1.

135 11 1
                                    


Hnusný Slunce ! Taky musí svítit zrovna teď . Zmetek jeden žlutej ?

Procedí naštvaně mezi zuby Rampelník ležící v posteli a po dlouhé době převalování konečně vstane, vykoná ranní hygienu a jde se nasnídat.

Vyčaroval si jídlo a začal při tom číst noviny.
Nic moc ho tam nezaujalo ale jeden krátký inzerát připoutal jeho pozornost.

Hledáme učitele do školy čar a kouzel v Bradavicích. Uchazeč musí před profesorským sborem prokázat své kouzelnické schopnosti.

Dočetl si to Ramp a dopil čaj.

Rampelník...Profesor Rampelník...Bradavice...Dobře já to zkusím. Jde se portnout do Bradavic !

Rozkáže si a zmizí v oblaku černého kouře.
Objeví se přímo před branami školy a vstoupí dovnitř.
Jak tam tak chodí, tak si prohlíží výzdobu školy a začíná se mu to tam líbit.
Hledá ředitele školy a jak se tam tak prochází tak, studenti ho vyděšeně pozorují. Nikdy neviděli někoho jako je Rampelník a měli z něho respekt.

Jak se ho ti žáci bojí, tak ho tam pronikavě pozoruje jeden z profesorů celý v černém, černými vlasy a tmavýma očima.

Jezuskote, tenhle člověk mě děsí. Jeho se radši nebudu ptát kde je ředitel.

Zamyslí se nad tím Ramp a konečně najde dveře s cedulkou a nápisem
"Albus Brumbál, ředitel školy"

Zaklepe na dveře, protože si nechce hnedka u Brumbál pokazit skóre a po povolení vstupu vejde dovnitř.
,,Já přišel na to místo profesora v Bradavicích. Ňňňahahahahá." Usměje se Rampelník svým typickým způsobem a Brumbál si ho chvíli podezřívavě prohlíží.

,,Dokažte že něco umíte." Rozkáže mu ředitel a Rampelník začne kouzlit. Albus ho po celou dobu kouzlení pozoruje a potom se zamyslí.
,,Dneska bude slavnostní zařazování studentů do jednotlivých kolejí. Budu rád, když usednete po boku profesorského sboru coby učitel obrany proti černé magii." Usměje se na něho ředitel a dá mu klíč od jeho kabinetu. Ramp si je od něho přebere a jde do svého kabinetu.

Tak jsem to dokázal. Profesor Obrany proti černé magii Rampelník....Počkat...Obrana proti černé magii ? To snad ne...Musím to do zítřka nějak promyslet. Ale teď  si budu muset připravit třídu pro výuku a potom jdu do velikého sálu na to rozřazování.

Začne po třídě rozvěšovat různé plakáty ohledně magie, připraví učebnice a potom uzná za vhodné, že je to skvěle připraveno a tak se vydá do veliké síně.

Nejvíce ho zaujme strop pokrytý levitujícími svíčkami a také velikost samotné síně. Usedne ke stolu a chce začít rozhovor s tím samým profesorem, který stál na chodbě když Ramp hledal Brumbála. Ten profesor o něj ale nejevil zájem. Jeho zrak se ustálil na jedné z nově příchozích studentek. Měla bílé vlasy svázané do copu a ledově modré oči.

,,Dobrý den, já jsem profesor Rampelník. A vy jste ?" Začne s ním rozhovor Ramp a druhý profesor se na něho konečně otočí.
,,Profesor lektvarů a ředitel Zmijozelské koleje. Severus Snape." Odpoví mu a všichni začnou pozorovat profesorku McGonagallovou jak dává studentům na hlavu moudrý klobouk.

,,Anna Arendellská." Vyvolá jméno a Anna si jde sednout na stoličku.
,,Nebelvír !" Rozhodne to klobouk a jde si sednout ke stolu náležícímu Nebelvíru.
,,Elsa Arendellská." Zavolá její jméno profesorka a si jde sednout na stoličku.
I tady byl verdikt jednoznačný ,,Zmijozel !" Zařve klobouk a místo Elsy vystřídá studentka s černými dlouhými vlasy a hnědýma očima.
,,Ó no to se podívejme koho to tu máme. Regina Millsová. Moc dobře vím co s tebou...Havraspár !" Rozhodne to klobouk a Rampelník se na ní zadívá stejně tak, jako se Snape zadíval na Elsu.

,,Hostina začíná !" Vyhlásí to ředitel Brumbál a na stole se před nima objeví hromada jídla. Regina s Elsou si dají kuře s rýží, obě sedí u jiného stolu ale Gina vstane a jde hodit pokec s El.

,,Nevíš, kdo je támhle ten profesor s těma hnědýma delšíma vlasama, zlatavou kůží a zlatavýma očima ?" Ukáže Gina na profesora kterého právě popsala ,,To je Profesor Rampelník, máme ho zítra na první hodinu obrany proti černé magii...Kdo jsi ?" Zeptá se jí Elsa a všimne si, jak se  dívá na Rampelníka.
,,Ehm, já jsem Gina. Regina Millsová. A ty ?"
,,Elsa Arendellská." Představí se navzájem a Gina si jde přesednout zpět k jejímu stolu, protože Brumbál zase začal něco mluvit.
,,Všichni studenti ať se hned dostanou do svých postelí. Zítra vás čeká perný den. Dobrou noc." Popřeje jim profesor a všichni se rozejdou do svých postelí se vydatně vyspat.



Rampelník coby učitel v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat