Artık buradaydım çocukluğumun şehri istanbul....
Annem ile babam ayrılalı 5 yıl oldu artık alıştım artık eskisi gibi takmıyorum herşey zamanla düzelir dedim ama daha kötüye gitti artık hiçbirşeyi takmaz oldum..
Şuan İstanbul hava alanındayım bu şehirden gideli 5 yıl oldu.şimdi diceksiniz bu mal ne diyo sizlere kendimi tanıtayım ben defne butek 17 yaşındayım ailem ayrı amerikadan yeni istanbula iniş yaptım babam tanınan bir ünlü bir iş adamı sedat butek annem ise ünlü modacı seda doyal ikisinden de nefret ediyorum hiç arkadaşım yok arkadaş edinmeyi sevmem tek dostum köpeğim şans..
O çok tatlı bir şey ya onunla iki yıldan beri beraberiz iki yıl önce sokakta buldum onu .....
İki yıl önce..
Sokakta mal gibi dolaşıyorum niye çünkü canım istedi ...
Önümde iki tane çocuk vardı kimin nesi neyin fesi oldukları belli değil it kopuğun teki ....neyse ya bana ne oluyorsa kim olursa olsunlar ilgilendirir mi ... Diyordum ki köpek ağlama sesi geldi (o nasıl oluyo bilmiyorum jdndndnd) tabikide ben çok meraklı bir yapım olduğu için merak etmesem olmaz diyerekten oraya gittim...birde ne göreyim amınakoyayım az önce gördüğüm avanaklar köpeğe eziyet ediyor. Tabi ben insan olduğum için birazda kavgacı olduğum için biraz piçleri hırpalamış olabilirim ...
Şuan ki düşüncelerimden kafamda şimşek çakmasıyla kurtuldum galiba fazlasıyla maldım ...herkes ne kadar sıradan herkes kendi işiyle meşgul bu hayat fazlasıyla sıkıcı birazda aksiyon lazım değil mi. Sağ kolumu kaldırarak taksiyi durdurdum.Taksici bey amca kahverengi kare çizgili bir gömlek altına kayışlı bir pantolon giymişti ..kafamı sağa sola çevirerek düşüncelerimden kurtuldum.taksici bana soran gözlerle bakıyordu.....bana öyle bakma salak sanacaklar dedim ve sanırım şuan kaldırımda oturmamın sebebi bu ..
İlk kitabım olduğu için bölüm kısa oldu kusura bakmayın oylamayı unutmayın lütfen 🙏🙏❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI KURDALE
Aléatoirearanızda kırmızı kurdalenin anlamını bilen varmı .... kırmızı kurdale iki insanın arasındaki bağı güçlendirir ..... defne ve emirin hikayesi bu kavgayla başlayıp kurdale ile bağlanan bir sevgi yolun sonu bol kırmızılı kurdale ile düğümlüyse .... g...