KAGAGUHAN

1.8K 36 5
                                    

actually, im not in a mood talaga para gumawa ng joke. but i tried. and i dont even know kung joke ba to o kagaguhan lang.

"Kris leaving exo."

Baek be like...

MY DADDY KREASE WONT LEAVE EXO COZ HE IS FAB AND IT WOULD BE HARD TIME FOR US BECAUSE WE'LL LOST OUR KNIFE AND IF WE DONT HAVE ANY KNIFE KYUNGSOO OUR CHEF CANT COOK AND WE WILL STARVE TO DEATH. SO GAYS---I MEAN GUYS CAN YOU GET MY POINT? WELL IF YOU CANT GET MY POINT KRISEUS POINTY AND LONG CHIN WILL STAB YOU TO DEATH ARASSEO!?

Chanyeol be like..,

MY SOON TO BE FATHER IN LAW KRIS WONT LEAVE EXO BECAUSE I DONT WANT TO BE THE TALLEST ONE IN EXO AND WHEN I BECOME THE TALLEST ONE MY EARS WILL BE VERY NOTICEABLE AND I MIGHT DIE.

kyungsoo be like...

NO BABAJI CANT LEAVE! IF HE'LL LEAVE HOW CAN I CUT VEGETABLES? IF A CANT CUT VEGETABLES I CANT COOK! AND IF I CANT COOK WE CANT EAT! ANDNIF WE CANT EAT WE WILL DIE!

kai be like...

..../speechless/

Suho be like...

NO BRO NO BRO NO BRO /naubusan ng english/

sehun be like..

MY DADDY :( WE BOTH HAVE SHARP CHIN! HOW COULD YOU! I DONT WANT THE KITCHEN KNIFE TO BE MY STEP FATHER NOW :(

tao be like...

NO GEGE WHO WILL BUY ME GUCCI???

luhan be like..

yo yo yo man~ i know leaving is not your stailu~

xiumin be like...

If you'll leave,  i'll continue eating unhealthy foods again.

Chen be like...

IF YOU WILL LEAVE, I WILL ALSO LEAVE. IM SERIOUS THIS TIME.

lay be like...

WTF IS HAPPENING!?

#RIP.

#ENGRISH

---------

hey there readers~ as of now wala pang official statement si kris so wag muna tayo maniwala sa mga rumors. lets just sit and WAIT PATIENTLY. ARASSEO!?

@MISASCARLET

exo jokes and scenariosTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon