Çelişkinin Ölüm Sızısı

27 11 1
                                    

Ölmüş gibisin Furkan . Sanki bir ölüm acısı çekiyorum.  Bilirsin ölüm acısı kalanların yaşadığı bir acıdır,ölenlerin deil . Ucuz gittin be sevgili ! Issizligimi avutacak bi miras bile bırakmadan gittin . Bak ölümün bile kalitesi var . Mirassiz ölüler , yaşarken de ölüdürler ! Yoklugun  mu ? O da süsüm olsun benim ; ki en yakisandir ömrüme...

Ölümüne sevdik evet . Ama hangimizin hangimize mezar olacağını bilemedik . Kim kimin mezarında yatacaktı ? Ayrı mezarlarda yatan iki ayrı ölüyüz şimdi . Ben seni ömrümün sonuna kadar yaşamak isterken sen benim ömrümün sonu oldun . Ayrildik ! Daha kaç şiir de yasatabilirsin beni ? Vazgeçtiğin kadarınım işte ... Bu kadar kötü olmasaydın , hayatımda hiçbir b*ka yaramayan insanlar bana bu kadar iyiymiş gelmeyecekti be Furkan...

Gidecek hiçbir yol yokken bi yolcu gibi beklemek oyle zor ki . Öyle zor ki senden gönderilmek... Şimdi sakin bir boşluğa sığınmak istiyorum . Senden öncesi , bizden sonrası gibi bir boşluğa...

Git demistin giderken ; keşke git demek kadar kısa sürse gidebilmek . Sesinde bir çığlık vardı bunu söylerken ; sessizliğinde bile kendini ele veren ... Gözlerinde " Böyle bitmemeliydi " yazıyordu ama sen gidiyordun . Gittin ... Beni hiç dinlemedin ...

Anlamadim ben senin dilini . Keşke dönsen göz göze konuşsak !

Dağıttın düşlerimi , toplamak bana düştü.  Gözyaşı toplayicisi oldum ben .  Tekrar güvenebilir miyim sana  bilmiyorum . Yıkıldı sana inancım.  Ama seni seviyorum hala ... sevdiğin birine güvenebilirsin ; peki güvenmediğin birini sevebilir misin ? Kendimle celiskideyim ...

En çok ayrılıktan korkuyordum . Insanın korktuğu başına gelirmiş.  Şimdi senden korksam başıma gelir misin ?

Gözyaşlarım Dile Geldi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin