needs

88 8 0
                                    

Troye's pov: 

,,Ano Troye. Myslíš, že kdyby ne, tak bych žádal Stacey o to, aby tě sem donutila jít?" Byl jsem jak praštěný palicí, když tohle řekl. On o mě stojí. Byl jsem strašně šťastný, ale zároveň jsem z toho měl trošku strach. Stál jsem o ten typ vztahu, jen jsem byl vystrašený z toho, že ho zklamu. To jsem právě nechtěl. To, co jsem chtěl, bylo to, že by na mě mohl být pyšný. 

,,Troye?! Haloo! Vnímáš mě?" Máchal přede mnou rukou Connor. ,,Jo, jen jsem se zamyslel. Promiň." Sklopil jsem ihned pohled. ,,No a o čem jsi přemýšlel, že jsi mě nevnímal?" zamručel Connor, zvedajíc mi pohled. ,,O tom, jak moc je zvláštní, že o mě stojíš." Řekl jsem červený jak rajče. ,,Vypadáš jako vystrašené štěňátko. Neboj se mě. Zatím si jen povídáme. Co kdyby jsi za mnou zítra přijel a promluvili bychom si o tom, jak to mezi námi bude fungovat?" Moje srdce se zastavilo. On je tak moc dokonalý. Vím, že bych do zítra zešílel. Nedokázal bych se sebrat a jet za ním. Přepadla by mě panika a já bych ho zklamal a to bychom ještě ani nezačali. ,,Já se bojím, že bych nepřišel. Ne jako že bych o tenhle vztah nestál, ale moje hlava je nevypočitatelná. No a já bych tě zklamal." Zadrmolil jsem rychle. ,,Hele, tak co kdybychom ty dva, co nás nenápadně poslouchají za dveřmi, poslali domů a popovídali bychom si o tom dneska? Spal bych na rozkládacím křesle a ty na mojí posteli." Zakýval jsem hlavou a hned jsem střelil pohledem na dveře, kde stáli ti dva. Connor se zvednul z kleku a rozešel se směrem k nim. Něco jim dramaticky vykládal. Stacey ho objala a utíkala za mnou. ,,No vidíš. Já ti to říkala, ty trdlo." Usmála se a objala mě. ,,Tak jo, my vypadneme, ať nekřeníme. Ahoj Trojuško." Zakřenila se a šla k Dylanovi s Connorem. Dylan mi jen zamával a odešli. Connor se jen usmál a vzal ze stolu skleničky a odnesl je dovnitř. ,,Troye, pojď. Půjdeme už dovnitř. Začíná být zima." Zvednul jsem se a hned šel za ním. 

Jeho obývák vypadal strašně útulně. Působil tak vřele a mile. Sedl jsem si na velkou béžovou sedačku, která byla uprostřed místnosti. Connor si sedl kousek ode mě. ,,Tak Troye. Máš určitě spoustu otázek a jsem si naprosto jistý, že máš z něčeho i velký strach, ale nejdřív budu chvilku mluvit já." Na to jsem jen zakýval hlavou. ,,Tenhle vztah nebude fungovat, pokud mi nebudeš naprosto důvěřovat. Budeš mě poslouchat. Když ti řeknu, ať něco uděláš, nebude tu žádné ale. Samozřejmě tu bude slovo, které to všechno zastaví bez jakéhokoliv naštvání. Vždycky, když se bude schylovat ke hře, se půjdeš vysprchovat. Chci, aby jsi byl perfektně oholený. Ze začátku budu mírný jak ve hrách, tak v trestech, ale potom začnu přitvrzovat. Pravidla budou jasná a nepojede přes ně vlak. Nejdůležitější z pravidel je to, že nebudeš mluvit sprostě. Přede mnou nikdy. Další z pravidel je to, že se neuděláš bez dovolení. Troye, nekoukej na mě jako na vraha, který ti vyvraždil všechny milované."

Další kapitola je tady. Snad se líbila.

In heaven [tronnor] Kde žijí příběhy. Začni objevovat