Het was ondertussen al avond. Het was al donker. We gingen een groot kampvuur maken en er gezellig rond zitten zoals we hadden gedaan op Justin zijn feestje. Ik zocht naar comfy kleren. Een gemakkelijke trainingsbroek vond ik wel maar geen comfy pull. Ik had Thomas al met zulke pull's zien lopen dus ging ik naar zijn hutje toe. Ik klopte aan. "Ja, kom maar binnen hoor" hoorde ik hem roepen. Hij lag languit op zijn bed met zijn Apple Laptop op zijn buik. "Heyy" zei ik. "Oh hey, waaraan heb ik jouw bezoek te danken?" vroeg hij. "Nouuu, straks is er dat kampvuur en ik wou comfy kleren aandoen maar ik heb geen comfy pull mee, dus ik dacht misschien mag ik er 1 van jou lenen?" vroeg ik poeslief. "Oh, ja tuurlijk!" Hij stelde zich recht en ging naar de kast. "Welke kleurtje?" vroeg hij. "Al gelijk." zei ik. Ik vond het wel lief dat hij het vroeg. "Kom er hier anders maar 1 kiezen." zei hij. Ik ging naar de kast toe. "Wow zo veel!" zei ik. Hij dat er tientallen mee. "Hahaha, ja als je een youtuber bent krijg je veel pulls van mensen." zei hij. "Hoe bedoel je?" vroeg ik. "Nou, ik zit in Team 10 en daar hebben alle vloggers hun eigen merch. Kijk hier zijn alle pulls van Jake Paul. En hier alle pulls van Chance en Anthony. En hier Erika. En dan hier Tessa. En hier Tristan." zei hij terwijl hij al de pulls toonde. "Ow en hier is mijn merch." zei hij terwijl hij allemaal mooie pulls toonde in verschillende kleuren. "Wauw, deze zijn echt mooi!" zei ik. Het waren pulls met zijn initialen op de plek van je hart en zijn tattoes waren er ook op. "Hier neem maar. Ze zijn van jou." zei hij terwijl hij me pulls gaf in elke kleur die hij had. "Nee, dit moet je echt niet doen." zei ik. "Nee,nee ik wil dat je ze accepteert. Anders ga ik me gekwetst voelen." zei hij. "Hahaha oke, dan neem ik ze aan. Ik zou je niet willen kwetsen he." zei ik terwijl ik de pulls aannam en knipoogde naar hem. "Zo mag ik het horen" zei hij met een brede glimlach. "Zie je later! En bedankt voor de pulls" zei ik terwijl ik terug naar mijn eigen hut ging. Ik trok de grijze pull aan met witte letters erop. Een halfuurtje later ging ik naar het kampvuur. De jongens waren het al aan het maken. Ik zette me naast Selena. Ze zag wat ik aan had en begon te glimlachen. "Dusss, jij en Thomas he?" zei ze terwijl ze me porde en een knipoog gaf. Ik begon te blozen. "Waarom denkt iedereen dat?" vroeg ik aan haar. "Ow, het is dus niet waar? Hebben jullie geen sex gehad?" vroeg ze verbaasd. "Wow nee waarom denk je dat?" vroeg ik. "Nou je hebt zijn pull aan." zei ze. Ik schoot in de lach. "Ik heb deze gewoon gekregen omdat ik er geen mee heb" zei ik al lachend. Ze schoot ook in de lach. Een paar minuten later laaide het kampvuur hoog op. Het was weer super gezellig. Ik was aan het praten me de meiden. Thomas zat aan de overkant van het vuur. Ik zag hem staren naar me. Ik glimlachte naar hem. Hij ontweek mijn glimlach en stelde zich recht. Ik zag hem naar de zee stappen en hij plofte zich neer in het zand. Ik wist niet wat ik moest denken. Hij ontweek mijn glimlach. Heb ik iets fout gedaan? Ik zag hem zitten en het leek erop dat hij aan het wenen was. Ik ging naar hem toe. "Alles in orde?" vroeg ik voorzichtig. "Nee, niet echt..." zei hij terwijl hij zijn tranen aan zijn mouw veegde. "Wat is er?" vroeg ik. "Ik..." kwam er uit zijn mond maar hij kreeg het er niet uit. Ik plofte me neer naast hem en legde mijn arm rond hem. Vanaf dat ik dat deed ging hij recht gaan staan. "Ik ben verliefd op je Jennifer. Ik ben verliefd op je. Dat is er." zei hij redelijk boos. Ik wist even niet wat te zeggen maar ging ook recht staan. "Wat is er daar zo erg aan?" vroeg ik. Hij wende zijn blik af. "Ik wil geen pijn meer lijden Jennifer..." zei hij. "Ik kan het gewoon niet meer aan!" zei hij terwijl hij met zijn armen in de lucht zwaaide. Zonder dat ik het wist nam ik zijn armen vast en drukt ik mijn lippen op de zijne. Ik voelde zijn warmte op mijn lippen branden. Ze tintelden. Hij kuste me terug. Na 30 seconden had ik pas door dat de rest van de groep stond te juichen in de verte. Hij nam mijn gezicht in mijn handen en trok zijn gezicht even weg. Maar kuste me dan nog kort 3 keer. Ik was soort van verdoofd. Hij liet mijn gezicht los en begon me te knuffelen. Ik liet mijn hoofd op zijn borstkast rusten. We stonden daar nog een paar minuten en ondertussen realiseerde ik me wat er was gebeurd. Ik voelde me de gelukkigste mens op aarde. Ik hoorde voetstappen. Ik deed mijn ogen open zag dat iedereen op ons af kwam lopen. Justin was er eerst en hij omhelsde ons. Daarna deed de rest hetzelfde. "Ik wist dat er iets ging gebeuren tussen jullie twee!" zei Emma enthousiast. Iedereen was blij voor ons. Opeens voelde ik druppels. En het begon hevig te onweren. Iedereen liep naar hun hut. Thomas ging mee naar mijn hut. Ik was doodmoe want ik had nog niks geslapen behalve die 2 uur thuis. Thomas zag dat ik moe was en stopte me in bed. Hij gaf me een kus. "Slaapwel" zei hij. Ik nam zijn hand. "Wil je a.u.b. hier blijven," zei ik terwijl ik hem dichter trok. "Natuurlijk" zei hij met een glimlachje op zijn lippen. En hij kroop onder de lakens. En zo viel ik lepeltje lepeltje in slaap in zijn armen.