2.BÖLÜM

30 14 1
                                    

Otobus duragina gelip beklemeye başladım. Bu gun Hira'nın yanina gidecem. Tatilden yeni geldigim icin uzun zamandir gorusmemistik. Otobusu beklerken Hira nin annesi Melek ablayi aramaya karar verdim .

"Alo. Melek abla nasılsın? "
"Ecem. Kızım senmisin?"
"Evet abla benim."
"Ne zaman döndün güzel kızım?"
"Aslında doneli 1 hafta oldu ama aramaya firsat bulamadim kusura bakmayin."

Biraz daha konustuktan sonra evlerinde misafir olduğu icin bugun disari cikamayacagini söyleyip beni evlerine davet etti. Bu olagan bisey deyil Melek ablalara sık sık gittigim icin pek yabancilik cekmiyorum. Hatta bi kac defa icki ictigim zamanlarda kendimi ilk onlarin kapisinda bulmuslugum dahi olmustur. Suanbeni dusundure sey evlerinde misafirlerinin oldugunu soylemesi. Açıkçası misafirleri oldugu icin pek gitmek istemiyordum ama komsularin tek oldugunu soyleyip birazda israr edince kiramadim.

Otobusu beklerken bilin bakalim ne oldu.Tabi benim gibi bi insanin gunu su saate kadar dahi normal gecmesi bile mucizeydi zaten.
"Ahh. gercekten harika.  Ehliyeti kasaptanmi aldin acaba!Hey kime diyorum off adam durup ozur dileme geregi bile duymadi suna bak. Dunya HODUKLER yarisina birinci araniyorda bizimmi haberimiz yok?"
Bana deliymisim gibi bakmayin. Çünkü odunun biri tam onunuzden gecip yolda biriken suyun 4/1 ini basinizdan asagi dokerse sizinde vereceğiniz tepki ayni olur.

Off gune gerçekten mukemmel bi giris...

Ben simdi bu halde ne yapacam...

KALU BELA (EVET.RABBIMSIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin