2.

70 7 0
                                    

Hned brzo ráno Rampelník vstane aby se mohl dobře připravit na tento den. Potom, co vykonal ranní hygienu, zamířil do veliké síně na snídani. Jediný student, který ho slušně pozdravil byla Regina. Ta se ho nebála neboť jí byl nějak sympatický a Rampelník tento její cit vůči ní také cítil. Taky se mu líbila jenom škoda, že je to mladá studentka. Byl by považován za úchyla kdyby měl jako přítelkyni tak mladou ženu.

Tahle skutečnost oba mrzela. Ramp už se dále nechtěl zabývat pocity a tak se dal do zeleninového salátu, přičemž se na sebe spolu s Reginou usmívali.
Následkem velkého hladu to všichni studenti a profesoři rychle dojedli a Ramp odvedl svoje studenty k němu do třídy.

Ti si sedli a poslouchali jeho výklad.
,,Dovolte, abych se představil. Jsem Rampelník." Představí se a jako první chytne výbuch Elsa. Nemůže uvěřit, že někdo takový jako on existuje. Rampovi nebyla zrovna dvakrát sympatická a docela jí to dával najevo. Když Regina uviděla smějící se Elsu tak do ní zabodla vidličku, kterou u sebe zachovávala pro různé případy. Je to přeci skvělý nástroj pro cokoliv a zabodnutí vidličky do její ruky se jevilo jako nejlepší nápad, jak si zvýšit skóre u Rampelníka.

Elsa zařvala na celou školu a se zabodnutou vidličkou vyběhla ze třídy na ošetřovnu. Tam jí vidličku po dlouhé době vyndali, zašili jí hodně krvácející ránu a ruku jí zavěsili do šátku uvázaného za krk. Pak šla i přez doporučení zdržení se dnešní docházky na chodbu. Začalo zvonit a Elsa obrátila svůj směr od cíle Učebny obrany proti černé magii na Učebnu lektvarů. Přišla tam trochu pozdě, jelikož už byla psychicky vyčerpaná a cesta tam byla docela dlouhá.

Vstoupila do učebny, kde si tentokrát Regina pustila pusu na špacír a hádala se s profesorem Snapem.
Profesor věděl, že Elsa vstoupila do třídy a sedla si, jenže Regina ho štvala a tak jí chtěl co nejvíce seřvat.
,,Tahleta hodina lektvarů s vámi stojí za hovno !" Zařve na celou třídu Regina svůj názor a Snape si sedne za stůl a srazí Havraspáru 394 bodů. Je na ní šíleně naštvanej přičemž se Gina naštve a zdrhne k Rampelníkovi do učebny.

Ten je u sebe v kabinetě a prohlíží si nějakou knížku. Regina k němu vběhne a sedne si na židli naproti němu.
,,Ehm, děje se něco ? " Zeptá se jí Ramp a je rád, že tam přišla.
,,Ano, sere mě hodina lektvarů se Snapem a sere mě, že já mám takovou smůlu. Proč kouzlit umí všichni a mají více štěstí nežli já...Nedalo by se s tím nic dělat ?" Zarmouceně se na něho podívá a Ramp si vytáhne z kapsy nějakou jeho knížku.
,,Odpověď najdeš v téhle knize." Podá ji jí a Gina v ní začne hledat způsoby, jak naštvat Snapa a Elsu a taky jak samu sebe učinit šťastnou.
Po chvíli bezvýznamného listování konečně najde to, co hledala.

,,Co tohle ? Svět mudlů-Pomsta kouzelníkům." Přečte název a Ramp jí vysvětlí, co se bude dít.
,,Tahle kletba je velmi zlá a silná. Dalo by se říct, že je i nezlomitelná. Ty by jsi v tom světě byla šťastná. O to se sám postarám. A já budu taky šťastný.
No a co se týče ostatních, budou nešťastní jak jen to jde." Zle se usměje a Gina se zaraduje při představě na Samu sebe šťastnou.

,,Tak tedy nečekejme a pojďme nás dostat do světa, kde jsme my šťastní."  Prohlásí hrdě Regina a Ramp ve vyčarované popelnici zapálí oheň, do kterého začne házet ingredience pro vytvoření dané kletby.
,,Teď se připrav drahoušku ! Připrav se na lepší zítřky !" Chytne se s Rampelníkem za ruce a všechno se od dané chvíle změní.
Celý svět se s nima zatočí a kletba je uvalena.

Rampelník coby učitel v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat