Bab 2 - Perkahwinan Kedua TOP

65 6 5
                                    

Walaupun telah dinasihat oleh member yang lain , TOP tetap nak berkahwin dengan Nana walaupun diberi warning oleh ayahnya . Choi Dae-Zi sudah tidak larat menangis , merayu pada TOP dan tanya apa salahnya sampai dimadukan .

Dae-Zi : Honey apa salah Darling sampai honey nak kahwin lagi ??

TOP : Ko nak tahu apa sebabnya aku nak kahwin lagi ?? Sebab aku tak pernah suka kau dan kau punca aku putus dengan Nana . KAU PUNCA SEGALANYA !!
*Sambil Goyang badan Dae-Zi*

Dea-Zi : Sampai hati awak buat saya macam ini kan TOP . Kenapa awak tak bagitahu dekat ayah awak yang awak tak nak kahwin dengan saya ?? Kenapa baru sekarang ?? Kenapa CHOI SEUNG HYUN !!!! Okay saya bagi awak kahwin dengan Nana tapi awak TAK DIBENARKAN cerai saya .

TOP : Okay aku terima syarat kau tapi kau jangan menyesal kalau aku buat kau macam sampah dan hanya PA aku waktu berkerja SAHAJA . Di rumah Nana hanya BINI AKU bukan KAU !! FAHAM !!!

Perkahwinan TOP & NANA jadi bualan hangat di seluruh Korea . GD , Taeyang , Daesung dan Seungri masih dalam keadaan terkejut dgn keputusan gila TOP . Masing-masing hanya mampu geleng kepala sahaja .

GD : Hello Noona

Dae-Zi - Hai Jiyong

GD : Are you okay noona ??

Dae-Zi : I'm Okay Jiyong . Don't worry okay

Taeyang : Sabar okay noona . Saya tak sangka hyung tetap nak kahwin dengan Nana tu .

Seungri : Nana tu hanya nak harta hyung . Boleh kawan la dengan Si Suzy ex girlfriend Daesung .

Daesung : Aah noona boleh kawan sangat la dengan perempuan senget tu .

Dae-Zi : Tak baik cakap macam tu dekat Nana . Mungkin tu jodoh TOP dan Nana . Lagipun unnie terima jea la keputusan TOP dan Bagus juga dia tak cerai unnie ..

Selepas selesai majlis tu , Nana datang ke arah Dae-Zi dengan senyuman sinis sebab dia berjaya rebut semua TOP dari tangan Dae-Zi . Dia cuma tak puas hati kenapa TOP tak ceraikan Dae-Zi , Kalau tak confirm TOP hak dia seorang saja ..

NANA : Hoi perempuan !!

Dae-Zi : Yea

NANA : Asal kau tak bagi TOP ceraikan kau ? Kau ingat TOP sayang kau kea ? Dia sayang aku seorang !!

Dae-Zi : Saya ada sebab .

NANA : SEBAB APA BODOH !!! KE KAU TAKUT JADI JANDA ??

Dea-Zi : Awak nak tahu sebab apa ?? Sebab dia kalau TOP ceraikan saya semua harta dia jatuh kepada adik dia . Tu perjanjian TOP dengan Ayah dia .

NANA : KAU INGIN AKU PERCAYA CAKAP KAU ?? KAU TU YANG TAKUT JADI JANDA BUKAN SEBAB HARTA LA BODOH !!

Dae-Zi - Ikut awak la nak percaya atau tidak . Saya hanya bagitahu jea apa yang awak nak tahu . Okay bye ..

NANA : ARGHH !!!!!

Seminggu sudah perkahwinan TOP dan NANA . Nana berjaya menari diatas derita Dae-Zi dan Dae-Zi dah seminggu ke Hawaii untuk tenangkan dirinya yang masih dalam kesedihan . Walaupun dalam mood cuti tapi jadual TOP dia uruskan . Dia uruskan semua jadual walaupun TOP ada bini muda . TOP beri apa saja NANA nak tapi bila Nana minta ceraikan Dae-Zi , TOP hanya mampu diam dan cakap untuk hak dia nak cerai atau tak . NANA tak puas hati lalu dia tanya pada ayah TOP dan jawapan yang Nana terima sama macam apa Dae-Zi bagitahu .

MAMPUKAH NANA HIDUP BERMADU DENGAN DAE-ZI ??

Cinta Atau Harta Where stories live. Discover now