Bu normalmi bilmiyorum? Ama boyle olmamasi gerekiyor. Icerde butun kadinlar baslarinda esarplariyla oturuyor ve hiramda elindeki kitaptan birseyler okuyor iste isin tuhaf kismi da burasiya. Okudugu seyin ne oldugunu bilmiyorum. Beni neden bu kadar etkilediğini de? Anlamini da? Icimdeki bir yerlerde uzun zamandir bastirmaya çalıştığım dinime karsi olan hissizligimi Hirayla tanistiktan sonra daha az hatirlar olmustum bunun farkindaydim fakat bu daha farkli sanki beni dinle dercesine insana sesleniyor.
Offf ben ne diyorum ya su an annem burada olsa sirf bunlari duymayayim diye beni sagir etmeyi dahi goze alirdi. Ben bu deyilim.
Hira okudugu kitaptan son birkac cumle daha soyleyip kitabi kapatti ve bu sefer ellrini havaya kaldirdi. Onunla birlikte diyer kadinlarda aynisini yapti. Birseyler daha soylediler. Ne oldugunu merak ediyorum ama sormayada korkuyorum.
Hemen buradan uzaklasmam lazim icimdeki bosluk hisi falanda cok sacma zaten. Simdi gider bi bara bizimkileride çağırır kafa dagitirsam hicbir seyim kalmaz. Ama uzerime tekrar bi goz atinca eve ugramam gerektigini anladim. Hemen dis kapiya yoneldim tam kapiyi acmistimki onume bakmayi ihmal etmişim. Ne? Ama nasil olur kapinin onune ben cikmayayim diye tuğla ortmedilerse carptigim bu sert seyde neyin nesiyfi boyle basimi kaldirmamla gördüğüm goruntu karsisinda bi an oyle bir afaflladimki elim ayagima dolasti.
bu ne be tanrim sen bunu yaratmak icin ne kadar sure harcadin? Bu insanmi be? Eyer bu insansa disarida erkek diye gezinenler ne?
Ne diyorum ben ya. Normalde erkeklere bu sekilde agzi acik bakan bi kiz deyilim. Ve iste aci gercek su an karsimda bana bi kere dahi bakmayip iceriye bakan adama agzi acik bir sekilde bakiyorum. Istersen agzini kapa canim sinek kacmasin
-Annee!!
Daha fazla rezil olmadan arkama dahi bakmadan ciktim binadan. Of ya kesin rezil oldum. Ama aslinda olmadim cunku bana bi kere bile bakmadi. Sahi neden ki? Neyse bunu daha sonra dusunmek uzere aklimin bi kosesine kaydetyim. Simdi eve gidip ustumu degistirmeliyim ve tabiki taksiyle cunku su an hic otobus cekecek veya resim cizecek halim yook.
Bi taksi cevirip eve geldigimde evde kimsenin olmadigini gordum -calisanlar haric- bu isime gelmisti cunku eyer annem beni bu halde görürse hic de iyi olmaz.Iste simdi oldu uzerime dizlerime kadar gelen ve etegi firfirli olan siyah elbisemi giyindim. Bara giderken topuklu giyinmeyi pek sevmiyorum cunku dans etmemi engelliyor bu yuzden babetlerimi de giyip aynanin karsisina gectim. Gercekten cok tatli olmustum belime kadar gelen saclarimida gelisi guzel saldiktan sonra kendime son bi kez bakip telefonumuda alip asagi indim. Simdi bizimkileri arama vakti gelmisti.
- Alo Yesim.
-Ooo Ecem hanim nihayet bizi hatirladiniz.
-yapma Yesim. Hem bak ne dicem Cinarida ara hep birlikte bu gun birseyler yapalim olmazmi
Yesimin zayif yonunu bildigim icin onu nasil yola getirecegimi de biliyorum.
-Tamam sen bekle ben hemen Yagizi ariyorum.
Cat diye bi ses geldiğinde telefinun ekranina baktim DELIkiz heyecana gelip yuzume kapamis.
1 2 3
Telefonumun zil sesiyle evde yayilen kahkaham bir olmustu.
-Efendim.
-Ya canim kusura bakma ben gene heyecana gelip yuzune kapadim galiba.
Ve işte biz ve hicbirzaman normal olmayan iliskimiz. Kikirdayip cevap verdim.
-tamam hadi senden haber bekliyorum deyip bu sefer telefonu ben kapadim yoksa bide bunun yarimsaat vedalasmalarini cekemezdim. Deli yaaa.
5 dakika bile gecmeden yesim geri arayip gidecegimiz barin adresini verdi. Ve hemen cikmamam icinde ozellikle tembihledi cunku hepimiz biliyoruzki hazirlanmasi yarimsaaati garanti bulur. Cikmadan beni arayacagini soyledigi icin simdi oturup bekleyeceğim.
Bu gun kapinin onunde gordugum o meteor parcasi geldi gene aklima of ya Tanrım sen bunu yaratırken ne kadar ugrastin. Ne diyorum ben be resmen su an konusan ben deyilim sanki ama dusunmeden de edemiyorumki. Bu yasima kadar sadece 2 tane sevgilim olmustu ve hep onlar benim pesimden kosmustu yani kabul ediyorum fena bi kizda deyilum hani. Am bugunki o meteor -bu cocugun adini acilen ogrenmem gerekiyor cunku boyle seslenmek bana hic iyi gelmiyor neticede benimde bi kalbim var ve onu gordugumde beri titmine bi turlu ayak uyduramadigi kalbim- deyil benimle ilgilenmek tuhaf bi sekilde gozleri bi turlu beni bulmamisti. Karnimin zil sesleri sayesinde bu deriin dusunce havuzundan kendimu acilen cikarmam gerekyltigini anladim yoksa birazdan acliktan olebilirim.Yemegimi dahi bitirmistim ama Yesimden hala bi haber yoktu. Sahi bunca saattir ne yapiyor bu kiz podyuma cikan mankenlerin bile daha cabuk hazirlandigina kalibimi basarim.
Ve sonunda telefonumun zil sesini duymak nasip oldu. Bu sesi duyacagima bu kadar sevinecegim dunyada aklima gelmezdi.
- Güzelim.
-Efendim pamirim.Cinara pamir demeyi daha cok seviyorum. Cunku o bizim arakmizda bir dag misali hep yerini belli ediyor.
-Asagi in beni bu kizdan kurtar yoksa valla ya onu oldururum ya kendimi. Yarabbim bu nasil cenedir. Kiz uzak tut ellerini benden valla elimden bi sakatlik çıkar. Lan Ecem cabuk in asagi.-Duzgun konis yoksa yuzunde harika bir tirnak sanati çıkarırım.
-Ecem 2 dk var .Offf bunlarida iki dakika yalniz birakmaya gelmiyor. Cinarin normalde cok ağır ve agrasif bir yapisi vardir ama soz konusu biz olunca iste bu hale burunuyor. Heleki Yesimle yalniz kaldiklarinda olanlar oluyor.
Oncelikle laf dalsiyla başlayan tartisma Yeşimin tirnaklarini Cinarin yuzunde zikzak cizmesiyle Cinarin şarterleri atiyor. Cinarin elleri yeşimin sacalarina gidiyor... Yesim cildirip arabanin icinde çığlıklar atmaya basliyor... Tanrim dusundukce dahi basim agriyor. Ama ne yaparsin kardes iste atsan atilmaz satsan satilmaz.Asagi inip arka koltuga gectim ve on koltugun arkasina ayaklarimi yaslayip kendimi asagi itim ve isye dunyadaki en rahat seyahat oturusu. Ben arabaya binip oturusumu dahi yapmistim ama bu iki deli beni hala fark etmemiştiler ve ister istemez bu sabahki olay geldi aklima -sanki cikmistida hadi neyse- ne eve girdigimde Hiralar beni fark etmisti nede kapinin onundeki o ultra yakışıklı. Ve arabani icinde yankilanan Yesimin berbat ciglik krizi.
Ayy Tanrim sen bu sesi bu kiza ozellikle vermis olamazan deyimi bu bi insanlik sucu olrak kaydedilmeli. Hergun ayni ses tonuyla Çin işkencesi gibi valla artik noronlarim dahi bi sureden sonra kabul etmiyor ve su an fark etirmese dahi eve giidince bana cok kotu bi bas ağrısı olarak geri donuyor.- hey ben geldim. Su acayip tartışmaniz bittiyse artik eğlenmeye gidebilirmiyiz.
Ve iste bekledigim cevap tabiki beni yaniltmayacak derecede çabuk geldi. Eyer yavaş gelmis olsaydi bu iste bi yanlislik var diyebilirdim.
-E-VET
Barin onune geldigimizde Cinar arbayi gorevliye verip yanimiza geldi ve bi abi edasiyla;
-Bana bakin cok icmeyin sonra sizinle ben ugrasmak zorunda kaliyorum.Tabiki yesim de cevap vermese olmaz. Bu kizdaki acayip buldugum bi ozeelik daha "biri sana bi laf soktuysa asla altta kalma"
-Emredersin abicim hatta istersen içeceklerin alkollu olup olmadığınida sana icirterek test edelimki yanlislikla falan icmeyelim hani.-Valla bana uyar.
Uf be su an bunlari cekemem ben bugun buraya eylenmek icin gelmemistim sadece sabahki dusuncelerden arinmak icin kafam hos olana kadar icecem ve bana bu aksam hic kimse karisamaz.
Tam 1 saattir barmenin onude 5 dk da bir bi bardak bitiriyorum ama bi turlu bu gunu kafamdan cikartamiyorum. Ilk defa boyle bir sey yasiyorum normalde 3 bardaktan sonra kendimden geciyordum am bu gun ne olduysa hala kafamdaki susuncelerden arinamamistim.
Bi saniye bu o sabahki ultra yakisikli çocuk deyilmi. Galiba ickiyi biraz fazla kacirdim ve halüsülasyon falan goruyorum çünkü bunun baska bi aciklamasi yok. Su an burada kendime gelmek amacıyla guzel bi tokat yapistirasam bana tuhaf gozlerle bakarlarmi yoksa aman sarhosun teki deyip gecerlermi?
Bos konusmayi birakta gunun sorusuna odaklan.ONUN BURADA NE ISI VAR?
Tanrim bu çocuğun her dakika gozume daha yakisikli horunmesinin mantikli bir aciklamasi varmi.
Ve gene bos düşüncelere dalip gittim simdi asil mevzuya geri donelim. BU METEORUN BURADA NE ISI VAR .VE DAHA DOGRUSU YANINDAKILER KIIIIMMM??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALU BELA (EVET.RABBIMSIN)
ChickLitDinini sorgulayan guzel bir kizin herkesten sakladigi 9 yasindaki kucuk başörtülü arkadaşı ve annesi sayesinde ogrendigi dinin icinde actigi yeni kapilara tepkisi ne olacak? Annesinin kucuklugunden beri muslumanlar hakkinda anlattigi seyleremi inana...