Bab 1 - Perjumpaan Semula

63 6 6
                                    

Selepas 10 tahun berpisah mereka berjumpa semula pada 19/8/2017 di sebuah restaurant mewah di Korea . TOP , GD , Taeyang , Daesung dan Seungri berjumpa semula dengan status Suami . Mereka masing-masing uruskan empayar family masing-masing .

TOP uruskan studio gallery arts milik ayah bersama isteri dia iaitu Choi Dae-Zi . Choi Dae - Zi merupakan anak kawan ayah TOP . Mereka terpaksa berkahwin atas permintaan keluarga walaupun waktu itu TOP bercinta dengan kekasih zaman sekolahnya iaitu Nana . Atas desakan keluarga TOP tetap berkahwin walaupun tak suka . GD pulak uruskan butik milik ayahnya dan dia juga memilik butik sendiri yanf bernama ONE OF KIND yang diurus bersama isteri iaitu Ikin . Ikin merupakan model yang selalu berkerjasama dengan ayahnya . Walaupun GD sering kecewa tetapi bila bersama Ikin hidup GD lebih baik dan ceria selalu . Manakala Taeyang uruskan studio dance milik ayahnya dan dia menjadi jurutari di studio itu . Studio itu diurus bersama isterinya Fynn . Fynn merupakan kekasihnya dari zaman sekolah lagi . Rupanya jodoh mereka terlalu kuat dan terus bersama walaupun banyak ujian . Daesung pulak uruskan restaurant mewah milik ayahnya di Jepun . Dia uruskan bersama isterinya Yaya . Yaya merupakan orang Jepun dan berkerja sebagai  Manager Restaurant milik Daesung . Sebelum mereka bersama , Daesung bercinta dengan seorang model terkenal Jepun iaitu Suzy . Suzy ingin berkawan dengan Daesung atas sebab Daesung seorang yang lurus bendul dan senang ditipu . Rupanya Suzy hanya ingin harta milik Daesung bukan cinta Daesung . Jahat betul si Suzy tu . Seungri pulak uruskan restaurant Aori Ramen milik ayahnya di China . Seungri uruskan restaurant tu dengan isterinya iaitu Lee Kyung Jin . Lee Kyung Jin merupakan anak tukang masak Aori Ramen yang lemah lembut . Seungri jatuh cinta dengan Kyung Jin walaupun  Seungri tengah heart broken sebab Lisa berkahwin dengan Lee Kwang Soo . Lisa merupakan kekasih hatinya pada zaman sekolah lagi . Seungri jatuh cinta dengan Kyung Jin sebab dia pandai pujuk Seungri dengan bagi hadiah beruang panda sempena hari lahir Seungri yang ke-26 .

Perjumpaan mereka menjadi perjumpaan mengejut kerna TOP lauhkan hasrat hatinya ingin kahwin dengan kekasih lamanya Si Nana tu walaupun apa jua cara pun . TOP masih sayang pada Nana walaupun dia sudah berkahwin dengan Dea-Zi . Mereka semua tak setuju kerna bagi mereka Dae-Zi cukup sempurna uruskan semua jadual kerja TOP . GD telah nasihat TOP supaya berfikir dulu sebelum lakukan perkara tu . Taeyang suruh TOP ingatkan semua kenangan bersama Dae-Zi dan lupakan semua kenangan dengan Nana .

ADAKAN TOP AKAN BERKAHWIN DENGAN KEKASIH HATINYA NANA ??

Cinta Atau Harta Where stories live. Discover now