4.

51 5 0
                                    

Blbý ráno, kolik je vlastně hodin ?

Položí si otázku Regina a po místnosti začne hledat hodiny. Zjistí, že je 10:39 a tak rychle vylétne z postele a převlékne se, dokud Rampelník ještě spí. Pak si jde vyčistit zuby, trochu se poupravit a potom jim jde udělat toasty k snídani. Jak tam tak kuchtí, musí neustále přemýšlet nad včerejší hádkou s Elsou. Opravdu si ze své jediné kamarádky chtěla udělat nepřítelkyni ?

Tuhle otázku si pokládala do té doby, než tam přišel Rampelník.
,,Dobré ráno, moje Zlá Královno." Přijde k ní a políbí jí na líc. Ginu jeho vřelost docela překvapila ale co, je to Rampelník a s ním si člověk není nikdy moc jistej, jak v danou chvíli zareaguje.
,,Dobré ráno Rampe. Dělám nám toasty. Takový experiment. Většinou se najím lasagní a tím to končí." Usměje se Královna začne Toasty servírovat na stůl. Pak co tak učiní, si jdou sednout ke stolu a pustí se do jídla. Přitom spolu debatují o věcích týkajících se kletby a včerejška.

,,Jak se ti tu líbí ? Druhý den po kletbě."
,,Přemýšlím nad tím, že bych šla hledat Elsu a omluvila se jí. Nebylo by přeci jenom lepší zakopat tu válečnou sekeru, zlomit kletbu a vrátit se do Bradavic aby bylo všechno, jako dřív ?" Podívá se na svého manžela a napije se vína. Ramp polkne rozžvýkaný toast a nemůže uvěřit tomu, co jeho žena právě vyřkla.

,,Ty se chceš vrátit do Bradavic ? Ty chceš, aby oni byli šťastný a aby jsi se měla tak, jak jsi se měla ?"
,,Měla bych za Elsou zajít a zeptat se jí, co chce." Královna vstane a sklidí ze stolu. Ramp vstane a jde si ke kolovratu příst zlato.
,,To je výborný nápad královno." Usměje se na ní Rampelník a Regina se vydá hledat Elsu.

Elsa je už vzhůru a společně se Snapem jsou už po snídani. Potom, co omyje nádobí, tak si prohlédne oblečení a zjišťuje, že je už trochu otrhané a bylo by dobré, si koupit nové. Nemá ale peníze a neví, kde je sebrat. Napadne jí, si je jít vyprosit od jejího manžela a tak k němu přijde a začne ho hladit po hrudi.
,,Sevíčku ? Co kdyby jsi mi půjčil nějaké peníze na nové..."
,,Oblečení ?" Dokončí za ní větu Snape a v kapse začne hledat peníze.
Dá jí 100 liber a Elsa je hrozně ráda, že to pochopil. Tyhle společné momenty si s ním nesmírně užívala neboť se Snape choval úplně jinak, nežli jako profesor v Bradavicích.
,,Děkuji Ti, miláčku." Řekne sladce Elsa a dá mu pusu na tvář. Její manžel se jen usměje a Elsa si vyrazí do města si koupit nové oblečení.

Zlá Královna ji hledá všude možně a obhlíží dům za domem. Když ho nemůže najít tak si musí odpočinout na lavičce před jedním obchodem s oblečením. Otočí se a co nevidí !
Elsa si tam zrovna vybírala nějaké oblečení. Regina tam vběhne a utíká k Else.
,,Přišla si se se mnou znovu pohádat ?!" Začne s ní rozhovor El a Královna to tam ještě z hluboka rozdýchavá.
,,Ne ! Chtěla jsem se jen zeptat, jestli jsi ty šťastná a jestli ti to takhle vyhovuje." Odpoví jí s vážnou tváří a Elsa se na ní s kamenným výrazem dívá a nevěnuje jí moc velkou pozornost.

