Hawaii

8 0 1
                                    

"Ziet er goed uit" zei Thomas terwijl hij een knikje naar het setje die ik in mijn handen had. Ik stak het direct weg. "Haha, sorry, ik kwam je gewoon vragen of alles goed ging. Ik ben al klaar met uitpakken." Zei hij. "Ow ja alles gaat goed, bedankt." Zei ik. "Moet ik je anders helpen?" Vroeg hij. "Um nee bedankt. Het gaat wel." Zei ik al blozend. "Oke, geen probleem. Ik ben op het strand als je me nodig hebt." Zei hij en hij vertrok. Ik schaamde me dood. Na een kwartiertje was ik klaar en ging ik naar het strand. Iedereen was een cocktail aan het drinken aan de bar behalve Thomas die was aan het zwemmen in de zee. De zee was niet zo ver weg maar Thomas was al hiel diep gezwommen. Ik nam ook een cocktail en ging naar Thomas toe. Hij zag me staan dus zwom hij naar me toe. Nu het water ondiep was kon hij staan. Hij stond rechtop en ik kon nu heel zijn lichaam zien. Hij had een sixpack en een super gespierd lichaam. Niet zo als een bodybuilder maar wel genoeg. Hij had een paar tatoages. Romeinse cijfers op zijn linker kant van zijn borstkast. Pijlen op zijn rechterarm. In zijn nek had hij ook 1 maar ik zag niet goed wat het was. Hij had ook zwarte ringen die over van 1 cm breedt die rondom zijn bovenarm gingen. "Naar wat sta jij te staren?" Vroeg hij met een glimlach. Toen realiseerde ik me dat ik daar toch wel een paar lange seconden stond te staren. Ik begon the blozen. "Ik wist niet dat je tatoes had." Zei ik. "Nou je kent me ook niet zo goed." Zei hij. Hij kwam uit het water en nam een handdoek die op een rots lag. Hij droogde zijn haar af. Hij had blond haar. Een beetje hetzelfde blond als mijn haar. Boven op zijn hoofd had hij haar van 10 cm lang. Daarrond was het redelijk kort. "Wat drink je daar? Vroeg hij terwijl hij naar de cocktail in mijn hand wees. "Euhm ik weet niet hoe hij noemt." Zei ik. " is het lekker?" Vroeg hij. Ik nam een slokje van de cocktail. Een fruitige smaak kwam mijn mond binnen. "Mmm ja heel lekker." Zei ik. "Oke dan neem ik er ook zo 1." Zei hij terwijl hij naar de bar ging. Emma kwam naar me toe. "Gene missen he?" Vroeg ze met een knipoog naar me terwijl ze Thomas achterna keek. "Nee zeker niet." Zei ik. "Dussss, hoe zit het tussen jullie twee?" vroeg ze aan me. Ik was een beetje geschrokken door haar vraag. "Wat bedoel je?" vroeg ik. "Komaan, je weet het heus wel. Jullie zijn altijd bij elkaar. En tijdens de vlucht hebben jullie jullie mond nooit dichtgehouden. Ik hoorde jullie lachen tot achteraan in het vliegtuig." zei ze. "We komen gewoon goed overeen, meer niet." zei ik. "Weet je zeker dat hij daar ook zo over denkt?" vroeg ze. "Nou, ik denk van wel. Waarom?" vroeg ik. "Ik weet niet wat hij denkt over je maar 1 ding weet ik zeker. Als hij jou ziet zitten en jij hem niet... Zal het hem weer kwetsen." zei ze. "Weer kwetsen?" vroeg ik. "Je weet echt niks over hem he?" vroeg ze aan me. "Nee, moet dat dan?" vroeg ik. "Nou het is raar dat je nog nooit hebt gehoord over zijn relaties." zei ze. "Hoe bedoel je. Waarom zou ik daar iets over moeten horen?" vroeg ik. "Nou, laten we eens kijken. Hij is de ex van Selena Gomez. Daarom was hij ook op dat feestje." zei ze. "Wow, wacht, hij heeft een relatie gehad met Selena Gomez en ze heeft hem gewoon uitgenodigd op het feestje waar ze viert dat ze een nieuwe relatie heeft?!" vroeg ik vol ongeloof. "Ja, maar ze zijn wel goede vrienden gebleven. En Justin en Thomas komen zelf beter overeen dan Selena en Thomas. Maar hij had niet alleen een relaties met Selena, maar ook met Reese Whiterspoon, Perrie Edwards, Cara Delevigne, Erika Costell, Tessa Brooks, Demi Lovato, Emma Roberts, Amanda Seyfried, Julianne Hough, daar was hij echt MEGA  zot van. Het was zielig om hem zoveel pijn te zien lijden na hun relatiebreuk. Kristen Stewards, en dat terwijl hij bevriend is met Robert Pattinson. En nog zoveel bekende mensen!" zei ze. "Wauw, dat is raar..." zei ik. "Ja en hij heeft echt afgezien van elke relatie. Ik ben al jaren bevriend met Thomas. Ik weet nog na zijn relatie breuk met Julianne was hij kapot. Hij heeft 3 maanden gewoon in bed gelegen. Ik weet hem nog zeggen. "Ik ga nooit meer iemand vinden." Na die relatie is hij een beetje op het foute pad geraakt. Hij dacht dat liefde niet bestond en was dan echt een fuckboy geworden. Telkens maar one-night stands. En als het meisje meer wou, blokte hij haar gewoon af. Het was erg." zei ze. "Wanneer ging het dan weer beter?" vroeg ik. "Nou ik weet niet of je Jake Paul kent?" vroeg ze. "Ja, heb al van hem gehoord." zei ik. "Nou, Jake heeft een team genaamd "Team 10" en Thomas zit daar in. Jake zag Thomas ook de verkeerde kant uitgaan en heeft hem eigenlijk wakker geschud. Hoe weet ik niet maar hij was veranderd. Hij was niet terug de oude. Want die gaan we waarschijnlijk nooit meer zien. Maar hij is toch veel beter terug geworden. Het is lang geleden dat ik hem nog ooit zo gelukkig  heb gezien" zei ze. "Wauw, en dan dacht ik dat mijn liefdesleven kut was." zei ik. "Ik heb zoveel respect voor hem, hij is zijn vader verloren toen hij 8 jaar was. Hij is de oudste. Samen met zijn moeder heeft hij zijn 2 jongere broers moeten opvoeden. Kan je het geloven? Op 8 jarige leeftijd. Hij heeft nooit van het leven kunnen genieten. Daarom was het zijn droom om naar Amerika te gaan. Om daar een nieuw leven te starten..." zei Emma. "En laat ons zeggen, naast zijn liefdesleven is dat toch wel goed gelukt." zei ze terwijl ze trots naar hem zat te glimlachen. En ik stond daar maar, ik had tijd nodig om alles door te laten dringen. 

Please give me loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu