kunnen iets niet zien als het er niet is." glimlachte ze naar me. "Ik ga echt niet mijn bh uitdoen." zei ik. "Komaan Jennifer, voor Passengers ging het wel en nu niet? Doe het voor mij." zei ze poeslief. "uhhhhhgg soms haat ik je toch echt" zei ik. "Love you to baby" en ze knipoogde en blaasde een zoen weg. Ik deed de jurk aan en Amy deed mijn haar en make-up. "Voila, er is niks meer van te zien dat je hebt gehuild." glimlachte ze naar me. Ik glimlachte terug maar het was nep. Binnen in mij voelde ik me slecht. HEEL slecht. "Hier doe deze hakken aan, die staan je prachtig." zei ze terwijl ze me een paar zwarte hakken gaf die heel open waren. De deurbel ging. "Bezoek?" vroeg Amy. "Nee, Liam komt me ophalen om naar dat feest te gaan." zei ik. "Dus je ging al naar dat feest?" vroeg Amy. "Nou, eigenlijk wel. Hij had gezegd dat hij me anders in pyjama ging meesleuren." zei ik. "Hahaha oke, blijf hier maar zitten ik zal hem wel binnenlaten en ik ben ondertussen naar huis. Ik moet me nog omkleden" zei ze terwijl ze me een zoen op de wang gaf en een knuffel. "Ik zie je op het feest!" zei ze en ze stapte naar de deur.

Please give me loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu