Seharian TOP fikir macam mana nak pujuk Dae-Zi . Puas dia minta bantuan si kembar tapi si kembar tetap tak nak bantu sebab TOP yang cari masalah dengan Dae-Zi so dia yang patut settle sendiri .
TOP dah buntu cari jalan nak pujuk balik Dae-Zi . Lalu dia call semua orang termasuk Si kembar untuk jumpa di restaurant Aori Ramen Seungri .Dalam Whatsapp Group
( BIG BANG COOL )TOP : Weyhh geng help me please !!!
GD : Tolong apa hyung ??
Taeyang : Tolong apa hyung ??
Riri : Tolong apa hyung ??
D-Lite : Tolong apa hyung ??
TOP : Korang copy paste kea apa ??
GD : Diaorang yang copy paste saya punya ayat . Tolong apa ?
TOP : Hyung dah cerai dengan Nana .
Taeyang : Seriously ?
Riri : Bagus !!
D-Lite : Bagus hyung .Qi Hyun : Ni kes nak pujuk Unnie Dae-Zi la tu ?
Ji Hyun : Kan . Tau pulak minta bantuan orang lain . Time kahwin dengan Nana tak fikir dulu akibat dia .
TOP : Okay fine Hyung tahu la hyung salah sekarang please help me guys !!!!!
Taeyang : we will help you hyung .
Qi & Ji : We say NO !!!GD : Why twins ?? Please help us ..
Riri : If you help us i will give free ramen to you guys .
Qi & Ji : Okay ..
TOP : Thanks guys . Love you guys .
See you guys later at Seungri 's restaurant .Aori Ramen Restaurant
Ji Hyun : Qi mana diaorang nie ?? Ni aku malas nak datang awal .
Qi Hyun : aku dah call hyung tapi tak berjawab pulak . Ji tu pun diaorang
GD : Sorry late guys
Riri : Sorry girls late
Taeyang : Mian twins
TOP : Sorry weyhh .
Qi Hyun : Masing-masing phone gi campak kat river han sana !!
Ji Hyun : Call tak berjawab !! Pastu ingin kitaorang tak ada kerja ke apa tunggu korang !! Dah habis 4 mangkuk ramen taw kitaorang tunggu korang ..
TOP : Okay fine sorry-sorry nanti hyung bayar kan ..
Qi & Ji : Okay !! Waiter order lagi !!
TOP : Jahanam duit aku dengan korang ni . Kerja makan jea tahu .
GD : Okay-okay . Apa plan hyung sekarang ??
Taeyang : Aah hyung . Dah ada plan kea ??
TOP : Hyung pun tak ada plan and tak tahu nak pujuk macam mana . Hyung bukannya macam korang . Korang sweet tak apa la .
Riri : Aigoo hyung !! Hyung bagi la hadiah favourite dia . Macam Kyung Ji buat dekat aku dulu .. Bagi aku beruang panda .
D-Lite : Wow so sweet !!!!
Taeyang : Aah hyung bagi benda yang dia suka . Pastu surprise kan dia . Tak pun hyung buat candle light dinner .
GD : Tak pun hyung bagi handbag berjenama kat dia .. Make sure beli jenama Channel and Gucci okay .
Ji Hyun : Booking ticket flight ke Nami Island or Jeju Island .
Qi Hyun : Tu pun nak kena ajar kea ?? Masa nak kahwin lagi satu tak tanya pulak kitaorang ??
Ji Hyun : Time nak pujuk baru kalut nak tanya . Erghhh siapa punya hyung la ni ??
Riri : Kita semua punya hyung ..
D-Lite : Apa kata hyung buat semua plan tadi kat Nami Island or Jeju Island
GD : Amboiii twins sempat lagi perli hyung kan .
D-Lite - Padan Muka
TOP : Hyung tahu hyung salah tapi nak buat macam mana time tu hyung buta .Qi Hyun : Sedar diri tu buta sebab tu hyung boleh pilih kaca dari permata ..
Taeyang : Dah-dah sekarang hyung setuju tak dengan plan kitaorang ni ??
TOP : Hyung setuju and okay dengan plan tu tapi ada satu masalah jea sekarang .
GD : Apa masalahnya ??
TOP : Siapa nak cakap dengan Dae-Zi . Nak ajak dia join plan kita semua tu .
Riri : Aigooo Hyung oii . Suruh la twins call Dae-Zi . Boleh kan twins ???
Qi & Ji : Boleh jea nak call unnie Dae-Zi tapi hyung nak pergi island mana satu ??
Taeyang : Aah hyung nak gi island mana ?? Kitaorang ikut sekali kea ??
TOP : Korang semua kena ikut la . Aku tanggung semuanya .
Riri : Yeahhh !!! Second honeymoon .
GD : Yes !!Taeyang : Yahoooo !!!!
D-Lite : yeahhhh !!
TOP : Thanks guys because help me . Love you guys !!
ALL : GOOD LUCK HYUNG !!
WE LOVE YOU TOO HYUNG !!BERJAYAKAH TOP MENCURI HATI DAE-ZI SEMULA ??
YOU ARE READING
Cinta Atau Harta
רומנטיקהMampukah Harta dibeli Oleh Cinta ?? Atau Cinta dibeli oleh Harta ??