Yeah !! Sudah sampai Nami Island . Now semua sedia untuk check in homestay di sana . Selepas semua rehat dan makan , TOP panggil kumpul untuk plan misi mereka .
Perbualan Mereka
TOP : GUYS TURUN PLEASE !!!
Qi & Ji : Kenapa hyung orang nak tido taw tak . Penat tak hilang lagi ni .
Riri - Hyung oiii bagi la chance nak honeymoon ..
TOP : BANYAK LA KORANG PUNYA HONEYMOON . JAP LAGI AK TARIK BALIK APA YANG AKU JANJI BARU KORANG TAHU .. TURUN SEKARANG !!! AKU KIRA SAMPAI 5 JEA .. 1 2
ALL : Kitaorang turun la ni . Ishhh kacau betul hyung ni . DASAR HAJI BAKHIL
TOP : TAHU TAKUT .
GD & Ikin : Nak apa lagi hyung ??
Taeyang & Fynn : Yes Hyung ..
Daesung & Yaya : Wae Hyung
Riri & Kyung Ji : Nape Hyung ..
Qi & Ji : Nak apa Hyung ..
TOP : KORANG DAH KENAPA CAKAP SEMUA SERENTAK NIE ??
Now apa plan kita sekarang wahai adik-adik ku sekalian ..Kyung Ji : Macam nie apa kata kita suruh Yaya dan Fynn call Dae-Zi .
Yaya & Fynn : Nak cakap apa Kyung Ji ??
Ikin : Cakap la korang rindu dia pastu bagitahu la yang korang sedang honeymoon kat sini ..
Kyung Ji : Yes . Pastu cakap la boleh jumpa sebab dah lama kan tak jumpa ..
Yaya : Aku okay jea . Demi Dae-Zi aku sanggup berlakon . Fynn kau okay tak ?
Fynn : Aku okay jea . Lagipun aku dah lama tak jumpa dia .
Kyung Ji : So how hyung ??
TOP : Okay juga tu .
Qi Hyun : Pastu nanti Qi & Ji buat terserempak dengan Unnie semua .
Ji Hyun : Betul-betul .
Riri : Okay juga plan tu . Tapi hyung tak boleh keluar dari homestay ni sampai misi terakhir .
GD : Kami tetap akan usaha untuk satukan korang berdua apa jua cara pun ..
Taeyang : Next plan lepas korang jumpa Dae-Zi .
Daesung : Apa kata kita pujuk Dae-Zi akan bagitahu yang hyung sakit . Okay cadangan aku ??
Kyung Ji : Okay juga cadangan tu . Dengan cara tu kita tengok sama ada Dae-Zi masih sayang TOP kea tak .
Qi Hyun : Kalau Qi tak layan dah hyung ni . Setahun lebih kot Dae-Zi bawa diri sebab terluka dengan sikap Hyung sendiri
TOP : Nak buat macam mana sekarang ?? Serious Hyung nak tebus dosa hyung kat Dae-Zi . Kalau Dae-Zi dah tak sayang hyung , Hyung terima keputusan dia .
Taeyang : Hyung , kitaorang tengah usahakan untuk dapatkan Dae-Zi .
GD : Good Luck everyone .
BERSAMBUNG ....
YOU ARE READING
Cinta Atau Harta
RomanceMampukah Harta dibeli Oleh Cinta ?? Atau Cinta dibeli oleh Harta ??