TAMAT SEKOLAH

117 8 0
                                    

5 tahun berlalu.2 tahun yang aku lalui pada era berkuasa aku sangat seronok dan megujakan sebab tak rasa nak cover-cover sangat.Aku bukan hipokrit guys.Tapi madam aku cakap hidup ni kena jadi macam sesumpah.Perangai aku dengan kawan aku lain daripada perangai aku bila dengan junior dan senior . By the way,result SPM aku tak de lah gempak sangat.Bolehlah setakat nak bawak masuk uni.Apepun aku bersyukur.Penat aku struggle study tambah-tambah belajar dengan salah satu subjek yang buat kepala aku mendidih macam pergi neraka iaitu MATEMATIK. Aku rasalah subjek yang satu ni benci gila kat aku.Arhh kisah apa aku.
Aku pun benci dia . Jadi bila api lawan dengan api,memang tak leh masuk yall.Aku lulus je untuk exam bulanan.SPM baru aku belajar betul- betul dengan musuh aku yang satu ni sampai aku dapat A. Dalam banyak-banyak benda aku belajar,aku rasa subjek satu ni jelah aku belajar sebab exam. Sebab papa aku profesor matematik berjaya. Dan sebab duit mama hantar aku pergi tusyen waktu cuti. Disebabkan aku tak mewarisi kepandaian papa aku dalam subjek dunia yang satu ni,aku kena usaha lebih.Kalau tak usaha macam mana nak berjaya kan? Untuk subjek-subjek yang lain aku belajar sebab minat belajar aku yang mendalam dan perasaan cinta aku terhadap ilmu yang tinggi. Chewahhuahuahua. Hiperbola? Kisah *sambil flip tudung shawl chiffon hitam aku.

Apepun hidup aku setakat ni tak de lah lagi ada taufan ke apa.Hujan renyai-renyai and hujan kucing dan anjing tu biasalah.Hidup sapa je yang aman sentosa right? Apepun aku bersyukur lah datang sekolah ni.Banyak ilmu aku dapat.Even kekadang annoyed dengan orang sekeliling,tapi aku tak kisah sebab aku tahu aku yang selalu buat perangai taik kucing kat kawan-kawan aku hahaha.Aku tak ayu guys.Masuk uni nanti baru aku jadi ayu.Sebab mama aku dah bebel dengan perangai samseng aku. Dan sebab aku ada azam. Azam yang aku pegang berlandaskan prinsip aku . Prinsip yang dipegang berlandaskan tuntutan agama aku.

Mr. Prince CharmingWhere stories live. Discover now