,,A taky jsem se chtěla zeptat, jak vám to spolu klape." Královna do ní šťouchne loktem a Elsu tak odměkčí. Spolu se tam začnou řechtat na celý obchod.
,,Úplně fantasticky. Nikdy jsem nebyla šťastnější. Jenom nemáme svoje kouzla a Bradavice taky nejsou...Všechno je ztraceno." Skloní smutně hlavu a Regina dostane nápad.
,,Zvu vás na večeři. Dneska ! Probereme to všechno tam. Jsem si jistá, že se kletba dá nějak obejít...A teď Ti poradím co na sebe !" Prohlásí rezolutně a začne jí podávat nejrůznější věci. Najde a hodí jí do košíku oblečení s velkým výstřihem.
,,Leda tak pro tebe. Co by na tohle řekl můj manžel ?" Usměje se na ní Elsa při pohledu na černý korzet s velkým výstřihem.

,,No já fakt nevím ale nějak by vám to oživilo večer ne ?" Spiklenecky se na sebe usmějou a Elsa to nebere vážně. Potom, co si vybere nějaké to oblečení, jde ke kase a koupí si ho. Potom spolu s Reginou odejdou z obchodu směrem k domu Elsy.
,,Tak, tady bydlím. Platí teda dneska ta společná večeře u vás doma ?" Prohlíží si její dům a s královnou se na sebe usmívají. Konečně se dali znovu dohromady.
,,Jo jo. Budu se těšit. Tak pá pá." Zamává jí Gina a obě jdou do svých domovů.

Když Elsa vstoupí do jejich domu, její manžel sedí v křesle a čte si noviny. Z kuchyně ucítí závan vůně jídla.
,,Čína ?" Usměje se na něho a Severus odloží noviny.
,,Ano. Copak jsi si koupila?" Přijde k ní a spolu si budou prohlížet obsah nákupní tašky. Jak mu tam tak ukazovala její úlovky, na dně tašky narazila na ten korzet, o kterém Regina mluvila. Nejspíše jí ho hodila královna do tašky.

,,Děje se něco ?" Zeptá se jí na její duševní stav, jelikož se jí úplně zasatvil dech. Potom nahlédne do tašky a pochopí.
,,Když jsem nakupovala, tak za mnou přiběhla Regina, že nás chce pozvat k nim dneska na večeři. Budeme tam debatovat o kletbě. Myslíme, že jsou možnosti, jak se vrátit do Bradavic. Takže ještě dnes jí to prádýlko vrátím." Usměje se na něho Elsa potom, co mu to všechno vylíčí a pak jdou oba jíst oběd.

Regina došla k nim domů a Rampelník ještě stále setrvával u kolovratu a předl. I přes Královninu tichounkou chůzi si jí její manžel všimnul ale nepřestával příst.
,,Už jsi ji našla ?"
,,Ano našla a pozvala na oběd. Má se skvěle a v jejich vztahu to taky klape." Usměje se na něho Regina a Ramp přestane příst. Dojde k názoru, že si toho zlata už napředl hodně a s tím si vystačí.

,,To je dobře. Že nám ve vztazích to tak klape." Přijde k Regině a chytne jí kolem pasu.
,,Už máš navařený oběd ? Beztak že ne !" Přísně ale s úsměvem se na něho zahledí a vyvlékne se z jeho obětí. Zamíří si to rovnou k ledničce a prostřeného stolu si ani nevšimla.

,,Ehm, ehm." Odkašlá si Rampelník a připoutá tak Regininu pozornost.
Podívá se na stůl, kam Ramp ukazuje a nevěří vlastním očím.
,,No ne ! No ne !" Nechápavě se na něho usměje a potom dostane pochybnosti, že to jídlo vykouzlil.
,,To jídlo jsem ukuchtil sám. Vykouzlené jídlo a uvařené jídlo není totéž." Usměje se jejímu výrazu Rampelník a Gina se usadí ke stolu.

Ramp, jako správný Gentleman jí pomůže přisunout se ke stolu a potom si tak též sedne.
,,Dobrou chuť !" Popřejí si manželé a dají se do jídla.

Rampelník coby učitel v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat