3.BÖLÜM

29 14 0
                                    

Off ya bu halde otobuse asla binemem. Resmen bi sokak magandasi yüzünden bu gunluk resim cizme istegim hayale donusecek. Neyse bari gec kalmayayim surdan bi taksi cevireyim.

Evin onune geldiğimde binaya girip girmeme konusunda cok kararsiz kaldim. Yani kim evine bastan aşağı çamurla bulanmis birini almak isterki. Ama arayip gelecegimide haber verdim bu saatten sonra geri donmekte olmaz.

Tam kapiyi calacakken icerden gelen sesler beni bi anda durdurdu. Garip! Cok tuhaf bi tinisi var. Ve beni gercekten cok tuhaf bi sekilde etkiledi. Evet bu benim cok özledigim bi ses. Hira. Okudugu sey tuhaf bi dil yani en azindan turkce olmadigini anliyordum.
Bu kiz 2 dilmi biliyor. Vavv.

Bu okudugu sey... Kulaga fazlaca hos gelen tinisi... Icimde bi yerde oluşturduğu heyecan...Ve su an anlamlandiramadigim dercede anlamini merak eden tarafim... Gerçekten bu okudugu seyin anlamini tuhaf bi sekilde merak ediyorum...

Bu insanlara en başından beri bi konuda cok ozeniyorum. Sabit bi Tanrilari var. Pardon "ILAHLARI" var. Evet onlar boyle söylüyor.  Bence her insanin bi yaraticisi var yani mucizevi bi sekilde dunyaya gelmedik heralda. Veya kucukken masallarda okuduğumuz gibi bi leylek tarafindan kapinin onune koyulmadik heralde. Bi keresinde annemle bu konuyu konustugumuzda ona bir kaç soru sormuştum tabi bu soruda dahil. Ve tahmin edersinizki bi cevap vermedi. Bende merak etigim icin diyer dinlerin bu konudaki goruslerini araştırdım. Hepsinin görüşleri farklı. Muslumanlarinda gorusu cok farkli. Butun evrenin sadece bi yaraticisinin oldugu falan. Aslında bu kulaga cok korkunc geliyor. Butun evreni sadece biri yarattiysa o kisiyi kizdirdigimizda butun insanligin sonu gelmiş demektir . Of bilmiyorum. Tek bildigim icimde uzun zamandir yerini koruyan bu soru yuzunden kafam alak bulak oluyor. Ben normalde bu tur konulara kafa yoran biri deyilim annem ne derse odur benim icin. Zaten annemle bu yasima kadar bu konulari pek konusmamistik. Belki 1 kere , belku 2 kere okadar. Annem herseyi kafasina göre yasardi banada hep oyle yapmami soylerdi hicbir seyime karismazdi tek bir sey haric...
Muslumanlara karsi olan bu kini nereden geliyor bilmiyorum ama asla bi muslumanla konusmami  istemiyor. Kucuk dostumuda bu yuzden sakliyorum zaten. Yesim ve Çınarında bu konuda annemden pek bi farklari yok bu yuzden 3 yildir onlardan dahi saklamistim bu dostumu.

Ve iste beni daldigim bu derin dusunce havuzunda cikaran kisi Aysun abla oldu. Oda Hiralarin komsusuydu. Kapinin onude durmus bana tuhaf bi sekilde bakiyordu.
"Kizim bu ne hal ustun basin berbat olmuş? "
Harika bi soru ve insallah bu harika soruya bi harika cevapta benden gelir.
" Önemsiz. Yolda gelirken camura düşmüştümde. E sen niye ciktin nereye gidiyorsun?"
"Eve guzel kizim bi kac bisey alip geliyorum sen gir içeri"
Deyip onumden cikti. Bende ayakkabilarimi cikarip sessizce iceri girdim. Sessiz olmaya ozen gosteriyordum. Cunku Melek abla icerde bir seyler anlatiyordu. Dinledigimi gorsun istemiyorum ama dinlemek istiyorum. Salonun kapisina biraz daha yaklasip icerden gorunmeyecegim sekilde duvarin arka tarafina yaslandim. Evet bakalim Muslumanlarin daha kactane farkli gorusu var??

KALU BELA (EVET.RABBIMSIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin