Bazen seni sevmekten vazgeçiyorum bazen de bırakmaktan...
Ne yapsamda unutamıyorum, seni sevmekten başka hiçbir şey gelmiyor elimden... Olmayınca olmuyor iste. Napalim Seviyoz sonuçta. Ben senden de bizden de vazgeçemiyorum...
O kokun ... o ellerin ... o gülüşün ...
Tam vazgeçtim diyorum , unuttum diyorum , bu sefer rüyalarımda buluyorum seni . Yine kaziniyorsun aklıma. Sökemiyorum seni içimden..
Bi gün yine aklıma geliyorsun , kendimi sokaklara atıyorum gecenin ikisinde üçünde. Havanın durumu mu ? Genellikle yağmurlu oluyor . Ağladığımı farketme die yağmurlu geceleri seçiyorum.. hani yine bi gün ağlıyordum yanıma gelmiştin neden ağlıyorsun die sormustun bende yok canım aglamiyorum yağmur damlası o demistim .. o zmn sana yalan söylemiştim oysaki hava yagmurlu deil güneşliydi. bırlıkte gülmüştük ...
Bu sefer sana yalan soylemicem...usul usul yürüyorum saatlerce .. sonra güçsüz kalıp diz çöküyorum.. yagan yağmura teslim ediyorum kendimi ..
Ağladığımı anlama die gözlerimin içine mahkum ettiğim gözyaşlarımı teslim ediyorum... yavaş yavaş yanaklarimdan kayıp gidiyorlar ... bi bakarsın sana gelirler . Saatlerce hıçkıra hıçkıra agliyorum belki sesimi duyar da yanıma gelirsin die..Gozyaslarimin sebebi olma hadi geri dön diyorum... Sonra vazgeçiyorum.
Özlüyorum ama yoklugun yatistiriyor beni ...
Ben senin soyadından vazgeçtim , senin mutluluğun için...
Peki ya sen benim için neyden vazgeçtin ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşlarım Dile Geldi
Короткий рассказhani çok sewipte ayrılanlar var yaa işte ben de onlardan birtanesiyim ama ben onu herşeyden vazgecek kadar sewdim peki ya siz ne kadar sewdiniz?