1.BÖLÜM

39 14 2
                                    

Bu gunde her zamanki gibi Salih amcayi atlatip otobuse binecem.

Annem eyer otobuse bindigimi ogrenirse kıyameti kopartir. Neymis " GULLERIN VARISI nasıl otobuse biner? Bi goren olursa nasil aciklariz? Sen kendini O insanlarla bir mi tutuyorsun ?" Falanda filan . Anneme arkadaşlarımla bi bara gidip sabahlayacagimi soylesem "Tamam kizim" der. Ama sirf merak ettigim icin bi otobus duraginin yanindan geçtim desem "Senin beynini yikamislar bundan sonra seni Salih seni getirip goturecek.."ve daha nice seyler soyler.

Otobüse binmeyi seviyorum . Çünkü yeni yuzler gorup onlari resme aktarmayi seviyorum. Ve en guzel resimlerimide genellikle otobuste yaptigimi soylersem hicde haksizlik etmem. Gercekten farklı bi havasi var. Insanlarin , birbirlerine karsi hal ve tavirlari beni bazen gercekten hayrete düşürüyor. Mesela bi yasli bayan/ adam otobuse bindiginde herkes yer vermek icin yarisiyor. Benim annem olsa" off banane sirf o otursun diye ben yolculuk boyuca ayaktami kalacağım daha neler der ( bu arada ufak bir tetayi atlamayalim anneme 1 Trilyon dahi verseniz otobusun 'O'sunu dahi azina almaz cunku o kaskoca Alev Gül : ). Sonra cocuklu bi bayan elleri dolu bir sekilde binerse cocugumu nasil bindirecem derdine dusmez cunku ondan once birsürü kisi cocugu bindirir. Bunlar gerçekten cok guzel seyler.

KALU BELA (EVET.RABBIMSIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin